Muutaman kuukauden sivusta seurailun jälkeen päätin nyt rekisteröityä ja liittyä teidän seuraan
Taustatietoa: Ollaan miehen kanssa kumpikin 29, ja meillä on ennestään 6-vuotias poika. Toinen lapsi on ollut aina ajatuksissa "sitten joskus", mutta tänä syksynä tuli vihdoin sellainen fiilis, että jospa se hetki olisi nyt.
Pillerit lopetin marraskuun alussa, eli ekaa yrityskiertoa mennään. Itse olen syönyt pillereitä aika monta vuotta, joten ajattelin että kierron normalisoitumiseen saattaa menä jokunen tovi, lisäksi haasteena meillä on miehen lääkitys, joka heikentää käytön aikana hedelmällisyyttä. Mies on pitänyt lääkkeestään taukoa pari kuukautta.
Oletetun oviksen jälkeen minulla oli kaikkea pientä oiretta (mm. nännit arat, lievää närästystä muutamana päivänä heti aamusta ja maha sekaisin monta päivää). Nämä oli kuitenkin niin lieviä, että olin varma ettei tärppiä ole käynyt. Kp 28 eli perjantaina tein kuitenkin varmuuden vuoksi testin, jotta tiedän uskallanko mennä työpaikan pikkujouluihin. Apteekin oma testi vaikutti alkuun negalta, mutta testiajan lopulla siihen ilmestyi ihan haalea haamu, joka näkyi lähinnä puretussa testissä ja valoa vasten
Kuivuttuaan vahvistui paremmin näkyväksi.
Eilen aamulla tehdyssä testissä viiva oli jo selkeämpi ja tuli esiin testiajalla, mutta on vielä aika vaalea siltikin. Huomenna meinasin vielä tehdä viimeisen testin, jotta näen onko viiva vielä vahvistunut.
En vielä uskalla siirtyä elokuisten odottajien puolelle, ennen kuin olen päässyt varhaisultraan ja nähnyt että siellä oikeasti on joku. Viimeisestä pillerityhjennysvuodosta laskien viikkoa on nyt hurjat 4+3, eli ennen joulua ei ole edes varhaisultraan asiaa. Nyt päällimmäinen fiilis on lähinnä epäuskoinen, että miten tämä nyt tärppäsikin näin nopeasti ja toivottavasti päästäisiin loppuun asti <3