@Äitirouva M Mä tilasin raskauskeijulta niitä one steppejä. Mulla on näyttänyt niissä viivanpaikkaa tai semmosta hailuraa, mutta se on ollut usein ihan väärässä kohdassa testiä
Nyt aion olla testaamatta, vasta viikonloppuna sitten. Kun ei kai näin aikaisilla kiertopäivillä oikein voi plussata..
Mutta kunhan olen todella malttamaton ja ne tikut polttelee kaapissa! Haen viikonlopuksi apteekista testejä. Jospa ne tiputtais mut todellisuuteen
@Lumi87 Mäkin tulkitsen ton sun kp 17 ovikseksi. Mun mielestäni ihan selkee ovulaatio
Ymmärrän tuon pettymyksen tunteen, kun tutut sikiää. 1,5 v. on pisin, mitä oon plussaa odottanut testiin, eikä sekään liene nykyään edes mikään pitkä aika.. Mä pidän sulle peukkuja ja niiiiin toivon, että tää olis nyt se sun kierto
@tänttähäärää Se kipu voi olla niin monessa kohdassa. Riippuu aika pitkälti ihmisestä. Sisäelinkipu on kuitenkin niin erilaista, säteilee usein jonnekin muualle kuin itse paikkaan tai tuntuu epämääräisenä jomotuksena. Tiedän ihmisiä, joilla säteilee alaselkään, reisiin ym.
@Dandy90 Se on jännä, että vaikka järki sanoo, että se ei VOI vielä näyttää raskautta, niin silti niitä tikkuja tulee uiteltua.
Ihan kun se viiva siihen tuijottamalla ilmestyisi..
Mulla tänään kp 27/28-32. Yleensähän tuo on ollut tuon 32, joten siinä mielessä piinailu lähenee loppuaan. Onko se sitten onnellinen loppu vai ei, niin sen tietää sitten myöhemmin. Olen nyt yövuoroissa, joten testailua ei ehdi edes miettiä, kun päivällä nukuttaa tasan siihen asti, kun tyttö on haettava päiväkodista ja nippanappa ehtii ruuat summuut hoitaa kun pitää jo lähteä takaisin valvomaan toisten unta. Positiivinen olo kuitenkin. Välillä tuntuu, että onkohan tässä nyt mitään järkeä, päätän jo, että relaan koko vauvapuuhissa ja koitan olla sitä enempää miettimättä. Sellainen syvä vitut-vaihe tulee yleensä menkkojen alettua ja kestää aina sinne ovulaatioon asti. Sitten oviksesta eteenpäin olo on toiveikas ja sitä koluaa kaikki vauvapalstat ja tuijottelee kuvia toisten pissatikuista ja miettii, että mitähän mikäkin nippailu tarkoittaa. Ja aina se tarkoittaa kuitenkin sitä samaa, joten en tiedä onko päässä vikaa vai mikä tän tekee.