Tervetuloa
@Jasuuu ja
@Toukokuinen
Oliks
@viii niin ettet tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa? Joka tapauksessa sulla rupee olee jännät ajat
mä otin vähän takapakkia ku ovis tuli nii myöhään.
Mulla edelleen vetistä vv oikein hulahtaa välillä. Mielenkiintosta. Nännien arkuus vähän helpotti mut sit taas mahassa oli semmosta menkkamaista jomotusta aamulla. Siinä kaikki ja aika matelee
Joo valitettavasti mulla ei oo tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta. Viime aikoina kuitenkin joka toinen kierto on ollut lyhyt (30 päivää) ja joka toinen pitkä (34 päivää). Jos samalla kaavalla menee, niin tällä kertaa pitäisi olla lyhyt kierto, eli menkat alkaisi sunnuntaina... Ja ovis olis oletettavasti ollut joulupäivinä (varma en kuitenkaan voi olla
).
Joka tapauksessa eilen ja tänään on pitänyt juosta jatkuvasti vessassa, koko ajan muka pissattaa. Piti aivan tarkistaa viime raskauden ensimmäiset oireet, ja jatkuva vessahätä mulla oli silloinkin... Voi apua, en jaksa odottaa että pääsee testaamaan!
Ja tunnustan, tänään käytin yhden kaapista löytyneen testin, mutta negaa se näytti. Tosin onhan menkkoihin vielä monta päivää...
Tervetuloa
@Toukokuinen!
@Nadine88 mikä dpo sulla on menossa? On kyllä varmasti kiva kun tietää tarkasti sen ovulaatioajan, niin ainakin pysyy jotenkin paremmin mukana mitä kehossa tapahtuu.
mutta piinapäivät on silti piinapäivät