Toiveena vauva 2017-2018

Voikohan ovistestit valehdella..? nyt kp39 eikä vieläkään vuotoa. Oviistestin mukaan pitäs olla se 15pv jo mennyt ja viimestään huomenna, nähtäväksi jää..hermot on niin kireet että kohta lautaset alkaa lentää jos ei kierto lopu. Ens viikolla esikon synttärit ja varmaan sitten hirveet kivut päällä muistelen synnytystä jota ei ehkä saa enää koskaan kokea.
On se imetyskin jännä juttu, peukut sulle Tiituu kun oot jaksanu noin kauan, Mä en imettänyt esikoista lähes ollenkaan kun ei onnistunut ja kuopusta puolisen vuotta, mutta ei ole vaivannut. Se vaan ei oikein ollut mun juttu.
Sitä olen miettinyt kuinka kauan vielä tätä yritystä jaksaa, jos pystyisi pitämään edes muutaman kk tauon mutta vielä ei malta.
 
@höhhöö kuulostaa hyvältä, että käynnissä on raskautumiseen liittymätön projekti. Harkitsen jotain vastaavaa, joka veisi ajatuksia muualle. Ehkä se tästä jahka kevät tulee.

Huoh. Eilen illalla testasin apteekin testillä haalean viivan, tänään digin mukaan ei raskaana. Mitähän hittoa tästäkin pitäisi ajatella, hmpf.
 
Jaahas. Kp 2 ja yrityskierto 3 käynnissä. Menkat myöhästyi pari päivää normaalista km:n jälkeisellä kierrolla. Helpottavaa kuitenkin tietää, että paikat toimii.

En tiedä, harmittaako enemmän vauvattomuus vai kaikki elämään liittyvät oheisjutut, jotka lykkääntyvät. Suunnitelmissa oli peliliikkeitä työpaikan, asuinpaikan ja vaikka minkä suhteen. Suunnitteleeko muut elämäänsä näin vahvasti, että sitten kun on mammalomalla niin...?
 
@Norway kyllä vaan. Me lasketaan isompien lasten kouluja/eskareita, mun työpaikan hakua (kirjoitan gradua ja tän vuoden aikana saan paperit uuteen ammattiin)... Kyllä sitä suunnittelua siis paljon teemme, vaikkei mitenkään voi olla varmaa, että yhtä pienokaista enää meille tulisi! Ja jos tulee, niin millä aikataululla...

@höhhöö (y) sun projektille! Ehdottomasti hyvä juttu ja varmaan edistää (rentoutuminen ja muuhun keskittyminen) myös näitä vauvatoiveita. Tai usealta olen niin kuullut ja itsekin kokenut. Mullakin aikeissa aloittaa taas aktiivinen lenkkeily. Se on tapani purkaa stressiä ja ahdistusta, henkireikä, kun ei voi juostessa keskittyä muuhun kuin omaan jaksamiseen ja askeleisiin... Aloitin juoksun nuorimman (nyt 5v lapsen) synnyttyä, sitä ennen en ollut oikein koskaan juossut. Puolikkaan maratonin olen käynyt kerran juoksemassa ja ehkä pitäisi tälle vuodelle ottaa taas tavoitteeksi! :)

Kiva kirjoitella nyt tällaisia ja keskittyä höhhöön tapaan vähän muuhun. Kroppa on jotenkin sekaisin ja kierto venyi. Ei koskaan ole ollut 31 päivää mutta nyt oli. Hirveän kivuliasta myös. Jotenkin kuvittelin, et alkaisi saman tien kun tarkkaan ajoitettu, sillä tjottailemalla on jo pidempään menty.. Aiemmat sai alkunsa hyvin nopeasti. Eli nyt menossa kp 2/27-30, yk2.
 
Hei pitkästä aikaa! Mut varmasti on jo poistettu täältä kun en ollut aktiivinen enää...pahoittelut etten pyytänyt päästä esim taustalle. Haluun kiittää tätä ryhmää kuitenkin, koska tätä kautta löysin ja liityin Facebookin suljettuun ryhmään jossa oli ja on vieläkin muutama henkilö täältä palstalta. Siellä ryhmässä käyn päivittäin ja sieltä saa jotenkin vielä henkilökohtaisemmin tukea ja sinne oon monet itkut vuodattanutkin. Se on ns "himotestaajaryhmä" ja siellä on kyllä paljon testejä nähty :whistle::ROFLMAO:
Nyt on tainnut mulla tärpätä 13kk yrityksen jälkeen vihdoin!! Nyt on jo dpo21 ja dpo8 alkaen oon viivaa saanut :love: reilu viikon päästä on varhaisultra niin siellä vasta selviää onko kaikki ok tällä hetkellä...
Mutta tosiaan, ihanaa kun tällaisia palstoja ja ihmisiä on olemassa jota kautta saa niin paljon henkistä tukea joten jatkakaa ihmeessä toistenne tukemista edelleen :love::love::love:
Ps.liitteenä vähän mun tän kierron testailuja ja uusimmat siitä puuttuu sekä kaikki ovistesttit joten ite myönnän että kunnon himotestaaja oon :whistle::giggle:
 

Attachments

Voimia @teris ♥

@Paips tosiaan en tiedä mitään faktoja imetyksen vaikutuksesta tai sen vähentämisen vaikutuksista raskautumiseen. Oon vaan lukenut ihmisten kokemuksia ja jotkut eivät ole saaneet sitä plussaa ennen kuin ovat imetyksen lopettaneet, toisilla taas imetys ei oo vaikuttanut.

