Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi yhdellä laskurilla joskus katsoin, että 1vrk ennen ovulointia on se suurin onnistumis prosentti koko kierron aikana, ovulaatiopäivänä hieman heikompi jo. Ja 2vrk ennen ovista talletetuilla liki sama prosentti kuin ovulaatiopäivänä tehdyillä talletuksilla.:)

@kissaliikeri llä ihailtavaa omistautumista, mutta toivotaan että ovis tulis aiemmin että onnistuisi talletukset vaivattomammin.:)

Omanapa:
Ovistestit ja Pree seed tuli tänään.:D Sunnuntaina alotan taas tikuttelun.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Kiitos @viipulainen :D Suhtaudun tähän kuten kaikkiin muihinkin tärkeisiin projekteihin elämässä: kovalla intohimolla!

Sitten kysymys kaikille, jotka ovat vähääkään pidempään perehtyneet tähän aihepiiriin eli about kaikki täällä :) Anteeksi kysymyksen "limaisuus"... Tunnistatteko kaikki "limoista", että ovulaatio on tulossa? Tai onko teillä kaikilla ylipäätään jotain tunnistettavia "limoja" tai seuraatteko sen vaihtelua? Kysyn, koska löysin yhden blogin, jossa eri valkovuoto- ja limatyypit on kuvien avulla esitelty, enkä kyllä tunnista niistä oikeastaan yhtäkään TÄYSIN omakseni. Minulla on myös huomattavasti vähäisempää kuin esimerkeissä, ja eri teksteissä kerrotaankin, että iän mukana eri vuodot vähenee. Eli: meneekö teillä kuten tässä blogissa kuvataan:

https://luomupimu.blogspot.ch/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

KIITOS vastauksista!
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
@Möörtsi yhdellä laskurilla joskus katsoin, että 1vrk ennen ovulointia on se suurin onnistumis prosentti koko kierron aikana, ovulaatiopäivänä hieman heikompi jo. Ja 2vrk ennen ovista talletetuilla liki sama prosentti kuin ovulaatiopäivänä tehdyillä talletuksilla.:)

@kissaliikeri llä ihailtavaa omistautumista, mutta toivotaan että ovis tulis aiemmin että onnistuisi talletukset vaivattomammin.:)

Omanapa:
Ovistestit ja Pree seed tuli tänään.:D Sunnuntaina alotan taas tikuttelun.:LOL:
Okeii, eli sunnuntain talletteluihin nyt kaikki toivo :love: Vähän parempi olo jo. Mies oli jäänyt kotiin "sairaslomalle", murehti mun perään niin kovaa. Voi että <3 Katsotaan jos tänään ois muuten vaan seksiä ihan ilman raskautumismietteitä :giggle:

Onnea @viipulainen nyt tähän kiertoon tosissaan!! :X3:
 
Kiitos @viipulainen :D Suhtaudun tähän kuten kaikkiin muihinkin tärkeisiin projekteihin elämässä: kovalla intohimolla!

Sitten kysymys kaikille, jotka ovat vähääkään pidempään perehtyneet tähän aihepiiriin eli about kaikki täällä :) Anteeksi kysymyksen "limaisuus"... Tunnistatteko kaikki "limoista", että ovulaatio on tulossa? Tai onko teillä kaikilla ylipäätään jotain tunnistettavia "limoja" tai seuraatteko sen vaihtelua? Kysyn, koska löysin yhden blogin, jossa eri valkovuoto- ja limatyypit on kuvien avulla esitelty, enkä kyllä tunnista niistä oikeastaan yhtäkään TÄYSIN omakseni. Minulla on myös huomattavasti vähäisempää kuin esimerkeissä, ja eri teksteissä kerrotaankin, että iän mukana eri vuodot vähenee. Eli: meneekö teillä kuten tässä blogissa kuvataan:

https://luomupimu.blogspot.ch/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

KIITOS vastauksista!
Haha, oon katsonut tuon saman postauksen oksennus melkein suussa :D Siis ei todellakaan mulla ole tuollaisia! Mulla on toooosi juoksevat limat noihin verrattuna. Määrä vain vaihtelee ja kirkkaus. Nyt ennen ovista huomasin että määrä lisääntyi ja muuttui kirkkaaksi. :) Sitä ennen oli vaaleampaa ja vähäisempää.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
"Mietin jopa että taidan olla niin tavoitehakuinen, että ostaisin äkkiseltään lentoliput kotiin talletuksille ja palaisin takaisin työmatkalle. Kukaan ei edes ehtisi huomata mitään :)" tämä on kyllä sitä todellista omistautumista @kissaliikeri :ROFLMAO::love:!

