Toiveena vauva 2017-2018

On tää kanssa kun koskaa ennen ei oo menkat ollu myöhässä tai jääny tulematta jos en oo raskaana ollut..aina on ajoissa tulleet ja nyt sitte ei näy eikä kuulu..tietty ne alkaa mun tuurilla just pe ku pitäs lähtee pikkusta Joonasta kattoo lapsikylään mut toivotaa ettei ala.
 
Nyt on mennyt n. Viikko oviksesta ja tunti sitten pamahti päälle pahimmat vihlontakivut ikinä. Koko alavatsa tuntui siltä kuin joku sahaisi lonkkaluusta lonkkaluuhun. Nyt voi jo liikkua mutta sattuu vieläkin. Lisäksi nännit ovat kosketusarat ja leuka täynnä finnejä. Kumpi tulossa, vuosisadan monsterimenkat vai raskaus... D: Yyh.
 
Chuislean, kuulostaa kyl pirun lupaavalta (y)
Enpä ole edes tajunnut, että se ibuprofeiini vaikuttaa _niiin_ vahvasti raskautumiseen, nyt vasta asiaa netistä tutkinut. Eli joopajoo, kirves heitettt kaivoon. Tosiaan tässä oviksen aikoihin ja sen jälkeen tullut sitä kipujen takia sen verran popsittua, että olis kyl hiton sitkee kaveri jos olis onnistunut kiinnittymään :D olotkaan ei (mahassa) mitenkään normaalia poikkeavia ole... Katsotaan sitten ensi vuoden puolella, ei tässä muutenkaan ole vielä mitään kovaa yritystä ollut kehissä. Kunhan yksin salaa kuumeilen :ROFLMAO:
 
Kyllä huomaa, että on uusi kierto. Hormonit hyrrää ja ajatukset pyörii miehekkeessä..:whistle::rolleyes::love: vielä kun tuo nuhanenäkin vähän ajautuisi samalle taajuudelle.

Mandee, itsekin olen tässä flunssaisena ollut ja ihan puolikuntoinen (nyt jo helpottaa), mutta pohdin pitkään että voiskohan ottaa finrexinin tai pari vai vaikuttaisiko se ns.negatiivisesti. Päädyin kuitenkin siihen, että oma olo ja hyvinvointi on etusijalla, joten älä pode huonoa omastuntoa! Pitäähän sitä myös itsestä pitäö huoli. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
ON: Elikkä väärä hälytys oli täällä, ehkäisy on siis pitänyt mutta joku mikälie kiertohäiriö. Nyt sain ajan kapselin poistoon ja se on vasta helmikuussa :( Nyt ei auta kun toivoa että aika menee todella nopeasti, jotta pääsee kunnolla yritykseen :)
 
M.Aili
Lindu toivottavasti lähtee vahvistuu (y)

Mites ajattelitte Joulun viettää? Nyt kun näyttää siltä, että tuon miehen saa jatkossakin houkuteltua tuonne makkarin puolelle, rupesin miettii miten ton Joulun alkoholin kanssa pärjää. Meillä ei ole lähisuvussa yhtään lapsia, vaan vietetään aikuisten joulua, johon kuuluu terästetty glögi, punkku/valkkari, port ja konjakki. Mies ei oikein ottanut tosissaan tota mun huolta, että jos nyt onkin tärpännyt, ni mites huomaamatta kieltäydyn alkoholista. Totesi tosi kannustavasti, että "sussa on niitä hormoneja viel niin paljon, että et sä heti tuu raskaaks".

Joulu osuu mulla kp18:sta, joten se taitaa olla liian aikasin testata mitään... Onko mitenkään päin mahdollista, että silloin jo näkis jotain?!
 
Lindu toivottavasti lähtee vahvistuu (y)

Mites ajattelitte Joulun viettää? Nyt kun näyttää siltä, että tuon miehen saa jatkossakin houkuteltua tuonne makkarin puolelle, rupesin miettii miten ton Joulun alkoholin kanssa pärjää. Meillä ei ole lähisuvussa yhtään lapsia, vaan vietetään aikuisten joulua, johon kuuluu terästetty glögi, punkku/valkkari, port ja konjakki. Mies ei oikein ottanut tosissaan tota mun huolta, että jos nyt onkin tärpännyt, ni mites huomaamatta kieltäydyn alkoholista. Totesi tosi kannustavasti, että "sussa on niitä hormoneja viel niin paljon, että et sä heti tuu raskaaks".

