Selvä plussa sieltä pärähti tänä aamuna! Tänään rv 3+5, huimat viikot, täytyy pitää peukut pystyssä jotta pikkuinen pysyy matkassa
Mulla kanssa oikea puoli juilii, säteilee välillä lonkkaan ja selkäänkin. Dpo 2Ihania plussauutisia!
Täällä dpo3 vol2. Raah, tosi kyllästyttävää. Alamahaa juilii kokoajan, taukoamatta, oikealta puolelta, eli samalta puolelta missä oli oviskipu.
Ei ole mun mielestä plussa, on useemman asteen vaaleampi kun testiviiva. Mulla hyppii just tollain ovistestiviivat ennen plussaa, että välillä on suht vahva ja sitten taas vaalenee, kunnes pärähtää se selkeä plussa.Hätähousuihin laitoin viestiä, mut tänne kanssa. Eihän tää voi olla niin, että jo eilen illalla oli ovisplussa?! Eihän toi ole plussa? Mä toivon aikataulujen takia kauheasti, että vasta aikaisintaan huomenna olisi ovulaatio! Tänään alkoi oireilu ja vähän limaa myös...
Kiitos @saaruska86 ! Miten tämäkin voi aiheuttaa näin paljon stressiä! Illalla ja aamulla kokeilen uudestaan, mä haluan nähdä kunnon ovisplussaviivan!Ei ole mun mielestä plussa, on useemman asteen vaaleampi kun testiviiva. Mulla hyppii just tollain ovistestiviivat ennen plussaa, että välillä on suht vahva ja sitten taas vaalenee, kunnes pärähtää se selkeä plussa.
Tervetuloa @Sähkökissa
@tänttähäärää aika ovelaa yrittää huijata ukkelia . Toivottavasti se ei huomaa ovista tai vaistoa sitä ja tallettelut onnistuu. Mun mies esikoisen yritysaikana aina tuntui vaistoavan sen.
Mää kans luulen että mun huijaus ei onnistu jos en sit oo vähän kuivenpi.
Tuo mun mies kultani kun on muutenkin luenteeltaan tuollainen tarkkailija ja tutkailija. Huomaa mun lapsista asioita/piirteitä mihin en itse ole kiinnittänyt edes huomiota. (Mää kuitenkin elänyt niiden kanssa koko elämäni ja hän vasta totuttelee)
Katsoo kuin käy,jos nyt eka sais sen oviksenkin bongattua
Toivotaan oikein kovasti, että nyt nappais kii<3Dpo6, koitan ajatuksen voimalla viestittää hedelmöittyneelle munasolulle, että tarraa kiinni.
(Oikeesti en usko siihen sekuntiakaan. Mulla on siis endo, ja kierto kierrolta kivut ja oireet on vaan pahentunut )