Tosin uskon että jos et yli kolmee päivää oo pois ni tallettelut ennen ja jälkeenkin riittänee mut toki lieneehän tuo paras!

ON: mulla ei oo (yllättäen) mitään oireita (tietenkään) - dpo2. Oon jopa saanut jotain muita asioita tehtyä kun pelkkää vauvaprojektin suunnittelua :ROFLMAO:. Keksin nyt itselleni tässä vähän muuta projektintynkää ni menis vaan aika supernopeasti jonnee ens viikolle ni ei tarvis ihan kahta viikkoo vaan piinailla (n).

Miten te tapatte aikaa silloin kun on pakko keksiä muuta tekemistä? Mulla olis tossa ainakin kolmen kuukauden hesarit lukematta kun ei vaan oo ehtinyt. Siin ois ainakin hetkeksi.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Möörtsi n mies:love:

@kissaliikeri mä en voi allekirjoittaa tuon blogistin aikajanaa ja vv vaihtelua.:giggle:
Oon varma että tässä on suurta hajontaa ihan yksilöllisesti.
Mulla menee niin, että ku menkat loppuu, on 1päivä ihan kuivaa. Sitten alkaa tulla juoksevaa ja samean väristä (vaaleaa) valkovuotoa. Keskimäärin 4vrk ennen ovista alkaa kananmunan valkuaista muistuttava vuoto. Alkuun ei kovin massiivista, mutta mitä lähemmäs sitä parasta hetkeä päästään, sitä enemmän sitä tulee. Päivä ennen ovista määrä on aika tavaton. Sitä tulee ja tulee, ihan kuin tasaisin väliajoin joku rikkoisi kananmunan tuolla toosassa ja erottelis keltuaisen pois valuttamalla valkuaisen alas.:LOL:
Ovispäivänä liman määrä kääntyy jo hieman laskuun ja dpo1 muuttuu samantien voidemaiseksi.
Mulla vuoto ei missään kohti ole kokkareista. Paksua kylläkin. Just ennen ku menkat alkaa, n.1vrk ennen, vv muuttuu venyväksi ja runsaaksi taas mutta ei kirkkaaksi.

Oviksen saa bongattua kohdun napukkaa seuraamalla myös. 1 tai 2 vrk ennen ovulointia se muuttuu hyvin pehmeäksi ja avautuu hieman. Monilla se myös nousee ylös niin ettei melkein yletä. Muutoksen huomaa kun seuraa sen sielunelämää läpi kierron (kuukautiset mukaanottamatta). Kun ovis on tapahtunut, se palautuu varsin nopeasti kiinteäksi ja sulkeutuu.:rolleyes:

Oma napa:
Huomenna on ehkä vika vuotopäivä. En tiiä miten vattutee saattaa vaikuttaa tähän. Oon varautunu yhteen ekstrapäivään.:LOL: Ihan sillä hypoteesilla siis, että kun parantaa lantion alueen verenkiertoa ja siten kohdun limakalvoa, niin se voi vaikuttaa kohdun limakalvon paksuuteenkin jolloin teoriassa voisi hieman kasvaa vuotoaika.
Kunhan sunnuntaiks loppuis ni vois alkaa tikuttelee ovista.:D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Aamulla lämmöt laskenu. Aamupäivällä alkoi kp 1. Suoraan sanottuna oon tyytyväinen. Pelkäsin jo et kuin pitkäks venyy. Mulla ollut aina enemmän lyhempi kuin pidempi kierto. Nyt puolen vuoden sisään kaks kertaa pidentyny n.viikolla. Hieman jännittää et alkaako ikä (31) jo tekee temppuja ja heittelee kiertoa.

Viisastuneena siis kannattaa välttää buranaa ovulaation aikaa, flunssallehan ei voi mitään jos siihen saumaan sattuu tuleen.

