töissä kävijät ! moneltako soi kello aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Klo 6.05 soi kello ja töissä pitää olla klo 8.00. Tarvitsen aamulla n. 1½ tuntia aamutoimiin, tässä iässä (+40) pitää jo syödä aamupala rauhassa ja vetää pakkelit naamaan ja tukka tötterölle. :)

Yleensä menen töihin klo 8, joten sitten herään 7.15 ja puolen jälkeen lähden töihin. Jos vien lapsen pk ennen niin sitten herään 10 min aikaisemmin (kun lapsi saa aamupalan pk)
sinä aikana: vessa, meikit, aamupala, pakkaan eväät, hiukset, vaatteet...mitään lehtiä en kyllä lue tms =)

Jos menen klo 7 töihin, herään 5.20, lapsi herää 5.50. Ollaan kumpikin hitaita aamuisin :D. Ja mä tykkään tehdä aamusta asioita, kuten petata vuoteet, siivota kissanvessan, siistiä keittiön tasot. Lisäksi pesut, meikit, monesti aamulla läppärillä vähän töitäkin. Jos menen klo 8 töihin, herään klo 6, lapsi 6.50.

Arkisin kello soi klo 4, mutta nousen aina jo klo 3.30. Teen aamutoimet ja vien koiran lenkille sekä laitan pojan vaatteet ja repun valmiiksi. Töihin lähden klo 5.05. Töissä olen klo 6. Meillä on aamuliukuma klo 10 saakka. Mies herättää pojan klo 7 ja he lähtevät yhdessä klo 7.45. Pojan koulu alkaa yleensä klo 8.15. Miehellä myös liukuva työaika.

0605 soi kello, ja autolle ptää lähteä noin klo 0640. Yleensä ehdin katsomaan vähän aamuteeveetä eikä ole kiirettä, joten joskus ku väsyttää ihan sikanaa niin venytän sängystänousua sinne lähemmäs puol seitsemään ja pirun vikkelää menoks :D

Silloin ku miehellä on aamuvuoro, niin herätyskello soi 0540, ja silti meinataan molemmat myöhästyä, jotenkin sitä vain on pirun hidas kun on kaks ihmistä höseltääs ympäri kämppää.

Nykysellä työajalla mulla soi kello 5.30, lapsi herää 6.30-6.45 ja päikkyyn lähetään 7.15. sieltä ajelen töihin 45min. Kumpikaan ei tykkää siitä että revästään sängystä vaan halutaan heräämisaika ja mulle rauhassa aamusuihku, kahvi jne...

No huh huh.. Todella harvoin on kello soimassa, silloin teen henkistä kuolemaa kun en todellakaan ole mikään aamuihminen.. Yleensä heräilen ihan "omia aikojani" kun kersat tulee herättämään, aloitan duunit siinä jossain vaiheessa ja fyysisesti siirryn muualle työskentelemään iltapäiväpainotteisesti. Ellen sitten etäile koko päivää.

Kello soi 5.45. Ulkona ovesta pitää olla 6.10. Töissä olen 7.15
Mies herättelee lapsia suurinpiirtein samaan aikaan ja vie 8:kai päiväkotiin jonne onneksi vain 5 min matka

Kello soi kuudelta. Mun työ alkaa klo 9, miehen työ klo 8. Kuljetaan samalla autolla, joten lähdetään kotoo klo 7.30. Mä luen töissä Hesarin, keitän kahvia, luen sähköpostit ja vastaan niihin.

Yhteistyössä