Toiveena vauva 2017-2018

Minkä ikäinen lapsi/lapset teillä @viipulainen :)?

Oliko täällä muita nyt aktiivisesti kirjoittelevia keiltä jo lapsia löytyy? Hassua kun ei tuossa listassa oo aiempien lasten määrää niin tuntuu et oon ihan pihal!

Fritangilla ainakin oli 1x 3,5v? Mulla on 1x 2v.

Sekin kyllä luo paineita tähän yritykselle kun kovasti haluaisi että tuo ikäero ei kasva ihan mahdottomasti. Mulla ja mun pikkuveljellä on 5v ikäeroa ja niin pitkää en kyllä toivoisi. Toki päätoive olisi saada se vauva mut olisi myös kiva että olisi sit seuraa heistä toisilleen :love:
Mulla edellisestä suhteesta 16v,13v,11v,7v ja 5v lapset. Nuorin aloittaa esikoulun syksyllä.
 
@Möörtsi onpa kurja :( mut kyllähän teil oli kuitenkin talletuksia alla, joten piinailemaan pääset kuitenkin! Mutta tiedän tunteen kun meillä meni viime kierrossa se ovispäivä mönkään kun miehellä oli flunssa ja ei siitä vaa tullu mitään. Pari päivää sitä masistelin ku tietysti ajattelin että syy on mussa vaikkei se ollu totta.
 
Oikein muistit @ahmis :)

Meilä oli ikäerotoiveena joku 3 vuotta, nyt ei ole enää mitään toiveita, tulisi nyt joku suunnilleen elävä lapsi joskus. :LOL: Pakko olla ajattelematta koko asiaa, kun tulee surku tuon esikoisen puolesta, joka heittelee jatkuvasti jotain "sitten kun meillä on vauva" -juttuja :( Hesarissahan oli eilen ikäerosta joku artikkelikin: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005534617.html Lohduttaudun nyt sillä, ettei ainakaan tullut liian pieni ikäero :D

@Möörtsi paljon halauksia :( Toivottavasti saatte puhuttua asiasta ja löydätte jonkun ratkaisun. <3
 
Oon kyllä ihan samoilla linjoilla tuon HS jutun kanssa. Itsellä painoi eniten vaakakupissa se että kaikilla sisääelimillä menee raskauden jälkeen jopa vuosi palautua paikalleen eikä uutta raskauttaa suositella ennenkuin elimistö on edellisestä palautunut. Mutta halusin myös että meidän ensimmäinen vauva saa olla oikeasti ainoa vauva koko vauvaikänsä eikä heti tule toista kilpailemaan vanhempien huomiosta. Nyt kun hän on 2-vuotias ja jo iso, itsenäinen tyyppinsä niin nyt tuntuu että aika alkais olla sopiva pikkusisarukselle <3.
 
Mä en oo koskaan ajatellut sikäli ikä-eroja. Aina menny niinku on sopivalta tuntunut. Esikoisen ja keskimmäisen ikä-ero on 1v7kk ja se oli silloin tosi hyvä ja oli tunne että tämä riittää.
Lasten osalta kaikki oli oikein hyvin, mutta exän suunta elämässään ei eikä sekään liittynyt lapsiin mitenkään. Erottiin ja sitten tapasinkin nykyiseni. Sitten tulikin tunne että lapsiluku ei tainnukkaan olla tässä.:D
Kuopus syntyi ja kun hän oli liki 2v alkoi vauvakuume taas.:LOL:
 
24.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen.........4/28..............yk7
Nadine88...........14/28-34.......yk4
Möörtsi...............14/25............yk3
Tänttähäärää.....14/23-29.......ya 10/16
Nelliida...............18/28-30.......yk7
Fritang...............1/23-27..........yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......3/24-34.........yk12
Vuuti...................8/28-32.........yk10 (km yk7)
Salty.....................38/30-33.....yk1
Sonde...................35/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................25/27-31.....yk 1
Pikkutakkutukka...11/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........10/28.........yk 2
Ksennonen...........16/XX........ykX
Ahmis...................15/25-28.....yk2
Haaveilija_93........14/27.........yk 2
VauvaHaaveilija89.25/29.........yk1
Keijupölyä..............16/18-23....yk2
Embell...................43/21-35....yk 3
kissaliikeri.............22/19-34.....yk2