Päätin nyt itsekin ottaa testit käyttöön. Ei tästä muuten tuu mitään. Jos nytkin oisin tienny tän ovulaation siirtymisen (eli käyttäny testejä), ois raskautta kuiteski voinut yrittää. Muttei sitä tajuu ku jälkikäteen vasta.

Aattelin netistä tilata clearblueta, vissii edullisempia ku kaupassa. Joku kirjoitti ettei ole lh plussaa tullut. Just tutkin ja luin et jos testin raja on 40 (en muista yksikköä) niin voi ovulaatio silti tapahtua, arvo vain jää testin rajan alle ja sen mukaan ei ole ovista, vaikka oikeesti siis onkin. Ei siis kannata 100% luottaa niihin negoihin. Raskauskeijun omien raja-arvo 20. Ovulaation aikaan nousee 15-80 se arvo. Luin nää joltain niiltä raskaustesti kauppojen sivuilta.

Tän takia aattelin clearin lisäks tilata noita herkkiäkin niin ei pitäis mennä ohi seuraavalla kerralla :rolleyes: ekassakin tärppi tuli heti ku otin pregcheckin testit käyttöön. Silloinkin ovulaatio oli sillai myöhässä et luulin sen jo menneen (limat loppuneet ym.). Äkkiä sen päivän iltana sänkyyn ja niin plussa tuli. Jos en ois testiä tehny oisin varmana taas ollut väärässä ajassa. Siis liian aikaisessa.

Kannattaako testata aamulla vai päivällä? Kerran päivässä vai kaks?

Tsemppiä teille kaikille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Apua toi luomupimu :ROFLMAO::giggle::ROFLMAO:.

Ei tosiaan oo tollasta! Siis joskus ollut jotain tuon tapaista sellainen pikkurillinpään kokoinen määrä ovisaikaan mutta ihan erilaista mulla ainakin. Oikeastaan raaka, kananmunanvalkuainen lienee kuvaavin. Vähän siitä varmaan ohuempaa. Mut ei tollasta valkosta pääosin.

Olkaa hyvät. Kiva puheenaihe :ROFLMAO::ROFLMAO::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Mä varmaan luin ton saman blogitekstin. Ja sen yhteydestä jostain löysin vinkin että limaa voi löytää kohdunnapukan ympäriltä joten aina kun kokeilen sen niin samalla koitan saada sitä limaa vähän mukana, jotta näkee millasta se on  :ROFLMAO::ROFLMAO:anteeks yksityiskohdat:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Mut siis mulla harvoin on runsasta jotta jäis esim paperiin kauheesti pyyhittäessä. Tänään on ollu semmosta että alushousut suttaantuu. Saa nähdä enteileekö ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Moikka!
Täällä taas...
Meidän kolmatta kuumeilin täällä vuonna 2016, hän täytti nyt tammikuussa vuoden ja niin vain se vauvakuume taas on päällä. Neljännestä siis haaveilen, meillä isommat lapset alle kahden vuoden ikäerolla ja nyt haluttaisiin vielä tälle kuopukselle se oma "pari". Sitten olisi lapsiluku täynnä.

Vauvalle siis lupa annettu tulla, oikeastaan ihan synnytyksestä lähtien mutta nyt ehkä hieman systemaattisempaa yritystä. Ongelma tässä on se, että mulla ei ole vielä menkat alkaneet synnytyksen jäljiltä. Edellisillä kerroilla alkoivat noin kuukausi imetyksen loputtua, eli lasten ollessa noin vuoden. Mutta tää kuopus on vieläkin ihan tissivauva...
tein ovulaatiotestin vajaa pariviikkoa sitten, kun oli sellaisia tuntemuksia että menkat alkaisi pikkuhiljaa palailemaan. No, siihen tulikin kaksi viivaa, ei ihan yhtä tummia molemmat mutta lähellä. Seuraavana päivänä vielä aavistuksen tummempi. Jos siis oletettiin että ovulaatio oli tuolloin, menkkojen pitäisi alkaa ihan näinä päivinä varmaankin. Testasin huvikseni vielä ovulaatiotestilla pari päivää sitten ja vieläkin siinä haalea viiva? Kuuluuko niissä koko ajan olla viiva? Vai mitä mun pitää tästä nyt tulkita? Vai onko vaan huono testi? Sofi- merkkisiä olivat. Toivoisin että tulis nyt ne menkat, niin pääsisi kunnolla yrittämään.

