Voikohan ovistestit valehdella..? nyt kp39 eikä vieläkään vuotoa. Oviistestin mukaan pitäs olla se 15pv jo mennyt ja viimestään huomenna, nähtäväksi jää..hermot on niin kireet että kohta lautaset alkaa lentää jos ei kierto lopu. Ens viikolla esikon synttärit ja varmaan sitten hirveet kivut päällä muistelen synnytystä jota ei ehkä saa enää koskaan kokea.
On se imetyskin jännä juttu, peukut sulle Tiituu kun oot jaksanu noin kauan, Mä en imettänyt esikoista lähes ollenkaan kun ei onnistunut ja kuopusta puolisen vuotta, mutta ei ole vaivannut. Se vaan ei oikein ollut mun juttu.
Sitä olen miettinyt kuinka kauan vielä tätä yritystä jaksaa, jos pystyisi pitämään edes muutaman kk tauon mutta vielä ei malta.
On se imetyskin jännä juttu, peukut sulle Tiituu kun oot jaksanu noin kauan, Mä en imettänyt esikoista lähes ollenkaan kun ei onnistunut ja kuopusta puolisen vuotta, mutta ei ole vaivannut. Se vaan ei oikein ollut mun juttu.
Sitä olen miettinyt kuinka kauan vielä tätä yritystä jaksaa, jos pystyisi pitämään edes muutaman kk tauon mutta vielä ei malta.