@Norway pahoittelut.
Toi on tosi kurjaa jos saa haamun ja sitten se häviääkin, mutta jotain on varmasti kuitenkin koittanut tapahtua ja se kertoo kuitenkin jotain hyvää. <3
@1986/13 pahoittelut negasta. Minkä verran teillä olikaan yritystä takana? Ja kuinka epäsäännöllisiä kiertoja sulla on? En siis tarkoita että sillä olisi niin väliä kauanko yrittänyt, ne pettymykset on ihan valtavia joka tapauksessa. En vaan muista ulkoa taustaasi.
@tänttähäärää hyviä ja suotuisia talletteluja!
@saaruska86 no toivottavasti sun kierrot ei nyt säännöllisesti veny ja pauku.
Täällä on nyt joku huono karma menossa...
On tää yli 10kk yrittäminen ollut kyllä melkoinen matka. Onneksi ei alussa tiennyt, mitä edessä on. Ja jotenkin asioihin aina sopeutuu - olin uusista kierroista paljon surullisempi puoli vuotta sitten. Mutta aaltoliikettä on oma olo - välillä on toiveikas olo, toisinasn haikea, välillä surullinen ja pelokaskin. Ja tunteet menee miten sattuu, voi olla joku ihan pieni asia josta yhtäkkiä tulee oikein sellainen puristava tunne rintaan, että miksei me onnistuta.
Mutta sen olen ainakin oppinut, että elämää ei kannata suunnitella liiaksi. Mullakin oli haaveissa olla kotona kun esikoinen menee kouluun ja alkuun tuntui ihan hirveältä, että se haave ei toteudu. Nyt on ottanut sellaisen taisteluasenteen, että kyllä tästäkin selvitään. Alkanut luottaa siihen, että elämä heittelee, mutta jotenkin asiat lopulta ratkeaa ja varmasti parhain päin.
Olen tästä yrittämisestä puhunut jonkin verran töissä ja lähipiirille ja on kyllä helpompi olla, kun ihmiset tietää. Ei tarvitse pelätä mitään hölmöjä heittoja siitä, että eikö me jo tehdä toista lasta. Ja mikä parasta, me ollaan miehen kanssa ehkä vihdoin samalla aaltopituudella näistä hoidoista ym.