Hei kaikki!
Haluaisin liittyä seuraanne juttelemaan jakamaan ilot ja surut.
Olen 34-vuotias neljän ihanan lapsen äiti.
Olen eronnut ja seurustellut uuden mieheni kanssa nyt reilun vuoden verran. Haluaisimme yhdessä lapsen. Mieheni on minua reilusti nuorempi vasta 29 eikä hänellä ole omia lapsia. Mutta eihän se rakkaus ikää katso
Hieman taustaani: Esikoinen antoi 9 vuotta sitten odotuttaa itseään ja onnistuimme vasta IVF hoidon avulla. Siitä raskaus jatkui loppuun saakka ja tuloksena suloinen pieni tyttö. toista aloimme kuumeilemaan kun esikoinen oli puoli vuotias. Soitto klinikalle ja pakastealkioiden siirto, kaksi siirrettiin mutta tuloksena puhdas nega. Veti mielen maahan
ilmoittaudumme IVF hoito jonoon ja yrittelimme normaalisti ja yllätykseksi teinkin positiivisen raskaustestin kun esikoinen 1,5v. Olin raskaana ja ihan luomusti..voi sitä riemua. Toinen lapsemme syntyi vuonna 2010 ja on nyt reipas esikoululainen
Nuorimmaiset tulivatkin lähes saman tien kun ehkäisy jäi pois tyttö 4v yk 2 ja kuopus 3v yk1.
Toiveet on korkealla mutta pelottaa kun ikää jo enemmän. Mutta päivä kerrallaan mennään ja seksielämämme on todella vilkasta, eli yrittäminen on ainakin hauskaa
Ostin tähän kiertoon clearblue digitaalisia hymynaamatestejä.
Nyt on menkat käynnissä.
Yritän kirjoitella niin paljon kun töiltäni ehdin.
Ihanaa keskiviikkoa kaikille!
Terkuin. Enisa kp 3/27 yk1