Toiveena vauva 2017-2018

25.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........5/28..............yk7
Nadine88...........15/28-34.......yk4
Möörtsi...............15/25............yk3
Tänttähäärää.....15/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............19/28-30.......yk7
Fritang...............2/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......4/24-34.........yk12
Vuuti...................9/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................39/30-33.....yk1
Sonde...................36/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................26/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...12/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........11/28.........yk 2
Ksennonen...........17/XX........ykX
Ahmis...................16/25-28.....yk2
Haaveilija_93........15/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.26/29.........yk1
Keijupölyä..............17/18-23....yk2
Embell...................44/21-35....yk 3
kissaliikeri.............23/19-34.....yk2

Piinailijat:
VauvaHaaveilija89...dpo11
lilia88.......................dpo3
Ahmis......................dpo3
Möörtsi....................dpo2
Nelliida.....................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
Jep @kettuperhe kiitti vinkistä. Opin juuri, että tuo CB kaksoishormonitesti vilkuttaa hymiötä niin kauan, että se huomaa LH-huipun MUTTA jos laite ei rekisteröi sitä ollenkaan, esimerkiksi ovuloimattomuuden tai matalan LH-määrän takia, ja ovis menee ohi, se SILTI vilkuttaa edelleen VÄÄRÄÄ korkeaa hedelmällisyyttä. Tästä syystä se vilkuttaa tasan niin kauan kuin testaa päivittäin, siihen asti että lopettaa 3:ksi päiväksi testauksen. Luin myös nyt vinon pinon käyttäjien kokemuksia, ja todella monella testeri on näyttänyt mitä sattuu, myös erroria ja vääriä positiivisia/negatiivisia verrattuna gynekologin tutkimuksiin.

Uskottava nyt sitten on, että ovulaatio on todnäk mennyt testin huomaamatta ohi tältä kertaa, eikä ole erityisesti sen ympärillä pystytty tallettelemaan, vaikka muuten onkin ollut aktiivista. Voihan kyynel, että epätarkan testilaitteen takia meni vähän hutiin! Varsinkin kun testipakkaus ei ole halvimmasta päästä :O

Pitää nyt luottaa, että on tullut sattumoisin talleteltua hyvään aikaan.
 
Todella monella nyt samoihin aikoihin ovis :giggle: mahtavaa päästään jännittämään testejä kohta samaan aikaan (y)

Tänään dpo 12 ja nega :poop: sunnuntaina odotan tätiä kylään. Ei ole oikein mitään oireita vähän vaan pettynyt olo. Mahaa juilinut dpo 6 lähtien mutta luultavasti keltarauhashormoni vaan kiusaa. Palelin hurjasti eiliseen asti mutta tänään en enää. No katse pian kohti sunnuntaita!(n)

Mietitään tämän vuoden pidempää kaukolomaa mutta hankala suunnitella kun ei tiedä missä kunnossa on loppuvuonna vai onko paksuna ollenkaan :unsure:
 
Jep @kettuperhe kiitti vinkistä. Opin juuri, että tuo CB kaksoishormonitesti vilkuttaa hymiötä niin kauan, että se huomaa LH-huipun MUTTA jos laite ei rekisteröi sitä ollenkaan, esimerkiksi ovuloimattomuuden tai matalan LH-määrän takia, ja ovis menee ohi, se SILTI vilkuttaa edelleen VÄÄRÄÄ korkeaa hedelmällisyyttä. Tästä syystä se vilkuttaa tasan niin kauan kuin testaa päivittäin, siihen asti että lopettaa 3:ksi päiväksi testauksen. Luin myös nyt vinon pinon käyttäjien kokemuksia, ja todella monella testeri on näyttänyt mitä sattuu, myös erroria ja vääriä positiivisia/negatiivisia verrattuna gynekologin tutkimuksiin.

