Ps. Missä vika, kun mun viesteistä häviää pisteet ja pilkut??? Kirjoitan mobiililla.
Olen lukenut tästä asiasta satoja eri kirjoituksia ja omakohtaista kokemusta on jo melkoisen pitkältä ajalta, mut en väitä olevani mikään guru... mutta kun nyt kysyit, niin tässä taas lyhyt tiivistelmä: Vain sillä lämmöllä, minkä mittaat heti aamulla herättyäsi vähintään kolmen tunnin yhtäjaksoisesta unesta, on merkitystä. Eli sun aamulämpö tänään on ollu toi 36,4. Esim. mulla saattaa aamutoimien aikana nousta lämpö vaikka puolella asteella, eli kun se herätessä on ollu vaiks 36,2 niin kahvin keitoin ja vessareissun jälkeen se voi olla 36,7. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ovis tapahtui siinä aamutoimien aikaan! Karkeasti ilmaistuna siis, päivä-/iltalämmöillä ei ole yhtikäs mitään merkitystä, jos haluaa seurata omaa kiertoaan (milloin ovis ja milloin mahdollisesti menkat alkamassa).Lämpöjen mittaajat hoi! Oma kokemus ei kerro nyt vastausta... Lämmöt lomaviikon ajan aamulla heti klo 9 mitattuna about 36,7. Nyt työt alkoi ja klo 6 mitattuna näytti mittari 36,4. Mittasin puolen tunnin päästä jo hyörittyäni aamutoimia, tulos tuttu 36,7.
Voiko se kehon lämpö laskea niinkin paljon yön aikana...? Päivisin nyt noussut jopa 37, mutta kipeä en kyllä koe olevani, normaalisti lämpö 36,3-36,4. Vähän toiveita herättelee, kun pysyy korkeammalla kuin tavallisesti kierron tässä vaiheessa, mutta katsotaan...
Joo, ymmärrän - ja tokihan mä itsekin mittailen tuossa vaiheessa koko ajan lämpöjä... päivällä ja illalla ja paniikissa analysoin joka 0,01 asteen heilahdusta, vaikka hyvin tiedän ettei pitäis!@MamaBlue Kiitos, asiapitoinen viesti! Ja selvennykseksi tosiaan en tuossa näköjään tajunnut mainita, että en ovista bongaile nyt, siinä luotain digimittareihin Nyt on dpo8. Mielenkiinnosta aloin vaan seurata, että pysyykö lämpö tasaisen korkeana myös oviksen jälkeen ennen mahdollista romahdusta ja menkkoja. En tiedä pitääkö edes pysyä tasaisen ylhäällä, kunhan vaan pysyy ylhäällä. Mutta huvikseni syynään, että on odotellessa tekemistä
Voi ei! Kyllä se Tiituu vielä tulee! Täällä ollaan samoissa tunnelmissa. Testasin tänään clearblue digillä ja kauan lataili ja tuli ei raskaana. Täytyy soittaa tk saisko tuota kiertoa paikoilleen jotenkinNega testattu . Synkät on tunnelmat.
On se kumma kun elimistö kehittää ihan epätyypillisiä pms oireitakin kun plussaa kovasti toivoo, ihan kuin kiusallaan. Uutta kiertoa odotellessa nyt sitten.