Toiveena vauva 2017-2018

Onnittelut plussanneille! ja voimia meille uudesta kierrosta tai muuten masentuneille.
Täälläkin niin pohjalla kun vaan voi taas olla. kp34 ja oireet on sen mukaiset että varmaan huomenna uuteen kiertoon. Jotenkin nyt odotin niin paljon kun ovis varmasti oli ja hommatkin juuri oikeaan aikaan mutta ei. Samalla syytän itseäni miksen jo tämän kierron alussa alottanu taas clomeja eipä se vaan auta. Onneksi huomisen jälkeen vapaata niin ehkä ryven tässä olossa muutaman päivän jos saisi uutta voimaa.
 
Saaruska86 kiitos infosta :)

Mulla taitaa tänään siis olla dpo1 No 14/27 nyt ainakin.
Mulla on ollut ylensä tosi kova pistävä kipu jommassa kummassa kyljessä no nyt ei oo ollu sit mitään paitsi tänään koko aamun jomotti vasempaan kylkeen ,luinkin että viiltävä kupu on kun munasolu irtoaa ja tylppä jomotus kun puhjennut munarakkula kirvelee.
En yhtään ihmettelis vaikken ovulois ollenkaan kun oon ihan stressiraunio.

Ärsyttää kun nää ovulaatio viikot aina sillon kun mää nään miehen aikasintaan klo 01.00 yöllä,Että koita siinä sitten saada mitään alulle.Mää väsynyt ku ollut jo yöunilla2-3h ja mies just töistä tullut.

Nytkin PITI maanantaina mies kotiutu 01.30 oli koittanu vähän herätellä mua et jospa vähän vauvaa yritettäs,mää olin vaan tokassu että en jaksa ja kääntäny kylkee ja mies antanut periksi!!
Sanoin et nyt potkii mut ylös vaikka sanosin mitä ,toisin nyt jos yö onnistuu ni on jo keskiviikon puolta että tähän kiertoon mennään la ja su talletuksilla mutta jos ovis ollutkin maanantaina ni nyt vähän paremmilla mahkuilla viimeksi oli se4pv ennen ovista.
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Olin taustalla jonkin aikaa, veti niin alas se, kun vauvaa vaan ei kuulu. No, ei sitä edelleenkään kuulu :D Nyt siis yk 7 ja kp 19/31. Ovisplussan sain toissapäivänä oikeastaan ekaa kertaa tikkuun. Se meni kyllä nopeasti ohi, sillä seuraavana päivänä tikussa oli vain ihan haalea viiva. Pikaovis, ovuloimaton kierto vai mikä ihme tuo tuommoinen pikainen viivankäynti vaan on? Ovisoireita kyllä on ollut, olisko se sitten tänään dpo1?

@tänttähäärään kanssa samaistun kyllä tuohon, ettei miehen kanssa osu aikataulut yhteen. Miehellä oli koko viikonlopun messuhommia ja tehnyt todella pitkää päivää ja ollut kovin väsynyt. Mulla taas kolmivuorotyö ja nyt tietysti yövuorot meneillään. Jollain ihmeen kaupalla ollaan saatu nyt kuitenkin harrasteltua päivittäin. Se on itseasiassa auttanut väsymykseen ja vähentänyt sitä ärtymistä toiseen, lähentäähän se seksikin, vaikka tässä nyt aika päämäärähakuisesti hommaillaan. Meillä on todella vilkas seksielämä näin kahdeksankin vuoden jälkeen (olen itse toisella kierroksella, teini-ikäiset lapset ja yksi yhteinen viisvee) ja siksikin se aina kummastuttaa, että miten voi tää vauvanteko ottaa näin paljon aikaa. Ja mulla ikää kuitenkin jo 36, eli senkin puolestahan se voi olla, ettei tässä enää koskaan raskauduta. Mutta yritän ajatella positiivisesti, että onhan se elämä hyvää näinkin. Silti aina menkkojen alettua olen niin maassa kun voi vaan olla.. Muiden vauvauutiset sattuu, vaikka monella ei ole yhtään lasta, minulla niitä jo kolme. Osaan hymyillä ja iloita näennäisesti toisten puolesta, vetää jopa täysin yli sen, kuinka onnellinen olenkaan läheisten raskausuutisista. Kukaan ei tiedä, mitä mustaa ja pahaa mun sisälläni niissä hetkissä asuu. Paha ihminen. Plääh.

