Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos kysymästä @Nadine88 , Ainut semmonen "erikoisempi" oire on armoton väsymys, normaalia korkeammalla oleva lämpö-> palelu. (mutta nää nyt voi enteillä vaikka flunssaa).
Muutoin mulla on nää ihan samaiset finninaamailut, raivoilut, tissikivut mitä kaikissa muissakin kierroissa :D Mutta siis ei kyllä tunnu pätkääkään toiveikkaalta.

Testit mä olin tilaillu sähköpostin mukaan to 28. päivä eli voisko ne huomenna jo tulla? Ajattelin himotestailla tuntemuksista huolimatta :D

Jännää. Kokeilin äsken kn suihkussa ja se oli kova ja korkealla ja ikinä ei oo ollu tommosen valkkarin peitossa kauttaaltaan :eek: ällövaroitus mut koko sormi oli siinä vv:ssa. No dpo3 nii tuskin liittyy mihkään sen kummempaan. Ehkä punkkukuuri vaan on lisännyt sitä verenkiertoa ja kosteutta :D muistaako joku kuinka kauan tota punkkukuuria piti oviksen jälkeen jatkaa? Taitaa kyllä 1 pullo riittää ja luulen että siitä viel pariksi päiväksi ton pienen lasillisen saan(yhteensä sit 5pv)

@Nelliida uskon kyllä että testit vois tulla huomenna. Toivottavasti testissä näkyis myös jotain!
Toivotaan! :) jos ei, niin ehkä seuraavasta kierrosta voisin kokeilla niitä ovistikkuja, greippiä, päällä seisomista tmv.

Multa menny ihan ohi toi sun punaviinikuuri! Muoks. Kyselin mihin vaikuttaa, mut ilmeisesti multa meni ohi sekin että kerroit siitä just edellisessä viestissä :D kivat lahoaivot! :)

Toivotaan! :) jos ei, niin ehkä seuraavasta kierrosta voisin kokeilla niitä ovistikkuja, greippiä, päällä seisomista tmv.

Multa menny ihan ohi toi sun punaviinikuuri! Onkse siis joku oviksen jälkeinen? Mihin se vaikuttaa? :)
En oo itekää perehtynyt ihan tarkkaan, mut oviksen jälkeen tosiaan lasi päivässä. Punaviini lisää kohdun alueen verenkiertoa ja auttaa sit hedelmöittymiseen liittyvissä asioissa :ROFLMAO: ehkä vois vähän paremmin perehtyä :whistle:

2A35BC9D-9609-41AA-A877-9EAF02C87085.jpeg Mäkin voisin liittyä tänne ! Toista yritetään ja ehkäsy jätetty pois marrakuun alussa ja siitä heti tulikin kemiallinen .. nyt siis uudessa kierrossa mennään! Kierrot oli esikoisesta 30 päivää ja nyt vie hakusessa että paljonko on.. kauheesti jännittää miten toi kemiallinen vaikuttaa kieroon. 28-29.12 tein ovistestit ja kaipaan niihin vähän mielipiteitä et miltä toi vika testi muitten silmään näytti ja koskas se ovis sit olis niinkun ollu? vähän pihalla vie näissä kun esikoinen tuli aikoinaan aika yllättäen ..

Tietäis vähän missä dpo mennään kun tietäisin että onko noi viivat ollu tarpeeks vahvat edes että onko ovulaatio ollu ja helpompi sit laskee et missä kohtaa kiertoo mennään kun vähän tajuais noitten testien sielun elämää

@Jasuuu tervetuloa.:)
Toi vika testi on plussaakin plussempi eli ovis tapahtuu plussasta seuraavien 12-48h aikana. Useimmiten vuorokauden sisällä ja sillä tyylillä yleensä dpo:t lasketaan myös.
Eli ovisplussa on dpo -1, siitä seuraava dpo 0 ja siitä seuraava dpo1 jne.:)

Ja punkku parantaa kohdun alueen verenkiertoa ja siten myös parantaa kohdun limakalvoa. Idea on, että hedelmöittyneen munasolun olis otollisempaa kiinnittyä siihen limakalvoon.:)
Ja mun mielestä se punkkukuuri kesti viikon. Mahdollisesti, en oo ihan varma tästä.:D

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!:)

Huh, iskenyt jatkuva pissahätä... Parin päivän ajan tuntunut, että koko ajan saa juosta vessassa... Kp 25/30-34. Vaikka tähän asti oon pystynyt olemaan aika hyvin ajattelematta raskausasioita, niin kyllä nyt pikkuhiljaa alkaa päivät hidastua.... Ajatuksena oli testailla vasta kun menkat on myöhässä, mutta voi olla että tilailen testejä kumminkin... On tää vaan aina niin malttamatonta aikaa. :D

Tervehdys kaikille! Täälläkin yksi uusi liittyisi joukkoon, nyt tässä hiljan on alkanut kuumeilu ja ovis lähestyy.
Esikoista yritimme reilun vuoden verran, ennen kuin plussa tuli, joten ollaan varauduttu siihen ettei tämä toinenkaan ihan heti tuu. Mutta nyt on lupa annettu ja toiveet heräilee :love:

Nyt on toka kierto vasta käynnissä kun imetys piti aika pitkään menkat poissa, joten en tiiä kuinka säännöllisenä nää nyt jatkuu.
Niin ja onpa ihana palautella mieleen tätä kuumeilusanastoa :ROFLMAO::love:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viii ja viipulainen
@viipulainen kiitos tulkinnasta! Tuntuu että oma silmä aina välillä huijjaa mitä näihin tikkuihin tulee niin hyvä saada jonkun muunkin mielipide :D talletuksia tehtiin to,pe ja su ja ma niin eiköhän niillä sit oo valmistauduttu tähän kiertoon hyvin (y) täytyy kyl ens kiertoon ottaa punkkukin mukaan vaikka mausta en niin välitäkkään mutta kaikki konstit käyttöön ;)