Ja hei, anteeksi pitkä sepustus
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Kiitos @viipulainen :D Suhtaudun tähän kuten kaikkiin muihinkin tärkeisiin projekteihin elämässä: kovalla intohimolla!

Sitten kysymys kaikille, jotka ovat vähääkään pidempään perehtyneet tähän aihepiiriin eli about kaikki täällä :) Anteeksi kysymyksen "limaisuus"... Tunnistatteko kaikki "limoista", että ovulaatio on tulossa? Tai onko teillä kaikilla ylipäätään jotain tunnistettavia "limoja" tai seuraatteko sen vaihtelua? Kysyn, koska löysin yhden blogin, jossa eri valkovuoto- ja limatyypit on kuvien avulla esitelty, enkä kyllä tunnista niistä oikeastaan yhtäkään TÄYSIN omakseni. Minulla on myös huomattavasti vähäisempää kuin esimerkeissä, ja eri teksteissä kerrotaankin, että iän mukana eri vuodot vähenee. Eli: meneekö teillä kuten tässä blogissa kuvataan:

https://luomupimu.blogspot.ch/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

KIITOS vastauksista!
Kiitos @viipulainen :D Suhtaudun tähän kuten kaikkiin muihinkin tärkeisiin projekteihin elämässä: kovalla intohimolla!

Sitten kysymys kaikille, jotka ovat vähääkään pidempään perehtyneet tähän aihepiiriin eli about kaikki täällä :) Anteeksi kysymyksen "limaisuus"... Tunnistatteko kaikki "limoista", että ovulaatio on tulossa? Tai onko teillä kaikilla ylipäätään jotain tunnistettavia "limoja" tai seuraatteko sen vaihtelua? Kysyn, koska löysin yhden blogin, jossa eri valkovuoto- ja limatyypit on kuvien avulla esitelty, enkä kyllä tunnista niistä oikeastaan yhtäkään TÄYSIN omakseni. Minulla on myös huomattavasti vähäisempää kuin esimerkeissä, ja eri teksteissä kerrotaankin, että iän mukana eri vuodot vähenee. Eli: meneekö teillä kuten tässä blogissa kuvataan:

https://luomupimu.blogspot.ch/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

KIITOS vastauksista!


Mää oon todella huono vielä pelkän liman suhteen arvaileen ovistani.
Muln alapää on kuin valtameri aina kostee, tosi kostee, . Ja oviksen jälkeen sit superhyper märkä.
Ainoo just et tietää et ovis on ku on ihan yli märkää. Ja ennen menkkoja taas valkovuoto paksua. Muuten en oo viä perehtynyt.

Mää kävin laskeen että meillä seksiä ollut tässä kuussa 16 kertaa. Harmi että ei auta mihinkään, enkä tuu raskaaksi mutta onhan se kivaa.Jos ei muuta ni hyvää ressin lievitystä. Viime kuussa yhteensä 15 et olkaan hitu tehokkaampia oltu tässä kuussa.

Tein viä ovistestin viiva samanlainen. Nyt tuntuu nippailua oikealta mut ei viä kovin paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@kissaliikeri Mulla valkovuodon määrä on tosi vähäistä. Yleensä se kyllä on tuota paksua valkoista (kuvissa 2), lähinnä loppukierrosta. Alkukierrosta ja oviksen aikaan vuoto on tosi minimaalista. En ole tosin tehnyt kuten ohjeistettiin, eli työntämään sormia kohdunnapukkaan ja pyörittelemään... Olen koko napukan nyt pari kertaa löytänyt ja vannon, että se on oksettavin ruumiinosa jonka kropastani löydän, enkä halua enää koskea siihen :ROFLMAO: Siis ihan kuin joku puoliksi mädäntynyt rusina :ROFLMAO:

Mutta siis omalla kohdalla limojen tutkailu on kaikista epävarmoin keino kierron seuraamiseen. Luotan kipuihin ja ovistikkuihin, tai nyt kun letrot näköjään vei oviskivut, niin pelkkiin tikkuihin.