Toivo on korkealla aina näin ovulaation aikaan, olen "varma", että nyt muuten onnistui. Mitä lähemmäs menkkojen alku tulee, sitä syvemmissä vesissä alan uida. Ihan kummallista. En usko enää yksiinkään oireisiin, en pahoinvointiin, en tissikipuihin, en huimaukseen, en repäisyihin, en mihinkään. Mun kroppa vaan huijaa ja kiusaa, ihan joka kuukausi.

Mulle on muuten tehty rintojen pienennysleikkaus viimeisimmän raskauden jälkeen ja tietysti niissä on edelleen (vuosi kohta leikkauksesta) kaikenmaailman vihlontoja, enkä siis tunne tämänhetkisiä tissejäni lainkaan :D Imetys ei välttämättä onnistu, se nyt on selvää, mutta mä en osaa edes ajatella vielä niin pitkälle.

Anteeksi yövuoroinen avautuminen.

Mulle siis voi laittaa yk 7, kp 19/31 ja dpo1
 
Onnea plussanneille!

Mukle vois päivittää kp 4 :) Vihdoin alkoi ekat menkat km jälkeenja nyt jännätääm kuinkahan sekaisin on mun ennen niin säännöllinen kierto tässä kuussa.

Onko muuten kellään tietoa voiko magneettikuvauksesta olla haittaa jos yrittää lasta? Siis jos on ovulaatio vasta sen kuvauksen jälkeen? Kaiken järjen mukaan ei mutta kaikkee vaan tulee pohdittua kun nyt on se km taustalla eikä halua ottaa riskejä (n) Ens viikolla olis magneettikuvaus ja ovis todennäköisesti siitä viikon sisään. Ja vatsan alueen kuvaus jossa käytetään varjoainetta.
 
Dpo 2 ja mää oon ihan masis.Luovuttanu tämänkin kierron kanssa. Ajatukset vaan pyörii että saadaankohan ikinä yhteistä lasta.
Ja mitenköhän sitä saisi itsensä miettivästä ja stressaamasta. Eilen tuli jo joku epätoivo itku vaikka just tosiaan vasta ovuloitukin.Jos ja kun ne menkat tulevat niin varmasti romahdan.

Höhhöö mietin ite just maanantaina samaa sunnuntaina ovisplussa ja maanantaina hädintuskin näky ees viivaa.
 
Ihan hirveet kivut muttei vieläkään vuotoa, vieläköhän km aiheuttaa tällästä. Saisi jo alkaa että pääsisi tästä epätietoisuudesta.
Joku kirjotti että oli käynyt rintojen pienennnyksessä, mäkin kävin pari vuotta sitten, silloin olin varma ettei enää kolmatta tule. Voi olla ettei imettämään pysty mutta se on ollut pakko miettiä ja hyväksyä kun niin kova vauvakuume on.
 
@mincha Mä kävin julkisella puolella, kun kriteerit täyttyi. Ihana plastiikkakirurgi teki pienennyksen ja kohotuksen. Eli yks yö sairaalassa, eli jonkun kahdeksankymppiä plus pari polimaksua. Rinnat ultrattiin ja tehtiin mammografia. Puoltpista kiloa lähti yhteensä ja nyt on terhakka D-kuppi Silloin ajattelin että nyt tai ei koskaan, koska oli selkävaivoja ja urheilu oli vaikeaa roikkurinnoila. Elämäni paras päätös ☺ Jos en voi imettää, niin se on sitten niin. Puolet siihen kuitenkin pystyy leikkauksen jälkeenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Mulla kp 12 ovis olis nurkilla.Tänään hommailua(jos ei miehellä suorituspaineita niinku viimeksi) Mutta ens viikolla on töissä 14-01.00 Että homnailut tosi haastavaa jos jaksaa työpäivän jälkeen ni sanoin et saa herättää mut yöllä kun kotiutuu,koska muuten ei ole mahdollisuuksia harrastaa.
"Kiva" kuulla että muillakin on haasteita. No me päästiin tänään hommiin, kp 11. Luulen että ovis oli tänään kun päivällä nippasi oikealta eli periaatteessa too late. Esikoisesta tikutin ja hoidettiin hommat päivää ennen ovista joka tepsi. :)

Hauskinta tässä on se, että mies on ollut hyvin eri mieltä baby nro 2. Ja seksiäkin on ollut harvakseltaan. Mutta tänään, kelkka näköjään kääntyi itsestään koska: ei ehkäisyä. Tuli ihan puun takaa. Itsehän olen ollut jo joulukuusta "yritysmielellä"..
 