Piinailijat:
VauvaHaaveilija89...dpo10
lilia88.......................dpo9
Ahmis......................dpo2
Möörtsi....................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
@ahmis
Meillä 9v ja 6v pojat. Mä oisin halunnut kans pienemmän ikäeron tälle (toivottavasti tulevalle) iltatähdelle. Mutta sit lapsiluku on kyllä siinä. Mä taidan haluta sterilisaation sit kun se kolmas on maailmassa :eek:

Mulla kp 10/28 ja ihan haaleeta viivaa näyttää ovistikussa:unsure: Toivottavasti se alkaa siitä punastumaan lisää. Tää on nyt eka kierto ikinä kun tikuttelen ovista..
 
@ahmis
Meillä 9v ja 6v pojat. Mä oisin halunnut kans pienemmän ikäeron tälle (toivottavasti tulevalle) iltatähdelle. Mutta sit lapsiluku on kyllä siinä. Mä taidan haluta sterilisaation sit kun se kolmas on maailmassa :eek:

Mulla kp 10/28 ja ihan haaleeta viivaa näyttää ovistikussa:unsure: Toivottavasti se alkaa siitä punastumaan lisää. Tää on nyt eka kierto ikinä kun tikuttelen ovista..
Mä aion pyytää sterkkaa myös. Tiedän että kauheet mutinat tulee terveydenhuollon puolelta, mutta mä en halua yhen ainoatakaan vekotinta tai hormoonia itteeni ja enempää lapsia ei todella neljännen jälkeen kiitos, joten ainoa järkevä tapa varmistaa asia.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Itsekin haaveilen sterilisaatiosta heti tämän lapsen jälkeen, harmi ettei ikä taida riittää. Ja siihen vielä lämpöpallohoito päälle, ettei tarvitse menkoistakaan enää huolehtia. Olisi luksusta. :LOL:

Täällä aukesi vihdoin hanat. Nyt ollaankin miehen kanssa saman katon alla kp8 ja kp11-14, joten osui ovis mihin tahansa niin pitäisi ainakin teoreettiset mahdollisuudet olla, jos ovis tulee vain oikealta puolelta. :) Joten letrot voi taas ottaa kehiin ja miehelle tilasin eilen l-arginiinia, jos se vaikka vähän piristyisi tuosta. :giggle:
 
@Fritang mälsää, mut toivotaan että ovuloit taas hyvältä puolelta kun kerta noin kivasti osuis miehenki kanssa aikataulut.(y)
Ja kandee varoa ton vitskun kanssa, se kyllä boostaa jotain miehisyyden salattua systeemiä.:LOL:

Mun äijä vonkaa aina ku on menkat vaikka tasan tietää että sisäänkäynti on suljettu. Sanoin sille, että pidät nyt vaan tän fiiliksen mielessä lujasti ens viikonki ajan.:D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
http://aijaa.com/wLKl56]
[/url]

Täällä manannut kun viivoissa ei tapahdu mitään. Kuvasaa kp 12,13,14
Ja vihdoin tullut lisää väriä.. Eli ovis ehkä kuitenkin tulossa koska??

@Fritang pahoittelut uuteen kiertoon menosta Toivottavasti tulisi paremmalta puolelta taas ovis.
Muox. Kyllä ne viivatkin vaan äkkiä vahvistuu eilen ei mitään ja nyt jo noin selkeenä.
Täällä on kyllä koko viikko hommailtu.. Ja viime viikko.. Tänäänkin on jo aamulla kertaalleen mut kai illalla viä täytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Meillä on kohta 5,5v muru ja toiveena oli alunperin että voisin olla kotona kun menee kouluun :) Eli silleen ” aikataulussa” ollaan, mutta nytkun on seurannu lapsen sisaruskaipuuta niin olis varmaan kantsinu yrittää saada molemmat putkeen. :/

Mä päivittelen itteni piinalistalle sitkun pääsen koneen ääreen :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
@tänttähäärää Oiskohan illalla jo plussa :) Tai huomenna viimeistään.

@ahmis Se on aminohappo, joka saattaa lisätä haluja ja parantaa sperman laatua :D Toki tekee muutakin mutta tämän projektin kannalta nämä lienee kiinnostavimman seikat. Tosin nuo tutkimuksissa syödyt määrät on usein tosi korkeita että tiedä sitten onko siitä oikeasti iloa. Plasebo-vaikutus ehkä :giggle: Söin tuota itsekin pari kiertoa sitten ja mielestäni se paransi tuntoherkkyyttä :whistle:
 
Täällä lapset 3v ja 8v.