@viipulainen kiitos tulkinnasta! Tuntuu että oma silmä aina välillä huijjaa mitä näihin tikkuihin tulee niin hyvä saada jonkun muunkin mielipide :D talletuksia tehtiin to,pe ja su ja ma niin eiköhän niillä sit oo valmistauduttu tähän kiertoon hyvin (y) täytyy kyl ens kiertoon ottaa punkkukin mukaan vaikka mausta en niin välitäkkään mutta kaikki konstit käyttöön ;)
Joo itsekkin mielelläni jaan kuvan tänne kun itse oletan plussan tulleen. Ei tiiä vaikka joku tuliski huomauttamaan että ootas vielä päivä.:D Ihan hyvä tää mahdollisuus lisäsilmiin.:giggle:

@Toukokuinen tervetuloa ja tärppionnea!:)

Tervetuloa @Jasuuu ja @Toukokuinen :)

Oliks @viii niin ettet tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa? Joka tapauksessa sulla rupee olee jännät ajat :LOL: mä otin vähän takapakkia ku ovis tuli nii myöhään.

Mulla edelleen vetistä vv oikein hulahtaa välillä. Mielenkiintosta. Nännien arkuus vähän helpotti mut sit taas mahassa oli semmosta menkkamaista jomotusta aamulla. Siinä kaikki ja aika matelee :ROFLMAO:

Itellä vähän jopa pelottaa tällä hetkellä jos tulee jotain raskausoireita sen kemiallisen jälkeen.. sillon aloin testaa varmaan joskus dpo 3 :unsure: oli niin varma tunne ja oli jos jonkunlaista jomotusta ja ihan kamalat repäsy kivut heti ovulaatiosta lähtien.. Nyt taas sit ei oo ollu oikein mitään paitsi et seksin aikana sattuu alamahaan tiedä sit mistä sekin johtuu..

Mullaki on ollut jos jonkinmoisia oireita kahdessa edellisessä kierrossa joten uskon niiden kuuluvan ihan normaaliin kiertoon. Toi runsas vv on ainut uusi juttu ny tässä kierrossa.

Millä dpo:lla sait @Jasuuu siinä kemiallisessa plussan tikkuun?
Sain dpo 12 muistaakseni oli aika hailura se viiva (tiesin heti et joku pielessä) noh dpo 13 oli vahvistunu ja dpo 14 digiin raskaana 1-2 viikko ja sit dpo 15 viiva ihan haalee :(

Toi on kyl kurjaa että saa digiinkin plussan ja sit loppuu ennen ku alkaakaan :(
Joo oli aika rankka kokemus kun just sen digin perusteella alettiin sit asiasta uskaltaa vähän iloita ja ma sit innoissaan vie tekee se varmistus testi et näkee ne vahvat viivat niin testissä ei näkynyt juuri mitään :( mut epäilen et johtu siitä kun tärppäs heti kun pillerit lopetin(n)

Kp9 ovistesti olikin jo sitten vahvempi mitä odotin. Pitää tsekata siis kaksi testiä päivässä taas. Vähän hullua jos nää kierrot aikoo tasaantua tämmösiks. :LOL:
Eilen siis oli hyvin haalea viiva ja tänään jo ihan hyvä viiva.:rolleyes:
Alkaa tuolla kyllä toisaalta vasemmalla tuntuakki jo että sikäli ei yllätä jos tulee aikaisin ovis.:D

Tervetuloa @Jasuuu ja @Toukokuinen :)

Oliks @viii niin ettet tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa? Joka tapauksessa sulla rupee olee jännät ajat :LOL: mä otin vähän takapakkia ku ovis tuli nii myöhään.

Mulla edelleen vetistä vv oikein hulahtaa välillä. Mielenkiintosta. Nännien arkuus vähän helpotti mut sit taas mahassa oli semmosta menkkamaista jomotusta aamulla. Siinä kaikki ja aika matelee :ROFLMAO:
Joo valitettavasti mulla ei oo tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta. Viime aikoina kuitenkin joka toinen kierto on ollut lyhyt (30 päivää) ja joka toinen pitkä (34 päivää). Jos samalla kaavalla menee, niin tällä kertaa pitäisi olla lyhyt kierto, eli menkat alkaisi sunnuntaina... Ja ovis olis oletettavasti ollut joulupäivinä (varma en kuitenkaan voi olla (n)).
Joka tapauksessa eilen ja tänään on pitänyt juosta jatkuvasti vessassa, koko ajan muka pissattaa. Piti aivan tarkistaa viime raskauden ensimmäiset oireet, ja jatkuva vessahätä mulla oli silloinkin... Voi apua, en jaksa odottaa että pääsee testaamaan! :LOL:
Ja tunnustan, tänään käytin yhden kaapista löytyneen testin, mutta negaa se näytti. Tosin onhan menkkoihin vielä monta päivää... :)

Tervetuloa @Toukokuinen!:)

@Nadine88 mikä dpo sulla on menossa? On kyllä varmasti kiva kun tietää tarkasti sen ovulaatioajan, niin ainakin pysyy jotenkin paremmin mukana mitä kehossa tapahtuu. (y) mutta piinapäivät on silti piinapäivät :LOL:

Yhteistyössä