Ja haha, meillä oli viime kierrossa neljä kertaa seksiä enkä muista koska olisi viimeksi ollut niin paljon :ROFLMAO:

@ahmis Mulla on jonkin verran harrastuksia, niihin saa aikaa uppoamaan :) Tällä hetkellä menee eniten aikaa pelaamiseen ja kutomiseen. Ja nyt ajattelin aloittaa juoksun uudelleen, aloitin keskenmenojen jälkeen juoksun nollasta ja loppukesästä juoksin ekat juoksukisani. Sitten syksyllä lopetin polviongelmiin ja motivaationpuutteeseen. Nyt tilasin paremmat kengät ja rupean tuulettamaan päätäni taas metsikössä! Ihan parasta :love:

@Sonde pahoittelut menkoista, mutta kiva kun sain kiertokaverin :) Itse testaan ovista aamulla ja plussan lähestyessä myös illalla. Mulle tuntuu aamu olevan paras.

@MannaL Ihan normaalia että näkyy haalea viiva jatkuvasti :) Tervetuloa tänne!
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Hih. Kävin laskemassa kans kiertosovelluksesta niin meil seksikerrat olleet yrityskierroissa 12,10,12 ja nyt tässä kierrossa oon päättänyt tahallaan vähän säästellä miestä, joten kertoja takana vasta 3. Meillä on kun on ehtiny into aina laantua myöhäiseen ovikseen mennessä. Mut joka toinen päin taktiikalla suurin puirtein mennään alkaen tällä kertaa kp6, joten eri rytmissä mennään ku edelliset kierrot
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Fritang Mitä pelaat? :eek: Täällä siis kutomisen lisäksi aikaa vie koirat, hevonen/ratsastus ja tottahan toki.. pelaaminen :D Mieskin löytyi pelin kautta, joten se on meidän elämään kuuluva juttu :X3:
Ei puuhailtu tänään, yhdessä tultiin siihen tulokseen että antaa nyt senkin levätä. :whistle: Seksiä oli kp 1-kp 14 neljä kertaa, ihan ok meille. :) Voi että, toivottavasti nyt tärppäisi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis ja Fritang
@Möörtsi Pelaan tällä hetkellä (tai useamman vuoden jo pelannut) sellaista peliä kuin Terraria, se on vähän kuin 2D minecraft jonkinlaisella etenemismahdollisuudella :D Me pelataan myös miehen kanssa ja itseasiassa esikoista olen alkanut jo kouluttaa gameriksi :sneaky:

Mulla on myös ollut hevosia joskus, viisi vuotta sitten oli vielä kolme <3
 
Kiitos kaikille kattavista valkovuoto- ja limakertomuksista! Tuli heti normaalimpi olo, kun muutkin raportoivat epäsäännöllisyyksistä sen blogistin havainnolliseen kuvasarjaan verrattuna :) Eli tosiaan ei pidä limasta yrittää päätellä yhtään mitään.

Hahaa kohdunnapukka, kiitos @Fritang kuvauksesta, en mene sen enempätä sitä sitten tutkimaankaan :D :D

Olen tosiaan nyt ekaa kertaa perehtynyt omaan limatoimintaani. Minulla vaihtelee päivästä riippuen samea, valkoinen, "voidemainen", juoksevaa ja läpinäkyvääkin oli tässä välissä, mutta ei limaista läpinäkyvää. Limojen olomuoto ei todellakaan vaihtele samassa järjestyksessä kuin blogissa tai muualla oppikirjoissa kuvataan. Lisäksi olen nyt alkanut toden teolla miettiä, kuinka monta kertaa elämässä olen sattumalta tiedostanut ne varsinaiset isot ovulaatiolimat - noin viisi kertaa, eli en kovin usein.

Sain uusia CB testejä ja testasin nyt illalla. Hymynaama vaan vilkkuu, nyt 10. päivä vilkutusta. Testipaketissa tosiaan ehdotetaan testaamisen lopettamista 9. päivän kohdalla, aion kuitenkin jatkaa. Luin amerikkalaisilta kanavilta, että jotkut daamit ovat vilkkunaamoihin hermostuneina dipanneet CB:n kaksoishormonitikkua testimielessä veteen, ja ovat edelleen saaneet vilkkuvaa hymynaamaa :D :D En sitten tiedä onko vika amerikkalaisissa vai tikussa, mutta ei luotettavalta vaikuta!