Täällä olikin nyt useammalla masentuneet tunnelmat, voimia ♥

Itse romahdin eilen täysin, olo on jotenkin uupunut tän yrityksen suhteen. Mietin et pitäiskö käydä gynellä kun en oo pitkään aikaan käyny ja myös jutella tästä yrityksestä ja koska jotain voi alkaa selvittämään kun ikääkin on jo kohta 34. Luin eilen et kk kierron lyhentyminen usealla päivällä on merkki munasarjojen hiipumisesta, n. 10 v ennen vaihdevuosia tapahtuu. Ja mullahan just on tällaista viitettä....Ja siinä samassa oli kaaviot jossa selvästi näkyi et siinä 30+ hedelmällisyys alkaa laskea ja keskenmenoriski nousta. Nämä tiedot ei tietenkään nyt yhtään helpota tätä mun ahdistusta.

Mietin et pitäiskö kokeilla sitä royal geleetä tai jotain et ois sellanen olo et jotain tän asian eteen teen. Mitä näistä "tukikeinoista" kannattais kokeilla eka?
 
@Tiituu jaksamista ja myötätuntohalaus.

Hölmö minä elättelin tässä kierrossa niin suuria toiveita, kun aiemmat saaneet alkunsa aika helposti ja nyt ekaa kertaa (usean kuun tjottailun jälkeen) tehtiin täsmäisku ovisaikaan. Nyt kp 29/27-30, menkat ei oo alkaneet mutta tein testin (herkkä 10mIU) ja oli niin nega kuin voi olla. Tulis nyt sitten vaan se kp 1.... :cry::(
 
Mää olen kans miettinyt että pitäskö käydä gynellä en oo 5-6vuoteen käynyt.
Toisaalta täytän 35v ja luultavasti automaattisesti tulee kutsu tarkastukseen. Mietin että jos nyt ainakin 2kk yrittäs ni tulee sit se 6kk täyteen yrittämistä. nyt yk5 menossa.

Dpo 3 pitäs olla toivekkaana ja jännityksellä mut paskanmarjat mää laskin jo koska menkat alkaa ja meinasin että17pv vois baarikin kutsua.
 
Voimia kaikille raskaaksi tulon vaikeuden kanssa tuskaileville ja onnittelut plussista, jos niitä on tullut tässä viime kirjoittelun jälkeen (sori, kun en jaksa nyt muistaa tai selata taaksepäin...)

Mulla kans jotenkin ihan luovuttanut olo iskee hetkittäin. Mutta päätin, että en vaivu epätoivoon.... ainakaan vielä. Ja gyneasiasta oma mielipide on se, että suosittelen käyntiä. Itse menen tänään (yksityiselle) ja pyydän, että tutkitaan nyt kunnolla kaikki (ihan kaikki), maksoi mitä maksoi. Epätietoisuus on pahinta. Ja jos tuomio on, että turha enää tässä iässä ja tällä kropalla edes yrittää, niin sittenpähän tiedän ja voin alkaa keskittymään johonkin ihan muuhun ja tehdä vihdoinkin rauhan sen asian kanssa, että äidiksi tulo ja lapsen saaminen ei nyt vaan ollut mun korteissa... :(
 
Mä kävin pienennyksessä yksityisesti, olisin saanut lähetteen julkisellekim mutta en halunnut odottaa niin kauaa. Maksoi lähes 5000, ja tosi huono hoito ja rinnat on jo kasvanut usean koon takasinpäin, en ollut tyytyväinen. Tietysti helpompi on olla nytkin mutta liian kova hinta.

Tiituu, kyllä mä ensin menisin gynen kanssa juttelee ja mä olen 38 eikä gyne sanonut että munasarjat täysin vielä hiipuisi, varmaan geenitkin vähän vaikuttaa miten vaihdevuosioireet alkaa mutta en usko että sun kohdalla vielä. Itse olen miettinyt onko km jälkeen vaikeampaa raskautua mutta ainakin mulle sanoi lääkäri ettei pitäisi vaikuttaa.
Voimia!
 
@teris Harmi kun sulla ei tuonut pienennys toivotunlaista tulosta.. :( Mulla muuttui elämänlaatu ihan täysin, tosi kauniit rinnat on ainakin vielä, vuosi kohta operaatiosta. Eikä mua haittaa, vaikka ne tuosta vielä lässähtäis, ensi kesänä meinaan käyttää tuubitoppeja koko elämäni edestä :)

Täällä oli monella aika masentuneet ja luovuttaneet fiilikset. Pystyn samaistumaan, ihan kuin tämä veisi voimia niin maan pirusti, välillä on ihan poikki eikä mitään "syytä" kuitenkaan olla. Sitten sitä makaa sohvanpohjalla tihrustamassa. Mä saan voimaa tuosta miehestä, vaikka se onkin sellainen realisti ja "älä nyt ressaa"-tyyppi (mikä ei todellakaan helpota).

