On: tästä tulikin kp1. Aika ok mielin kuitenki gelee royalet haettu, päätettiin ottaa kovat käyttöön
Sullahan vois olla oviksen aika nyt käsillä, testaileppa. Kyllä voi raskautua nopeastikin kapselin poiston jälkeen. Googleta ja lue muiden kokemuksia, tässä esim yksi http://www.vauva.fi/keskustelu/3921164/ketju/ehkaisykapselin_lopettaminen_toivottu_raskausLindu toivottavasti lähtee vahvistuu
Mites ajattelitte Joulun viettää? Nyt kun näyttää siltä, että tuon miehen saa jatkossakin houkuteltua tuonne makkarin puolelle, rupesin miettii miten ton Joulun alkoholin kanssa pärjää. Meillä ei ole lähisuvussa yhtään lapsia, vaan vietetään aikuisten joulua, johon kuuluu terästetty glögi, punkku/valkkari, port ja konjakki. Mies ei oikein ottanut tosissaan tota mun huolta, että jos nyt onkin tärpännyt, ni mites huomaamatta kieltäydyn alkoholista. Totesi tosi kannustavasti, että "sussa on niitä hormoneja viel niin paljon, että et sä heti tuu raskaaks".
Joulu osuu mulla kp18:sta, joten se taitaa olla liian aikasin testata mitään... Onko mitenkään päin mahdollista, että silloin jo näkis jotain?!
Kerro suoraan epävarmuudesta plussan suhteen ni eiköhän ymmärrä jos alkot jää nauttimatta.Jos mä jouluna kieltäydyn viinistä on se _erittäin_ epäilyttävää. Helpoimmiten pääsen näyttelemällä juovani. Pitäis mennä myös kavereilla käymään, ne on useimmiten erittäin kosteita reissuja. Vaikea mennä ja sanoa "en juo", mutta en myöskään haluis jättää välistä.. Jouluna pitäis tulla plussa tai menkat Jänskääää. Oon varmaan joulun ihan outo, jos plussan saisin ennen sitä..