Nyt laitoin tulevaa varten tilaukseen noita herkempiä halpisliuskoja. Tulee melko kalliiksi leikkiä noilla CB-tikuilla.

Jotain kyllä kropassa tapahtuu. Tissit on kipeät ja turvonneet, jo melkein kaksi viikkoa nyt eli hieman pidempään kuin CB-hymiötikku on vilkkunut iloisesti. Suosikkiteoriani on, että aloitin oviksen testaamisen liian myöhään, vasta kp 13:ssa, ja ovis ehkä olikin jo SITÄ ENNEN :) Tähän teoriaan luonnollisesti sisältyy toive, että olisin alkukierron kuksimisista raskaana. No, kattellaan :p

Tsemejä ja pysyviä hymynaamoja ja punaisia viivoja ja plussia kaikille :D
 
Tervetuloa @MannaL !

Ja @kissaliikeri olisp käynyt noin hyvä tuuri, kieltämättä kp13 on vähän myöhä alottaa, mulla itselläni on tosiaan ovis kp13, mut lienee ihan normaalia että on jo kp12. Toki sanoit et sul on vissii pidempi kierto et sen perusteel en tiedä oisko se noin ajois (n). Mut toivottavasti on nyt ollut :love:!

Olikos jollain joka mittaa lämpöö ni sitä lämpökäyrää tallessa yhdeltä kierrolta? @viipulainen ? Muistan ihan vastikään nähneeni mut kauheen vaikea hakea täältä mitään yksittäistä postausta :unsure:.

Mulla siis mennyt nyt niin että siinä kp9 kun aloin mittaa ni 36,2 ja siitä sitten droppas sinne 5,8 jopa 5,5 sain mitattua dpo1. Nyt dpo3 aamuna pompsahtanut 36,5.. nytkö sen pitäs pysyä tuolla tasolla koko luteaalivaihe?
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@ahmis tässä mun viime kierron käyrä. Mittasin suusta, joten pieniä heittoja, mut näkee vähän suuntaa. Tän kierron oon mitannut alapäästä ja heittely on pienempää.

Lämmön pitäisi ilmeisesti jäädä ylös jos hedelmöittyminen on tapahtunut. Mulla se lähti laskuun ja menkkojahan se ties.

 
@MannaL tervetuloa:)

mjaa täällä on pelaajia:D
Mä en itse pelaa mutta mies kyllä ja samaten esikoinen. Mies katsoo vähän haikeena, että hyvä se on näiden 10 vuotiaiden kehittää itsestään virtuoosia kun on pelit ja vehkeet. :LOL::LOL: Lähinnä reaktionopeutta mies hypettää.
Muuten meillä on sit miehen kanssa animet joita yhessä katotaan ja sit nää perus HBO sarjat. Taboo, GoT, Britannia, Vikings...:X3:

Lämmöistä:
Joo oviksen jälkeen lämpö nousee kaikilla. Mulla lämpö laskee vasta kun menkat alkaa, mutta kp11 alkaen ilmaantuu sahaaminen, eli ei pysy enään aamulämpö vakaana.
Jälkikäteenhän noita pystyy analysoimaan aina, oviksenkin voi todeta tapahtuneen varmasti vasta kun lämpö tekee piikin ja pysyy myös siellä ylemmällä tasolla. Toisaalta tiettyjä yhtäläisyyksiä tapahtuu joka kierrossa vaikka lukemat voi olla ihan erilaiset, niin oppii ennakoimaankin, kuten mulla toi sahaaminen loppukierrossa tai toisella selvä lämmön lasku, ennakoi menkkoja.