Mulla nyt joku Kp 7 jos oikein muistan. Arvon aionko tikuttaa ovista vai en. Toisaalta ei jaksaisi tätä yritystä vaan haluisin ajatukset nyt ihan muuhun, kuten on @höhhöö n strategia.
 
@teris pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

Täällä piinaviikko kp 20/27 dpo 7
Viikon päästä pitäisi tädin tulla.(ja tuleekin)
Menkkajomotukset alkaneet lauantaina vihloo ja särkee mihin milloinkin. :(
Oon varmaan ollu ihan muutenkin ny ihan masis.kun mies osti lahjan(korun) ilman mitään merkkipäivää ja sano että oot ollu niin omissa maailmoissa ja etäisen oloinen. halus piristää. Juteltiin sit eilen 2.5h näistä vauveli touhuista.
 
Tuun taas ilmottelemaan itestäni! KP16, en ole enää ovistestaillut, eli torstai-iltana ehkä oli ovisplussa, todennäkösesti ei. Nyt ehkä dpo3, todennäkösesti ei :D Viimekierroissa se ovisplussa on sitten tullut lopulta kp25 ja kp29, eli ehkä nytkin teen varmuudeksi ovistestin niillätienoin, mutta ehkä en. Mun kiinnostuskiikarit on jossain TODELLA kaukana. Vauvan siis todellakin haluan, mutta en tiedä mikä mulla on kun en jaksa nyt säätää yhtään. No, tuhlaan varmaan kuitenkin raskaustesteihin omaisuuden tossa viikon päästä, vaikka oikeesti ovuloinkin vasta sillon. Se haitta siitä ovulaation pongaamattomuudesta on, että ei ole mitään hajua millon vois alkaa testailemaan ja mille ajalle odottaa menkkoja :D
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( Toivotaan seuraavasta kierrosta parempaa onnea!

Täällä olis tällä viikolla pe se vatsan alueen magneettikuvaus, ovulaatio aikaisintaan su mut todennäköisesti venyy (tai mistä sitä tietää) tää on nyt kuitenkin km jälkeen eka kunnon kierto ja nyt virallisesti saadaan yrittää. Toisaalta vois odottaa tän kierron magneettikuvauksen tuloksia vaikka tuskin siellä mitään löytyykään. Hirvee stressi siitä siltikin, jos siellä kasvain on niin edessä olis sädehoidot :(
 
kp 9 ja kevät aurinko loistaa myös nyt mun sisälläkin. Jotenkin aurinkoinen fiilis, tää talvi menty ryveten syvissä vesissä odottaen sitä plussaa tikussa. Nyt jotenkin osaa nauttia tästä alkavasta keväästä, kun ei ole mitään mitä odottaa :D Ehkä tää aurinkofiilis johtuu siitä, ku sai aamumunaa klo 4 :p Nooh, ovisplussaa ajattelin kyllä metästää..Talviloma alkaa neljän päivän päästä, ja sattuu ovis olemaan juuri perjantaina tai lauantaina. Katsotaan kuin fiilikset katoaa sen jälkeen
 
@hömppää Kiitos selvennyksestä, eli tänään olisi sitten dpo 2 :)

@höhhöö Mä ainakin näen viivan siinä:geek:

Mitä ovistestejä käytätte?? Nyt mulla one steppejä, ne antaa mulle positiivisen tuloksen pari kolme päivää putkeen. Mutta ei niin herkät testit ei sitten anna mitään tulosta (n) Mietin että mikähän merkki ois paras. Onko one steppien ja pc:n testien välissä joku vaihtoehto??
 
Se haitta siitä ovulaation pongaamattomuudesta on, että ei ole mitään hajua millon vois alkaa testailemaan ja mille ajalle odottaa menkkoja :D
Mua ainakin alkoi nimenomaan ärsyttää se, että kierto heitteli niin hirmusti että sai joskus kulkea töissä varuiksi side housuissa viikon ennenku alkoi menkat :ROFLMAO: Kun varmasti tietää oviksen paikan, niin pystyy ennustaan menkat. :D Toki se sitten ärsyttää ja nakertaa, jos ei oo mitään häppeninkiä sänkykamarin puolella. Mutta mielummin otan sen mielipahan kun yllätysmenkat töissä kesken tilanteen lasten kanssa, mistä ei varmasti pääse pois :ROFLMAO:
 