Uskottava nyt sitten on, että ovulaatio on todnäk mennyt testin huomaamatta ohi tältä kertaa, eikä ole erityisesti sen ympärillä pystytty tallettelemaan, vaikka muuten onkin ollut aktiivista. Voihan kyynel, että epätarkan testilaitteen takia meni vähän hutiin! Varsinkin kun testipakkaus ei ole halvimmasta päästä :O

Pitää nyt luottaa, että on tullut sattumoisin talleteltua hyvään aikaan.
Aivan joo sulla oli se kaksoishormoonitesti. Onpa harmi että se voi olla noin epäselväkin.:( Toivottavasti kuitenkin osunut sopivaan saumaan. Jos kuitenkin seuraavaan kiertoon joudutte, niin ehkäpä ne liuskat olisi passeli, ainakin rinnalle jos digi kuitenkin edelleen tuntuu järkevältä vaihtoehdolta.
Itse kokeilin sitä ihan perus cb:n digi ovistestiä toissa kierrossa. Ihan vaan varmistelin sillä, että mun käyttämät halvat one stepin liuskat näyttää oikein (kaikkea pitää epäillä:D ). Ja meni ihan yks yhteen tulokset molemmissa samalla aikataululla.(y)
Joten nyt oon käyttänyt vaan niitä liuskoja.:)

@VauvaHaaveilija89 plääh, negat on niin:mad:
Ja mua kanssa houkuttaisi ajatus reissusta, mutta tosiaan, just nyt ei ole järkeä sen enempää miettiä ennen ku tietää mitä nää meidän loput 4kk tuo tullessaan. Raskaana en halua mielellään reissata, koska kaukomailla olisin ihan neuroottinen syömisien kanssa. Ei mua muuten jäätäisi ruokamyrkytys, mutta raskaana se on ihan nounou juttu.:D Haluan voida maistella kevytmielisesti kaikkia juttuja.:p
Mutta jos ei nelonen ota onkeensa tässä rajattuna loppuaikana, aletaan pohtia Korean ja Japanin välillä, kumpaa lähtis vallottamaan.:D
 
Saa nähdä mikä mun tilanne on. Aamulla siis lämpö laski hiukan taas. Töissä koko päivä tärinäkipua ja kotona tossa seiskan aikaan kunnon superjomotus. Aamutesti lupaava. Päivätesti samanlainen ja tossa puol 8 aikaa illasta ehkä vähän haaleampi mut pissakin oli ihan ku vettä.

Suihkussa kokeillessa kn ihan kadonnut eli tosi pehmeä ja suu kääntynyt kokonaan ns alaspäin ja kunnolla auki. Joko tässä on käyny nii että lh-piikki meni multa ohi ja noi Illan kivut oli ovis. Tai sit se tekee tuloaan ja kunnolla.
 
Saa nähdä mikä mun tilanne on. Aamulla siis lämpö laski hiukan taas. Töissä koko päivä tärinäkipua ja kotona tossa seiskan aikaan kunnon superjomotus. Aamutesti lupaava. Päivätesti samanlainen ja tossa puol 8 aikaa illasta ehkä vähän haaleampi mut pissakin oli ihan ku vettä.

Suihkussa kokeillessa kn ihan kadonnut eli tosi pehmeä ja suu kääntynyt kokonaan ns alaspäin ja kunnolla auki. Joko tässä on käyny nii että lh-piikki meni multa ohi ja noi Illan kivut oli ovis. Tai sit se tekee tuloaan ja kunnolla.
oireisto ja noi fysiologiset muutokset kuulostais siltä että kroppa vähän niinku huutelee vaakamamboon asap. Kn ku on auki ja pehmee, ni se tavallaan huutaa neon kylttien kera "Uskomaton tarjous, voimassa vain tänään!! Vapaa sisäänpääsy kaikille simpoille!!":D
Siinä on nääs liki mitätön määrä kohdunkaulaa minkä läpi simppojen tarvii tietään sykkiä, super otollinen aika käsillä. Eli mutulla sanon et ovis on iiiihan just kohta. :giggle:(y)