Ja omasta navasta.
Taitaa olla joo normi kestoiset menkat. On niin olematonta että tuskin tätä vuorokautta pidemmälle kestää.(y)
 
Aa ja kuka se kysy miten noita ovistestejä kandeis tehä?
No mutta, mä itse teen niin, että yksi päivässä kunnes viiva alkaa tummua. Sitten 2 kertaa päivässä. Aamupäivällä ja illalla. Sit taasen jos se päivän eka testi alkaa epäilyttävästi näyttää olevan varsin liki, teen iltapäivällä yhden ja illalla vielä kolmannen. Yleensä silloin toi iltatesti antaakin jo plussan. Sit teen vielä yhden päivän ajan 2 tai 3 testiä ja sit lopetan.:ROFLMAO:
 
Ja mä jatkan tätä monologia.:LOL:

Pree Seedistä ja sen riittoisuudesta tais kysyä ainaki @Möörtsi.:)
Mä nyt avasin sen paketin ja perehdyin.:D
Eli itse tuubi sisältää 40g voidetta. Suositeltu annos per yhdyntä olisi 3g, mutta kun katsoin noita asettimia joilla sitä voi laittaa suoraan sisuksiin, niin aika isolta määrältä vaikutti.:LOL:
Luulen että omalla kohdalla riittäis ennen ku hedelmällinen lima alkaa olla reilua, se 2g ja lähellä ovista riittänee 1g kun omasta takaa tulee varsin reilusti. Että onhan se riittoisaa ainakin itselle. Mahdollisuus sillä asettimella laittaa myös 4g jolloin tuubi riittäisi 10 kertaan jos joka kerta laittais sen määrän.
Lähinnä ajattelin tän käyttämisessä sitä, että kun tuo on tehty jäljittelemään juurikin ovislimoja :D, niin siinä kohti kun ovikseen on sen 5-3vrk, mutta oman ovisliman määrä ei vielä ole huipussaan, eli simpoilla ei oo vielä kaikista parhaimmat oltavat, niin tällä sais "huijattua" ja myös nää ennakko talletellut kaverit pääsis perille yhtä hyvin kuin oviksen kupeessa talletetut. Tiätteks?:D:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Ei mullakaan ole tuommoisia limoja, kuin tuossa blogissa! :ROFLMAO: Viime syksynä törmäsin tuohon blogiin ja vertasin itseäni noihin limoihin. Melkein rupesi itkettämään, kun en tunnistanut itseäni noista kuvista. Mulla on aina kierron alussa kuivaa ja noin viikko ennen ovista alkaa voidemainen/kirkas limailu. Oviksen aikaan sitten läpinäkyvää ja juoksevaa. Sitten taas voidemaista ja sitten loppuu. Määrältään tulee kyllä paljon, joten siitä yleensä tunnistan milloin voisi olla otollinen hetki.

@viipulainen kuulostaa tosi mielenkiintoselle tuo Pree Seed! (y) Voisi olla itsellekin hyvä, kun ei päästä aina hyödyntämään ovista. Voisi sitten huijata simppoja säilymään ehkä hieman pidempään :LOL:

Onko teille muuten joko suosikki vuodenaika, jolloin haluaisitte saada vauvan? Mulla on itellä joku ongelma tämän suhteen (ja tiedän nyt kuulostavani aivan kauheelta), mutta en haluaisi loppuvuoden vauvaa. :unsure: Vielä lokakuu - marraskuun alku käy, mutta sen jälkeen ehdoton no-no. Asia on mulle niin tärkeä, että mietin pitäiskö laittaa vauvapuuhat tauolle pariksi kuukaudeksi, ettei "vain tule jouluvauvaa". Tiedän, että tämä on ihan kauhea ajatus, koska ikinä ei voi tietää milloin se vauva tulee tai tuleeko koskaan. Pelottaa, että joulukuun lapsen juhlat jäävät jouluhössötyksen ja uudenvuoden jalkoihin. :(
 
25.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........5/28..............yk7
Nadine88...........15/28-34.......yk4
Möörtsi...............15/25............yk3
Tänttähäärää.....15/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............19/28-30.......yk7
Fritang...............2/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......4/24-34.........yk12
Vuuti...................9/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................39/30-33.....yk1
Sonde...................36/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................26/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...12/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........11/28.........yk 2
Ksennonen...........17/XX........ykX
Ahmis...................16/25-28.....yk2
Haaveilija_93........15/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.26/29.........yk1
Keijupölyä..............17/18-23....yk2
Embell...................44/21-35....yk 3
kissaliikeri.............23/19-34.....yk2

Piinailijat:
VauvaHaaveilija89...dpo11
lilia88.......................dpo3
Ahmis......................dpo3
Möörtsi....................dpo2

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)

Päivitin omani vastaamaan ovisplussaa, eli uudet piinaviikot käyntiin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri

Yhteistyössä