Mua ainakin alkoi nimenomaan ärsyttää se, että kierto heitteli niin hirmusti että sai joskus kulkea töissä varuiksi side housuissa viikon ennenku alkoi menkat :ROFLMAO: Kun varmasti tietää oviksen paikan, niin pystyy ennustaan menkat. :D Toki se sitten ärsyttää ja nakertaa, jos ei oo mitään häppeninkiä sänkykamarin puolella. Mutta mielummin otan sen mielipahan kun yllätysmenkat töissä kesken tilanteen lasten kanssa, mistä ei varmasti pääse pois :ROFLMAO:
Joo, ja mulla nyt kun oli nää kaks selkeesti pidempää kiertoa, niin ilman ovistestailuja olisin ollu ihan paiseessa että mitä hemmettiä. Muttakun testaili ovista niin tiesi että ei ihme että kierto venyy kun ei ole vielä edes ovuloinut :D
 
Uskaltaiskohan sitä testailla.. Nyt olisi kp 17/24. No jos nyt kolme päivää vielä odottaisi. Onko muita jännän äärellä? Olen kaksi kertaa aiemmin potenut vahvan intuition taakkaa siitä että tiesin olevani raskaana. Nyt ei ole sellaista, no ehkä pieni virne kasvoilla mutta epävarma sellainen.
 
Viimeksi muokattu:
@Äitirouva M Täällä ollaan jännän äärellä. Kp 25/28-31. Testasin tuon aiempana laittamani ihmeellisen viivan testiin ja tänään toisen samanlaisen. Odottelen kuitenkin vielä muutaman päivän ja testaan uudelleen jollain muulla kuin one stepillä. Vielä ei uskalla iloita.

Millaisilla oireilla muut menee? Mulla joka ikisessä kierrossa "raskausoireita", oon ihan paras niitä mielikkuvittelemaan ja nytkin on samanlaisia, eli ei nosta toiveita kovin ylös. Paineen tunne alakerrassa, etova olo, kummallinen "kuplan" tunne kurkussa, ikäänkuin närästäisi, muttei kuitenkaan. Rintojen tuntemuksiin en nyt luota muutenkaan, kun mulle huhtikuussa tehty rintojen pienennysleikkaus, mutta ikävästi koskee välillä.
 
Täällä olis yk 2:sen tärppäystä toivova. Tein tänään Predictor-testin dpo 10 ja näytti negaa. Nyt jos malttaisi odottaa ihan kuukautisten alkuun saakka. Pitäisi alkaa 5 päivän päästä. Kierto on 28-30 päivää. Ikää 32. Näyttäisi, että kiertoni on aikalailla sama kun sulla @höhhöö
Oireita olen ollut bongaavinani paljonkin Rintojen kipu, turvotus, alavatsavihlaisut, etova olo ajoittain, vessaravaamista ja mahtava v*tutus muutama päivä sitten. Nämä kaikki oireethan tietenkin on myös pms-oireita Mutta jännittävää! Tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
@ höhhöö
Olen ite kirjottanut nyt 3kk tuntemuksiani ja näyttää aika samalla kaavalla menevän.
Oireet: rinnat arat ylensä (viime kuussa ei ollut) Sekä n. viikko ennen menkkoja nippailuja,särkyjä,jomotusta,selkäsärkyä ja1-2pv ennen menkkoja ihan kivutonta ei mitään ja sit dpo 13 alkaa menkat.
Pientä kyökkäilyä satunnaisesti. Eli pms
Elikkä nytkin tässä kierrossa täysin sama kaava jomotukset,kipuilut alko lauantaina ja rinnat arat ei mitään vaikka kuinka yritän tutkailla kroppaani joka vaan tietää et eipä tärpännyt taaskaan.
 
@Mamushka32 Meillä taitaa joo mennä aika samoissa kierto. Mulla tänään dpo 8 ja saan jokaiseen noista one stepeistä ihan hailuraa viivaa. Mutta silleen, että sen kuitenkin näkee Saa nähdä.. Pitäis pitää muutama päivä testailusta taukoa ja odottaa niitä menkkoja tai sitä vahvempaa viivaa.. mutkumutku.. ☺

@tänttähäärää Toi on kyllä ollut fiksua laittaa oireita ylös! Mulla ihan täsmälleen samat oireet kun tässä seitsemän yrityskierron aikana on ollutkin. Nyt vaan testi näyttää hailakkaa viivaa.. Sisäisestihän olen jo riemuissani ja toivoa täynnä, vaikka sanon miehelle, ettei tää varmaan mitään tarkoita.. Tipumpahan vaihteeks korkealta. Mä luin jostain että se keltarauhanen aiheuttaa ihan samat oireet kun mahdollinen raskauskin kierron loppua kohti surkastuessaan. Että olis mahdotonta oikeasti ennustaa.. Mutta nää on näitä. Sitä on ehtinyt jo niin monta kiertoa tutkia itseä, että tuntuu, että jokainen oire on uusi, vaikka täsmälleen samat on mulla olleet joka kierrossa..
 

Yhteistyössä