@kissaliikeri sama homma, tikkuihin liruttelu on ihan sairaan koukuttavaa hommaa.:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
oireisto ja noi fysiologiset muutokset kuulostais siltä että kroppa vähän niinku huutelee vaakamamboon asap. Kn ku on auki ja pehmee, ni se tavallaan huutaa neon kylttien kera "Uskomaton tarjous, voimassa vain tänään!! Vapaa sisäänpääsy kaikille simpoille!!":D
Siinä on nääs liki mitätön määrä kohdunkaulaa minkä läpi simppojen tarvii tietään sykkiä, super otollinen aika käsillä. Eli mutulla sanon et ovis on iiiihan just kohta. :giggle:(y)

@kissaliikeri sama homma, tikkuihin liruttelu on ihan sairaan koukuttavaa hommaa.:ROFLMAO:
Todellakin hyödynnetty ja sen verran hyvät limat oli että ny vasta tunti seksin jälkeen tunnen että jotain hiukan valuu pois ku yleensä hulahtaa kyl heti ku nousee pystyasentoon :D
 
Todellakin hyödynnetty ja sen verran hyvät limat oli että ny vasta tunti seksin jälkeen tunnen että jotain hiukan valuu pois ku yleensä hulahtaa kyl heti ku nousee pystyasentoon :D
No siis tämä, tästä tietää että on onnistunu täysin nappiin ja ns.suoraan ränniin talletuksen kanssa.:LOL: Mä aikanaan ekalla kerralla mietin että tuliko mies oikeesti ja maanittelin mies parkaa (mikä on todennäköisyys että miehet feikkaa tän?:ROFLMAO: ).
No tosiaan just joku tunti jälkeenpäin alko sit liplattamaan hekuman pieni Tonava iloisesti. Onneks olin ihan kotona sillon.:D:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Hyvin sä @Nadine88 vedät, siitä toivotaan selkeää tärppiä teille!

@viipulainen "Suoraan ränniin" LOLOLOO

Soitin juuri äidille ja kysyin gynekologin aiemman ohjeistuksen perusteella, milloin hänellä alkoi vaihdevuodet. Kuulemma vasta 50-vuotiaana, eli eipä tässä pitäisi meikälläkään vielä hätää olla! Lisäksi tiedustelin muina naisina, oliko hänellä sattumoisin koskaan vaikeuksia tulla raskaaksi. Kuulemma ei ollut.

Siinä mielessä eli geneettisesti vaikuttaa hyvältä mun tilanne!
 
No siis tämä, tästä tietää että on onnistunu täysin nappiin ja ns.suoraan ränniin talletuksen kanssa.:LOL: Mä aikanaan ekalla kerralla mietin että tuliko mies oikeesti ja maanittelin mies parkaa (mikä on todennäköisyys että miehet feikkaa tän?:ROFLMAO: ).
No tosiaan just joku tunti jälkeenpäin alko sit liplattamaan hekuman pieni Tonava iloisesti. Onneks olin ihan kotona sillon.:D:LOL:
Joo myönnän kans sekunnin epäilleeni miestä mut tosiaa ei se edes osais feikata tota asiaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Apua näitä tein juttuja :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!

Minä en oo koskaan tuota kn kokeillut, oon niin huono huolehtimaan käsihygieniasta et unohtaisin kumminkin joskus kun meen sorkkimaan ja sit saisin jonkun kuolematulehduksen ni en kehtoo.. mut tuo on kyllä hassua miten selvästi tuon "palautusvirran" eron huomaa jo siinä kun söi pillereitä ja kun ei syö, sillo tuli heti kaikki vastapalloon ja nyt tuntuu et puolet holahtaa sinne tost noin vaan ja viipymäaika pal pidempi!

