Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi Epätasainen kierto on kyllä niin ärsyttävä tai välivuodot:( Itekin paljon niistä kärsinyt, syynä pco. Oli pitkään kierto aina lähemmäs 40 päivää enkä tiedä tuliko ovis kuinka. Oon nyt kesästä asti syönyt Donafertyä ja muutamia kiertoja oli 29 päivääkino_O mitä ei sitten teinivuosien ikinä tapahtunu. Onko muut kokeillu tota valmistetta?

Mulla meni niin että eka ns. Luomukierto meni samalla rytmillä ku pillereiden aikaan eli 28pv mut saattoi olla vielä silti pillereiden vaikutusta. Toka kierto 31pv ja kolmas sit tulee olemaan 35pv jos ei tärpännyt. Kyllähän monella sivustolla lukee että 6kk on ihan yleinen aika mikä helposti menee että kroppa löytää oman hormonitoimintansa. Toivottavasti ei tarvi odotella niin kauan. Ja suosittelen kyl tikuttelee ovista. Mullaki olis menny ihan ohi jos en olis jaksanu varuiks jatkaa

Sitä Gelee Royalea mulle suositeltiin tuolla Facebookin ryhmässä kierron säännöllistämiseksi.. Pohdin nyt vaan että on käytössä jo vehnänalkioöljy sekä greippimehu raskausvitamiinin ja d-vitskun lisäksi niin onko järkee nyt vielä tukkia taas lisää aineita kroppaan? Onko kukaan testannut sitä? Poppaskonsteja on vaikka kuinka paljon, kukin uskoo mihin tahtoo. :) Tuo öljy ja greippi on ehkä "lievimmät", punkkukuuri itsellä on vielä kokeilematta myös.

En oo koskaan kokeillu enkä siten paneutunu tuohon. Vitskut on ravintolisiä joten ne tavallaan kuuluu olla mukana, tuli ne sit pääosin ruoasta tai purkista. Eli niitä en sikäli poppaskonstiksi laske itse.
Greippi, vadelmanlehti ja punkku taasen on sit ns.ylimääräisiä, kroppa ei niitä vaadi, mutta niillä on positiivisia vaikutuksia säännöllisesti nautittuna, joten lasken poppaskonstiksi. Eli jos oisin sie, koklaisin ehkä tota tuotetta jos sillä kerran on saatu hyviä tuloksia.:)

Mä mietin että mulla rupes kierrot venymään ku otin greippimehun käyttöön ja molemmissa ovis tuli ku olis ollu muutaman päivän ilman mehua. Sattumaa vai ei. En tiedä mut jos uuteen kiertoon joudun niin taidan kokeilla yhden kierron ilman mehua ja katsoa miten käy. Toivottavasti ei tarvi uuteen kiertoon kuitenkaan lähteä.

Mä mietin että mulla rupes kierrot venymään ku otin greippimehun käyttöön ja molemmissa ovis tuli ku olis ollu muutaman päivän ilman mehua. Sattumaa vai ei. En tiedä mut jos uuteen kiertoon joudun niin taidan kokeilla yhden kierron ilman mehua ja katsoa miten käy. Toivottavasti ei tarvi uuteen kiertoon kuitenkaan lähteä.
Voi olla sattumaa, mutta mahdollista myös että ei. Greippiähän ei suositella mm.eri lääkkeiden kanssa nautittavaksi ainakaan samanaikaisesti, mielellään ei lainkaan. Syynä se että siinä olevat aineet voivat tilanteesta riippuen joko nostaa pitoisuuksia jos se sattuu parantamaan imeytyvyyttä tai vastaavasti heikentää imeytymistä jolloin lääke ei vaikuta tarpeeksi hyvin.
Nostaa myös hormoonien pitoisuuksia elimistössä jonkin verran. Joskus luin että jossain (endo vai pco) ei olis ollut hyvä lainkaan tuo greippi, kun hormoonimäärät on tuon vuoksi valmiiksi liian korkealla ja greippikuuri siten saattaisi pahentaa asiaa.

Eli varmaan ihan hyvä testata ilman greippiä.:)

Voi olla sattumaa, mutta mahdollista myös että ei. Greippiähän ei suositella mm.eri lääkkeiden kanssa nautittavaksi ainakaan samanaikaisesti, mielellään ei lainkaan. Syynä se että siinä olevat aineet voivat tilanteesta riippuen joko nostaa pitoisuuksia jos se sattuu parantamaan imeytyvyyttä tai vastaavasti heikentää imeytymistä jolloin lääke ei vaikuta tarpeeksi hyvin.
Nostaa myös hormoonien pitoisuuksia elimistössä jonkin verran. Joskus luin että jossain (endo vai pco) ei olis ollut hyvä lainkaan tuo greippi, kun hormoonimäärät on tuon vuoksi valmiiksi liian korkealla ja greippikuuri siten saattaisi pahentaa asiaa.

Eli varmaan ihan hyvä testata ilman greippiä.:)
Endoon tai pco:hon viittaavia oireita ei kyl ole. Tietty voivat olla oireettomia myös. Mietin kyllä että voihan olla että kun just pillereistä on nii vähän aikaa nii greippi ei tässä vaiheessa vielä oo hyvä. No kokeilua ja arvuuttelua kaikki. Todennäköisesti kierrot vaa muuten hakee vielä paikkaansa.