Täällä kp 20/31 ja voitteko kovitella, dpo 2 tai 3 ja mä tein raskaustestin! Onko mun päässä joku pahasti vialla?
 
@Dandy90 kyllähän toi plussa on! Mutta hassua, jos ovis oli jo useampi päivä sitten.. tai heitteleekö sulla kierto, jos se sitten vaan on nyt? (n):) Siinä tapauksessa ainakin meni ajoitus nappiin! ;) Jos taas olet varma aiemmasta oviksesta niin ei toi vuoto voisi kiinnittymistä olla...?
 
@teris Harmi kun sulla ei tuonut pienennys toivotunlaista tulosta.. :( Mulla muuttui elämänlaatu ihan täysin, tosi kauniit rinnat on ainakin vielä, vuosi kohta operaatiosta. Eikä mua haittaa, vaikka ne tuosta vielä lässähtäis, ensi kesänä meinaan käyttää tuubitoppeja koko elämäni edestä :)

Täällä oli monella aika masentuneet ja luovuttaneet fiilikset. Pystyn samaistumaan, ihan kuin tämä veisi voimia niin maan pirusti, välillä on ihan poikki eikä mitään "syytä" kuitenkaan olla. Sitten sitä makaa sohvanpohjalla tihrustamassa. Mä saan voimaa tuosta miehestä, vaikka se onkin sellainen realisti ja "älä nyt ressaa"-tyyppi (mikä ei todellakaan helpota).

Täällä kp 20/31 ja voitteko kovitella, dpo 2 tai 3 ja mä tein raskaustestin! Onko mun päässä joku pahasti vialla?
Ei sulla oo päässä mitään vialla. Voi sitä testien määrää mikä tulee mullakin käytettyä... :D:ROFLMAO::LOL: Mut jos sä nyt saisit jemmattua seuraavaa pari päivää...? ;):love:
 
@Dandy90 kyllähän toi plussa on! Mutta hassua, jos ovis oli jo useampi päivä sitten.. tai heitteleekö sulla kierto, jos se sitten vaan on nyt? (n):) Siinä tapauksessa ainakin meni ajoitus nappiin! ;) Jos taas olet varma aiemmasta oviksesta niin ei toi vuoto voisi kiinnittymistä olla...?
Laskujen mukaan olis pitäny olla tollon aikasemmin, mutta ei tullut kyllä mitään tikkuihin eikä ollu oireitakaan.o_O Et varmaan kierto sit vähän heittää ja oli tällänen myöhänen ovis:) nyt vaan peukut pystyyn, että nappais(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Heippa pitkästä aikaa.

Olipa ihana lukea plussauutisia, kaikille oikein paljon onnea.❤
Tinnuli ja mmmarie, ihan mahtavaa.

Itsellä napsahti tänä aamuna toivottu tulos testiin, nyt minä uskon..jotenkin aina haluaa tuolla digillä varmistella.

Soittelin jo neuvola ajan helmikuun loppuun.

Siirryn odottajien puolelle.

Oireina, repäisykivut kun nousen äkkiä, ihan pientä kuvotusta ja rinnat edelleen arat.

T. Enisa rv 4+5

Ja oli ihana nähdä itsensä tuolla listalla, kiitos päivittäjälle ❤
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heippa pitkästä aikaa.

Olipa ihana lukea plussauutisia, kaikille oikein paljon onnea.❤
Tinnuli ja mmmarie, ihan mahtavaa.

Itsellä napsahti tänä aamuna toivottu tulos testiin, nyt minä uskon..jotenkin aina haluaa tuolla digillä varmistella.

Soittelin jo neuvola ajan helmikuun loppuun.

Siirryn odottajien puolelle.

Oireina, repäisykivut kun nousen äkkiä, ihan pientä kuvotusta ja rinnat edelleen arat.

T. Enisa rv 4+5

Ja oli ihana nähdä itsensä tuolla listalla, kiitos päivittäjälle ❤
@Enisa82 onnea plussauksesta sinulle :love:

Olen jonku aikaa seurannut tätä ryhmää ja huomasin et sulla on viikolleen ja päivälleen samat viikot menossa mun kans 4+5. Tein tänään digi testin ja se näytti "raskaana 2-3" ja sinulla 3+.? Tein testin päivä pissasta mut onko tuolla lie väliä onko aamu vai päivä pissa?

Menetkö sinä kuitenki pitemmillä viikoilla ku minä? :) laskin omat viikot edellisestä vuodosta eli 7.1. Eka varhais ultra on 20.2 ja eka neuvola 27.2 et vielä pitäisi malttaa :D

Sunny 4+5
 

Yhteistyössä