Voi vitsi tää piinailu on TYLSÄÄ! Täällä ei tapahdu MITÄÄN. Miksei vois nyt alkaa jotain tuntemuksii et ois jotain jännättävää? Ja VIIKKO viel et voi ees testaa. Boooring! Onneks teidän jutut sentä viihdyttää mua!

Ja @kissaliikeri oot mun idoli :love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Mä vaan ootan kuumeisesti ens viikkoa. Tylsää myöskin. Ja sen jälkeen pitäis taas muka jotenki pysyä järjissään vielä 2 viikkoa. :whistle::ROFLMAO:
Onneks pääsee suunittelemaan esikoisen synttäreitä. Vikat isot kaveripirskeet kun tulee 10v täyteen. Jatkossa sit pienemmällä volyymilla mutta sit just jotain leffaa tai kivaa toimintaa jossain.(y) Pitäisköhän suunitella sit tulevatki vuodet samalla, ei loppuis tekeminen kesken.:ROFLMAO:
 
Heh @ahmis mua ei myös kiinnosta hirveämmin tunnustella itse, varsinkaan kun täällä kerrottiin kauhujuttuja kohdunnapukasta :D

Tsemppiä sulle piinailuun! Hyvä että tämä palsta edes viihdyttää. Itsekin viihdyn vähän liiankin hyvin täällä, esim. Facebook ei voisi enää vähempää kiinnostaa, siellä on niin laimeaa juttua tänne verrattuna. Täällä on myös mahtavan tsemppaava henki :)

Oon tosiaan miettinyt, että mulla purkautuu nyt seitsemän vuoden tukahdutetut vauvahaaveet kerralla. Näköjään yksi purkautumiskeino on hillua yötä päivää täällä palstoilla. Olen valehtelematta lukenut metritolkulla näitä keskusteluja ja blogeja kuukauden sisällä. Vähän aikaa sitten vielä elvistelin kaverille, etten ole kommentoinut "niitä nettikeskusteluja kertaakaan, kun siellä on niin monella mopo lähtenyt hanskasta" aaahhhaha

Sitten tämä vaan lähti itseltäkin käsistä.
 
http://luomupimu.blogspot.fi/2011/10/kehon-lampotila-ja-ovulaatio.html?m=1

Kiitti @Nadine88 lämpötilakäyrästä, vallan samannäköinen kuin minullakin! Myös luomupimulla oli vastaus tähänkin asiaan ja ihan kyllö voin tuohonkin samaistua tässä vaiheessa.
Mulla pompsahti lämpötila peräti 0,7C dpo2 -> dpo3 eli ihan merkittävä nousu. Varmaan siis tuo oviksen jälkeinen nousu bongattu! Nyt siis vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn että ei enää laskisi sitten tuolla kierron loppupuolella :love:.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Hei taas!
Aikaisemmin kyselin ovistesteistä.
Testailin pari päivää ja viivat vain vahvistuivat. Sitten haaleni melkein olemattomiin. Tiedä sitten, että oisko ovulaatio ollut jo nyt.
Tissit kipeinä, menkkasärkyä alamahassa ja selässä sekä pahoinvointia ja lämmöt 37,3-38,0 välillä. Tosin, mulla aina samat oireet ennen menkkojen alkua, paitsi pahoinvointi ja korkeat lämmöt. Nyt ois kp 24/27?

Löysin vahingossa tälläisen mielenkiintoisen jutun:
https://www.radionova.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/a-147661
Kuinka moni on kokeillut? xD

Mä täällä joka päivä luen teidän juttuja ja mutta itse keskusteluun osallistuminen on mulle hankalaa tämän adhd/add:n takia.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Mä oon nähny Glow sovelluksen keskusteluissa mitä hämmentävimpiä testivariaatioita. Joku sekoitti ammoniakkia pissaan.:whistle: Ja sit nää hammastahna jutut ja jossain joku käytti kasetti r-testiä niin että testasi verellään..jäätävää.:rolleyes: Että joo, ihan oon vaan ihan oikeilla testeillä testannu.:LOL:

Mun tekis niiiiin kovasti mieli alkaa testaa ovistesteillä, mutta ei siinä ois kyllä mitään järkeä. Tosin ei mulla oo ylipäätään mitään järkeä tässä touhussa.:LOL: Mut jos mä nyt silti oottaisin sitä sunnuntaita.:D Ja sit ens viikolla se Preseedi käyttöön. Saa nähä miten liukasta kamaa se on, kun siitä vähän varoteltiin tyylillä "jos laitat liikaa niin se on yks työntö ja et enään tiedä sijaintiasi, toteat vaan ettet ainakaan ole kotonasi".:ROFLMAO:
 
26.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........6/28..............yk7
Nadine88...........16/28-34.......yk4
Möörtsi...............16/25............yk3
Tänttähäärää.....16/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............20/28-30.......yk7
Fritang...............3/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......5/24-34.........yk12
Vuuti...................10/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................40/30-33.....yk1
Sonde...................37/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................27/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...13/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........12/28.........yk 2
Ksennonen...........18/XX........ykX
Ahmis...................17/25-28.....yk2
Haaveilija_93........16/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.1/27.........yk2
Keijupölyä..............18/18-23....yk2
Embell...................45/21-35....yk 3
kissaliikeri.............24/19-34.....yk2

Piinailijat:
lilia88.......................dpo4
Ahmis......................dpo4
Möörtsi....................dpo3
Nelliida.....................dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Päivitin listalle oman yk 2. Täti tuli jo tänään :unsure:Ainoa positiivinen asia siinä että nyt oli taas lyhyempi kierto on että nyt keritään yrittää tämä yk2, yk3 ja yk4 kierto niin baby syntyisi vielä vuodelle 2018..:cautious:

Plussatuulia kaikille tänne (y) jos joku piristää on se kun saa jännittää myös teidän kaikkien puolesta vaikka oma kierto menee mönkään. Toivon niin kovasti että kaikilla tärppäisi pian :barefoot:
 
Täällähän on taas hyvä meininki päällä, tsemppiä lämpöilijöille ja ovuloijille ja piinaajille!

@zumba224 lle terkkuja: samaistun sekaviin ja hurutuloksia näyttäviin ovulaatiotesteihin :) Ihmeellistä ettei vuonna 2018 ole edelleenkään ihmiskunnalla käytössä satavarmaa ja helppolukuista ovulaatiotestauskeinoa. Joku tiedemies voisi pikkasen skarpata ja kehittää fail safe -testerin, näillä nykyisillä menee arvailun ja pelleilyn puolelle. Minun mieheni on kehittänyt minulle lempinimen: tikkupissari :D

Mä testasin taas aamulla tyhjän pallon CB:n kaksoishormonitesterillä. Eli ei se ovulaatio ainakaan ole todennäköisesti enää tulossa (mikä on helpotus koska lähden tänään matkalle eikä tartte stressailla talletuksia enää). Päädyin väärien CB-positiivisten takia nyt sitten täällä minulle aiemmin suositeltuun ratkaisuun: päätin, että mulla oli laskennallisesti ovulaatio kiertopäivänä 16, ja koska nyt on kp 24, olen laskennallisesti dpo 8. Viime kierto kesti 31 päivää, menen sen mukaan. Nyt olisi siis viikko kuukautisten alkuun. Kiitos suosittelijalle vinkistä.

Koskas tässä voisi alkaa raskaustestailla niin, että saisi luotettavia tuloksia?

Ainoita oireita: tissit yhä turvonneet ja kipeät, muistan samanlaista tunnetta ajalta, kun söin vielä e-pillereitä. Lisäksi muutamana päivänä ollut hyvin lievän menkkakivun tapaista alavatsalla, mitään muuta mainitsemisen arvoista ei.

PIINAA! ODOTUSTA! Ajattelin hautautua työntekoon tässä odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis

Yhteistyössä