Joulu osuu mulla kp18:sta, joten se taitaa olla liian aikasin testata mitään... Onko mitenkään päin mahdollista, että silloin jo näkis jotain?!
Sullahan vois olla oviksen aika nyt käsillä, testaileppa. Kyllä voi raskautua nopeastikin kapselin poiston jälkeen. Googleta ja lue muiden kokemuksia, tässä esim yksi http://www.vauva.fi/keskustelu/3921164/ketju/ehkaisykapselin_lopettaminen_toivottu_raskaus
Joulusta sen verran että meillä ei kukaan ihmettele mitään jos joku alkoholittomana viettää. Ihan normaalia, toiset terästelee toiset ei.
 
Moi pitkästä aikaa.
On se mukava kun saa elää ihan rauhassa tämän kierron. Kun tietää, että ovulatioaikaan ei ole ollut pienintäkään mahdollisuutta raskaaksituloon, niin kylläpä helpottaa omaa koppaa :p
Tervetuloa uudet ja onnea lindu :love: jospa se siitä vain vahvistuu.

M.Aili, meillä kävi vähän samalla tavalla muutama vuosi sitten miehen kanssa. Mulla on isommat edellisestä liitosta ja mies oli sitä mieltä, ttä hän ei biologista jälkeläistä kaipaa. Minulle löi kuitenkin vauvakuumeen päälle ja jossain vaiheessa sit sanoin, että en aio enää hormonaalista ehkäisyä käyttää. Olisko kuukauden verran sitten sohlattu kumien kanssa . Jotenkin sitten tuli puheeksi lasten ulkonäkö ja sanoin, että olis niin ihanaa, kun saisi punatukkaisen tytön, johon mies tuumasi, että hänen geeneistä semmoista ei kyllä tule. En osannut siinä sanoa siihen mitään ja muutamaa päivää myöhemmin hän sitten sanoi, että haluaa kuitenkin vauvan.

Mukavaa joulunalusaikaa kaikille!
 
M.Aili uskoisin sun selviävän joulusta kunnialla. Meillä ei myöskään ole vietetty alkoholillista joulua, jos joku haluaa oluen tms ottaa niin se hänelle suotakoon. :) jos valintaasi aletaan kyseenalaistamaan, niin voihan sitä yrittää kertoa että olet vähentänyt tai että et tällä hetkellä koe tarvitsevasi alkoholia.

Täällä toivotaan, että ei vatsatauti iske uudelleen. Töissä ilmeisesti jotain sen suuntaista toiseen otteeseen liikkeellä. Eilen ja tänään tuntunut vatsassa oudolle ja ollut vellovan huono olo ja huimannut. Eikä se toki auta, että muksut pärskii ruokalautaselle, "muista laittaa käsi suun eteen ennen aivastusta"- muistutteluista huolimatta :D
 
Jos mä jouluna kieltäydyn viinistä on se erittäin epäilyttävää. Helpoimmiten pääsen näyttelemällä juovani. Pitäis mennä myös kavereilla käymään, ne on useimmiten erittäin kosteita reissuja. Vaikea mennä ja sanoa "en juo", mutta en myöskään haluis jättää välistä.. Jouluna pitäis tulla plussa tai menkat :) Jänskääää. Oon varmaan joulun ihan outo, jos plussan saisin ennen sitä..
 
Viimeksi muokattu:
Jos mä jouluna kieltäydyn viinistä on se _erittäin_ epäilyttävää. Helpoimmiten pääsen näyttelemällä juovani. Pitäis mennä myös kavereilla käymään, ne on useimmiten erittäin kosteita reissuja. Vaikea mennä ja sanoa "en juo", mutta en myöskään haluis jättää välistä.. Jouluna pitäis tulla plussa tai menkat :) Jänskääää. Oon varmaan joulun ihan outo, jos plussan saisin ennen sitä..
Kerro suoraan epävarmuudesta plussan suhteen ni eiköhän ymmärrä jos alkot jää nauttimatta.
 

Yhteistyössä