• Tykkää
Reactions: viipulainen
Olikos tuon vadelmanlehtiteen kanssa nyt niin, että alkukierto vain ennen ovulaatiota kuten greippimehunkin kanssa?
Vattua läpi kierron 1kuppi/pv tai jos tuntuu että on kamalasti kaikkea vedettävää niin voi hyvin aloittaa aina oviksen jälkeenkin 2kuppia/pv.
Tasoittaa kiertoa, vahvistaa kohtua ja helpottaa kuukautisvuotoja sekä kramppeja.
Itse oon käyttäny ennen synnytystä siitä rv36 alkaen. Se että vahvistaa kohtua, auttaa pitämään supistukset hyvinä ja tasaisina ja synnytyksen jälkeenkin oon juonut ekat 2vk jälkivuotoon. :)

Hitsi nyt iski kauhee synnytyskuumekkin.:ROFLMAO:

Tota teetä vois kyl kokeilla seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärpännyt. Aattelin ottaa aina jotai uutta :ROFLMAO: toivottavasti ei tosin tarvi muuta vedellä raskausvitamiineja:whistle:

Tuleeks muilla oviksen jälkeen kauheita mielialan vaihteluita? Melkein pms tyyppistä. Itkettää, kiukuttaa ja välillä naurattaa  :eek::D
on tää naisen elämä rankkaa ku aina on joku vaihe menossa

Tota teetä vois kyl kokeilla seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärpännyt. Aattelin ottaa aina jotai uutta :ROFLMAO: toivottavasti ei tosin tarvi muuta vedellä raskausvitamiineja:whistle:

Tuleeks muilla oviksen jälkeen kauheita mielialan vaihteluita? Melkein pms tyyppistä. Itkettää, kiukuttaa ja välillä naurattaa  :eek::D
Mulla on mieli herkillä just ennen ovista ja sit oon vaan tosi tyhjä oviksen jälkeen, melkeen vois sanoa että hetkellisesti täysin loppuun palanut olo.:LOL: Sit ne oikeet pms oireet alkaa siinä 5pv ennen menkkoja aika kiinteesti ja lisääntyy mitä lähemmäs kierron loppua pääsee.:D

Nyt on taas vähän iso kysymysmerkki kun mulla alko jo nyt tulee ovislimaa:eek: kp7 tänään. Et kai mä vaan alotan sen tikuttelun huomenna vaikka aattelin et vois ihan huoletta oottaa ainakin tiistaille, ehkä jopa keskiviikolle.:LOL:

Minä en kyllä tunnista noita erilaisia valkovuotoja sitten ollenkaan. :eek: Mitä nyt tänään kn tarkistin niin kovahko oli, helppo kuitenkin löytää. Vv oli valkoista, runsasta. Ei kirkasta, ei kovin paksua eikä mitenkään liimamaista. Mitähän se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan.. :LOL: Nyt @viipulainen tsemppiä ovikseen. (y):love:

Joo, ehkä kaikista eniten ilmassa semmosta räjähdysalttiutta, nollasta sataan. Tänään huomasin, että avasin suuni jo valmiiks, mut sit mies ei tehnykkään mitään ärsyttävää, niin en keksiny mistä suuttuisin :D Semmosta menoa siis, että itteäkin vähän naurattaa vaikka olisin kuinka "vihanen".

@Iiduliinu Mä voisin ryhmään haluta

@viipulainen Ni mitä kaikjee tabuja syötät miehelles? Alko kiinnostaan kun mietin oman miehen testosteroniaa et saisko lisättyä.

Täällä kp 13 Enkä oo vielä tuntenut oviskipuja. Limaa on kyllä tullut paljon mutta en tunnista mikä missäkin vaiheessa tulee.
Seksiä nyt 7pv putkeen. Onneksi mies jaksanut mua sanoin että ens viikolla vaan joka toinen pv ja sitä seuraavalla viikolla saa menkat ni saa hetken huilin.

@Iiduliinu Mä voisin ryhmään haluta

@viipulainen Ni mitä kaikjee tabuja syötät miehelles? Alko kiinnostaan kun mietin oman miehen testosteroniaa et saisko lisättyä.

Täällä kp 13 Enkä oo vielä tuntenut oviskipuja. Limaa on kyllä tullut paljon mutta en tunnista mikä missäkin vaiheessa tulee.
Seksiä nyt 7pv putkeen. Onneksi mies jaksanut mua sanoin että ens viikolla vaan joka toinen pv ja sitä seuraavalla viikolla saa menkat ni saa hetken huilin.
Mies saa miehille hiottua monivitamiinia purkin ohjeella, Rfsu Lust&Energy on nimi. Siinä on panostettu L-arginiinin ja L-sitruliinin määrään joka boostaa testosteronin tasoa sekä parantaa siittiöiden määrää ja laatua, sit saa erikseen L-karnitiini kapseleita 2kpl/vrk (1000mg) ja se parantaa siemennesteen määrää ja siittiöiden liikkuvuutta. Sit perus magnesium (päivässä tulee yht.500mg)ja d-vitamiini (50mg+ravinnosta saatu).

• Tykkää
Reactions: tänttähäärää
@viipulainen muistatko mitä maksoi toi rfsu:n miesvitamiini? Prismassa maksoi 15 euroa ja mietin onko netissä halvemmalla. En vielä googlettanu
Saatto olla tyyriimpi tuolla mistä ostin, mutta muualta ei löytynyt samaan hintaa noita muita nappuloita.:ROFLMAO: En sit tiiä onko niitä eri pakkauskokoja olemassa vai ainoastaan tuota 100tbl purkkia jonka hommasin.:)

Ja plussarikasta vuotta, josko erityisesti tähän tammikuulle osuisi iso plussa aalto.:cry:

Yhteistyössä