Täähän ois ihan liian helppoa, jos tää menis noin Mun kokemuksen mukaan moni ei-niin-herkkä testi näyttää raskauden aikasemmin kun herkät, varsinkin kaikki kiina/ebay/yms halvat "erittäin herkät" liuskatestit näyttää mun kokemuksella myöhemmin. Kuopuksesta testasin jollain havalla 10mlU- liuskatestillä negan dpo10, samana päivänä kuitenkin Predictorin Early Responsella plussan. Myös Apteekin Oma Ultra antoi samana päivänä plussa. Nämä molemmat siis apteekista ostettuja aika kalliita (n. 10-15€/testi) testejä. Kun nää plussat tuli, niin aloin huolella uittamaan raskauskeijun, ebayn ja markettien "erittäin herkkiä" testejä, joihin sain plussan vasta dpo14 paikkeilla. Kuitenkin esim PC antoi jo aiemmin plussan, vaikka edullinen on sekin, eikä edes kerro olevansa niin herkkä.@saaruska86 eli voin alkaa odotteleen menkkoja, koska noi mun testin on super herkkiä voi perse.
Onpas tää hankalaa hommaa :'D mulla on siis jotain raskauskeijun testejäTäähän ois ihan liian helppoa, jos tää menis noin Mun kokemuksen mukaan moni ei-niin-herkkä testi näyttää raskauden aikasemmin kun herkät, varsinkin kaikki kiina/ebay/yms halvat "erittäin herkät" liuskatestit näyttää mun kokemuksella myöhemmin. Kuopuksesta testasin jollain havalla 10mlU- liuskatestillä negan dpo10, samana päivänä kuitenkin Predictorin Early Responsella plussan. Myös Apteekin Oma Ultra antoi samana päivänä plussa. Nämä molemmat siis apteekista ostettuja aika kalliita (n. 10-15€/testi) testejä. Kun nää plussat tuli, niin aloin huolella uittamaan raskauskeijun, ebayn ja markettien "erittäin herkkiä" testejä, joihin sain plussan vasta dpo14 paikkeilla. Kuitenkin esim PC antoi jo aiemmin plussan, vaikka edullinen on sekin, eikä edes kerro olevansa niin herkkä.
Mielestäni toi ylempi, eli siis eilinen? on kyllä plussa@Hannah4 mä ainakin tunnustan et kärsin keväisin alakuloisuudesta. Kyllä ovis suht kohtuullisesti hyödynnettiin tosin taitaa nyt jäädä talletukset tohon su-ma yöhön koska eilen ja tänään ei logististista syistä pysty. Ja ovis kai nyt sit on tänään. Et kai sillä on mentävä. Tsemppiä sulle testailuun ja tähän kiertoon ja laita vaan kuvia
Testasin vielä tänään ovistestillä ja on se edelleen aika vahva kun viime kierrossa näkyi vahvana viiva vaan yhtenä päivänä mut mun mielestä kuitenkin eilen oli se plussa ja nyt haaleampi...näin näkisin vai voiko näitä kuivuneena edes enää tulkita. Tai sit mullakin on huijausovis. Ehkä vielä huomenna testaan vai pitäisikö antaa olla vaan.
http://aijaa.com/uMCuWN
20.2. eli ylempi on kyllä vahvempi, eli voisi ajatella että varmaan teillä ihan nappiin meni talletukset!@Hannah4 mä ainakin tunnustan et kärsin keväisin alakuloisuudesta. Kyllä ovis suht kohtuullisesti hyödynnettiin tosin taitaa nyt jäädä talletukset tohon su-ma yöhön koska eilen ja tänään ei logististista syistä pysty. Ja ovis kai nyt sit on tänään. Et kai sillä on mentävä. Tsemppiä sulle testailuun ja tähän kiertoon ja laita vaan kuvia
Testasin vielä tänään ovistestillä ja on se edelleen aika vahva kun viime kierrossa näkyi vahvana viiva vaan yhtenä päivänä mut mun mielestä kuitenkin eilen oli se plussa ja nyt haaleampi...näin näkisin vai voiko näitä kuivuneena edes enää tulkita. Tai sit mullakin on huijausovis. Ehkä vielä huomenna testaan vai pitäisikö antaa olla vaan.
http://aijaa.com/uMCuWN