Mä kerron kokemuksia sit varmasti ku päästään käyttää tota. Mutta ainakin mitä tulee ihmisten kokemuksiin, niin vaikuttaa tosi hyvältä tökötiltä.Ei mullakaan ole tuommoisia limoja, kuin tuossa blogissa! Viime syksynä törmäsin tuohon blogiin ja vertasin itseäni noihin limoihin. Melkein rupesi itkettämään, kun en tunnistanut itseäni noista kuvista. Mulla on aina kierron alussa kuivaa ja noin viikko ennen ovista alkaa voidemainen/kirkas limailu. Oviksen aikaan sitten läpinäkyvää ja juoksevaa. Sitten taas voidemaista ja sitten loppuu. Määrältään tulee kyllä paljon, joten siitä yleensä tunnistan milloin voisi olla otollinen hetki.
@viipulainen kuulostaa tosi mielenkiintoselle tuo Pree Seed! Voisi olla itsellekin hyvä, kun ei päästä aina hyödyntämään ovista. Voisi sitten huijata simppoja säilymään ehkä hieman pidempään
Onko teille muuten joko suosikki vuodenaika, jolloin haluaisitte saada vauvan? Mulla on itellä joku ongelma tämän suhteen (ja tiedän nyt kuulostavani aivan kauheelta), mutta en haluaisi loppuvuoden vauvaa. Vielä lokakuu - marraskuun alku käy, mutta sen jälkeen ehdoton no-no. Asia on mulle niin tärkeä, että mietin pitäiskö laittaa vauvapuuhat tauolle pariksi kuukaudeksi, ettei "vain tule jouluvauvaa". Tiedän, että tämä on ihan kauhea ajatus, koska ikinä ei voi tietää milloin se vauva tulee tai tuleeko koskaan. Pelottaa, että joulukuun lapsen juhlat jäävät jouluhössötyksen ja uudenvuoden jalkoihin.
Ja mä ymmärrän kyllä ton ettei olis ihanteellista saada joulukuussa vauvaa. Mä en niinkään ajattele asiaa synttärijuhlien osalta, vaan puhtaasti sillä, että kun aikanaan koulu alkaa, on lapsi "pahimmillaan" melkein vuoden jäljessä alkuvuodessa syntyneisiin nähden. Toki on yksilöllistä miten koulukypsyys etenee, mutta tyttären luokalla oli todella moni joulukuinen ja kyllä sen eron huomasi aika kirkkaasti jo esikoulussa.
Itselle ei kuitenkaan ole väliä milloin syntyy, koska kyllä mä siirtäisin sitten tarpeen mukaan koulun aloitusta jos huomaisin että ei ole valmis.
Mä toivoin saavani kesä vauvan, mutta selkeestikkään mä en sellaista saa.