No nyt onnistu kuvan lataaminen.
Tummeneeko se tosta vielä, vai onko toi nyt +?
Attachments
-
267,1 KB Luettu: 19
Teeppä tänään vielä yksi. Mun silmään näyttäis, että on tooosi liki, eli ei ihan täys plussa. Mulla yleensä näyttää tolta kun on ihan hilkulla ja sit tyyliin 6h päästä ihan täys plussa.No nyt onnistu kuvan lataaminen.
Aivan joo sulla oli se kaksoishormoonitesti. Onpa harmi että se voi olla noin epäselväkin. Toivottavasti kuitenkin osunut sopivaan saumaan. Jos kuitenkin seuraavaan kiertoon joudutte, niin ehkäpä ne liuskat olisi passeli, ainakin rinnalle jos digi kuitenkin edelleen tuntuu järkevältä vaihtoehdolta.Jep @kettuperhe kiitti vinkistä. Opin juuri, että tuo CB kaksoishormonitesti vilkuttaa hymiötä niin kauan, että se huomaa LH-huipun MUTTA jos laite ei rekisteröi sitä ollenkaan, esimerkiksi ovuloimattomuuden tai matalan LH-määrän takia, ja ovis menee ohi, se SILTI vilkuttaa edelleen VÄÄRÄÄ korkeaa hedelmällisyyttä. Tästä syystä se vilkuttaa tasan niin kauan kuin testaa päivittäin, siihen asti että lopettaa 3:ksi päiväksi testauksen. Luin myös nyt vinon pinon käyttäjien kokemuksia, ja todella monella testeri on näyttänyt mitä sattuu, myös erroria ja vääriä positiivisia/negatiivisia verrattuna gynekologin tutkimuksiin.
Uskottava nyt sitten on, että ovulaatio on todnäk mennyt testin huomaamatta ohi tältä kertaa, eikä ole erityisesti sen ympärillä pystytty tallettelemaan, vaikka muuten onkin ollut aktiivista. Voihan kyynel, että epätarkan testilaitteen takia meni vähän hutiin! Varsinkin kun testipakkaus ei ole halvimmasta päästä :O
Pitää nyt luottaa, että on tullut sattumoisin talleteltua hyvään aikaan.
oireisto ja noi fysiologiset muutokset kuulostais siltä että kroppa vähän niinku huutelee vaakamamboon asap. Kn ku on auki ja pehmee, ni se tavallaan huutaa neon kylttien kera "Uskomaton tarjous, voimassa vain tänään!! Vapaa sisäänpääsy kaikille simpoille!!"Saa nähdä mikä mun tilanne on. Aamulla siis lämpö laski hiukan taas. Töissä koko päivä tärinäkipua ja kotona tossa seiskan aikaan kunnon superjomotus. Aamutesti lupaava. Päivätesti samanlainen ja tossa puol 8 aikaa illasta ehkä vähän haaleampi mut pissakin oli ihan ku vettä.
Suihkussa kokeillessa kn ihan kadonnut eli tosi pehmeä ja suu kääntynyt kokonaan ns alaspäin ja kunnolla auki. Joko tässä on käyny nii että lh-piikki meni multa ohi ja noi Illan kivut oli ovis. Tai sit se tekee tuloaan ja kunnolla.
Todellakin hyödynnetty ja sen verran hyvät limat oli että ny vasta tunti seksin jälkeen tunnen että jotain hiukan valuu pois ku yleensä hulahtaa kyl heti ku nousee pystyasentoonoireisto ja noi fysiologiset muutokset kuulostais siltä että kroppa vähän niinku huutelee vaakamamboon asap. Kn ku on auki ja pehmee, ni se tavallaan huutaa neon kylttien kera "Uskomaton tarjous, voimassa vain tänään!! Vapaa sisäänpääsy kaikille simpoille!!"
Siinä on nääs liki mitätön määrä kohdunkaulaa minkä läpi simppojen tarvii tietään sykkiä, super otollinen aika käsillä. Eli mutulla sanon et ovis on iiiihan just kohta.
@kissaliikeri sama homma, tikkuihin liruttelu on ihan sairaan koukuttavaa hommaa.
No siis tämä, tästä tietää että on onnistunu täysin nappiin ja ns.suoraan ränniin talletuksen kanssa. Mä aikanaan ekalla kerralla mietin että tuliko mies oikeesti ja maanittelin mies parkaa (mikä on todennäköisyys että miehet feikkaa tän? ).Todellakin hyödynnetty ja sen verran hyvät limat oli että ny vasta tunti seksin jälkeen tunnen että jotain hiukan valuu pois ku yleensä hulahtaa kyl heti ku nousee pystyasentoon
Joo myönnän kans sekunnin epäilleeni miestä mut tosiaa ei se edes osais feikata tota asiaaNo siis tämä, tästä tietää että on onnistunu täysin nappiin ja ns.suoraan ränniin talletuksen kanssa. Mä aikanaan ekalla kerralla mietin että tuliko mies oikeesti ja maanittelin mies parkaa (mikä on todennäköisyys että miehet feikkaa tän? ).
No tosiaan just joku tunti jälkeenpäin alko sit liplattamaan hekuman pieni Tonava iloisesti. Onneks olin ihan kotona sillon.