Voi ei
@1986/13 Ihan superpahoittelut. Uusi kierto on aina pyllystä muutenkin, mutta vielä tommosen toivonherättelyn jälkeen
--
Tiettekö, mä oon maailman paras saamaan blanconegaan testiinkin haamun, mutta fyysisten raskausoireiden keksimisessä alussa olen huono. En siis saa loppukierron nippailuja ja nappailuja ja muita käännettyä raskausoireiksi, koska mulla on kaikenlaisia oloja pitkin kiertoa aina ollut ihan sinkkunakin. Mutta aijjumalauta että mun mielikuvitus lentää nyt
Koko eilisen päivän vasenta alavatsaa nippaili. Sitten mun tekemät pasteijat haisi, no. Persvaolle. Aattelin että ne on mennyt pilalle. Muttakun samalle persvaolle täällä alko haisemaan moni muukin, muunmuassa PepsiMax. No yöllä sitten heräsin siihen että mulla on jäätävä näläntunne, mutta ei yhtään nälkä! Siis se alavatsan nippailu on yltynyt sellaseksi että koko mahaan sattuu ihankun olis ollut kaksi päivää ravinnotta.
Se ovistestikään ei koskaan tummunut plussaksi asti, vaikka sillon toissailtana sen tosipaljon tummuneen viivan heittikin. Voi pärskeles.
Huomenta! Ja jep, sama täällä..eli "oireita" seuraillen. voi aargh. Alavatsan turvotus on hiukan laantunut mutta pakko käyttää löysiä housuja, en saa lempifarkkuja kiinni edelleenkään, eli ei voi olla kuvittelua
. Näytän ihan hiphopparilta näissä tamineissa, joten onneksi ei ole "viettelypäivät" käsillä..
Lisäksi alavatsaa jomottelee edelleen. Oviskivut ei ole ikinä kestäneet viikkoa, ja muutenkin ihmettelen näitä oireita. En ymmärrä.
Ehkä vartaloni vain käynnistelee uudelleen pillerien lopetuksen johdosta.. tai sitten jotain on tapahtunut?!
No, sainpas nyt ainakin kirjoitamalla vähän purettua olotilaani
jos töissä pystyisin keskittymään töihin.
@1986/13 onnea matkaan uuteen kiertoon
!
@Minzku90 viettelyvinkki joka toimii meillä melkein aina: selkä ja jalka = kokovartalohieronta miehelle jonka aikana vaatteita pois, kyllä se siitä alkaa lämmetä
@Idina Testasitko uudelleen? Mikähän siellä tilanne
?!
@tänttähäärää En ole ikinä oviksia tikutellut, mutta saatan aloittaa jos nyt ei ole tärpännyt, ja en uskalla kyllä miehelle sanoa.. tiedän että hän ei haluaisikaan kuulla ovistikutteluista, saati muista kuumeiluistani, vaan paras tulos tulee kun kuumeilen&piinailen täällä ja hän saa olla rauhassa ja rentona
ei mene tasan meillä tää kuumeilu.. mutta ihana tietää että mieheni kuitenkin on hommassa mukana 100% ei vain halua stressata asialla. No, itsehän stressaan tässä näköjään ainakin kahden edestä
ja on se kumma miten sitä aikuinen naisihminen näin höpsähtääkin. Tsemppiä meille ukkojen kanssa
!
Nyt töihin mars, hyvää perjantaita teille kaikille, ja nautinnollista ihanaa vikonloppua myös
T: Hiekkasärkkä79 jolla vielä 9pv mahdolliseen testaamiseen..