Myös täällä menossa elämän ekat ovistikuttelut. Ostin niin monta testiä, että pakko oli ihan testimielessä aloittaa jo eilen kp 7, no ei siinä tietenkään näkynyt mitään. Mutta kun tänäänkin oli ihan pakko testata niin siinä jo näkyi hyvin haalea, mutta kuitenkin silmillä havaittava viiva. Pengoin eilisen roskiksesta ja siinä ei edelleenkään näkynyt mitään. Joten sentään jotain edistystä oli yhdessä vuorokaudessa tapahtunut. Olen työmatkalla pe-la, joten sillon en pysty tikuttelemaan kuin myöhään la iltana. En viitsi ottaa testejä mukaan, kun on niin monta työkaveria mukana.

Tsemppiä uuteen kiertoon niille, keillä se just koitti. Tää on meidän kierto!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Ovista vielä testattu, viiva palautunut normaaliksi haaleaksi, eli ovulaatio on ollut siis jo. Onkohan mitään mahista enää raskautua jos tänään vielä yrittäisi petipuuhia? (n) Eilen siis noin klo. 20 aikoihin ollut ovulaatio tms. kipujen perusteella eli alkaa 24h tulla täyteen.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Ovista vielä testattu, viiva palautunut normaaliksi haaleaksi, eli ovulaatio on ollut siis jo. Onkohan mitään mahista enää raskautua jos tänään vielä yrittäisi petipuuhia? (n) Eilen siis noin klo. 20 aikoihin ollut ovulaatio tms. kipujen perusteella eli alkaa 24h tulla täyteen.
Ahh, netin ihmeellinen maailma vastasi jo, että hyvin pienet on mahikset kun simpoillakin kestää jonkun aikaa matkata. Eli, nyt pitää vain toivoa että ne 5 ja 2 päivää ennen ovista tehdyt talletukset riittää :(
 
@Möörtsi kokeile! Älä vielä luovuta! Ja huijaa vielä ukkoa, että tänään ei tartte enää stressata eikä "tekemisen vuoksi tehdä", niin ehkä se ottaa lungimmin ja homma toimii ;) Meillä tää lievä "pakkopanelointi" joka päivä tai joka toinen päivä käy sillä lailla hermon päälle, että paineet purkautuu täysin turhana kinasteluna. Ei oo helppoa siis meilläkään.

Minulla on nyt sellainen tilanne, että ovulaatiotestit loppuivat, tänään kp 22 ja kohta lähden ostamaan lisää. En siis tiedä statustani tälle päivälle, mutta talletus on tehty. Lievästi jännittää, jos ovulaatio tulee huolella myöhässä ja vasta viikonlopulla, koska olen silloin matkalla. Mietin jopa että taidan olla niin tavoitehakuinen, että ostaisin äkkiseltään lentoliput kotiin talletuksille ja palaisin takaisin työmatkalle. Kukaan ei edes ehtisi huomata mitään :)

Jos jotain odotan, tietoa ovulaatiosta. Laskin juuri että tässä kuussa talleteltu 14 kertaa. Jos ei se jo kohta tulee, loppuu puhti :D Luin jostain että jotkut raskautujat oli keskimäärin 13 kertaa harrastanut kierron aikana seksiä, nyt on jo sen ylikin!

Tsemppiä ja toiveikasta mieltä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Ahh, netin ihmeellinen maailma vastasi jo, että hyvin pienet on mahikset kun simpoillakin kestää jonkun aikaa matkata. Eli, nyt pitää vain toivoa että ne 5 ja 2 päivää ennen ovista tehdyt talletukset riittää :(
Ahh, netin ihmeellinen maailma vastasi jo, että hyvin pienet on mahikset kun simpoillakin kestää jonkun aikaa matkata. Eli, nyt pitää vain toivoa että ne 5 ja 2 päivää ennen ovista tehdyt talletukset riittää :(
2pv talletuksetkin on tosi hyvät. Tänään vaikka kuitenkin viä varmuudeksi. Koska ikinä ei satavarma voi olla motä tuolla meidän sisällä tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri

Yhteistyössä