lastensuojelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25690134]haittaako? Jos en osaa lausetta ja verbaaleja! Niin tarkottaako ses että olen luuseri! Sinusta vaan huomaa että puutut joka vitun sanaaan! Osaat varmaan suomea kun osaat vituuilla![/QUOTE]

Jos ulosanti on kovin sekavaa kirjoitettuna/puhuttuna luo se ihmisestä erilaisia mielipiteitä/olettamuksia itse kullekkin...vitut ja muut kirosanat eivät myöskään anna kovin asiallista tai aikuismaista kuvaa, eikä kiivasluontoisuus.

[QUOTE="vieras";25690134]haittaako? Jos en osaa lausetta ja verbaaleja! Niin tarkottaako ses että olen luuseri! Sinusta vaan huomaa että puutut joka vitun sanaaan! Osaat varmaan suomea kun osaat vituuilla![/QUOTE]

Anteeksi mutta jos olet yhtä sekava ja hyökkäävä irl niin en ihmettele jos lastensuojelu tutkii perhettänne tarkemmin...

Noh, se oli läppä. Ja ajattelin että osaat varmaan asettua teinin asemaan :) Mutta mitä tarkoitit alunperin? Mistä osaamisesta minun tulisi olla otettu? Olen kyllä ylpeä ihan kaikista lapsistani, ja onnellinen kaikesta avusta, mitä he voivat saada. Ne heistä, jotka sitä enemmän tarvitsevat, saavat sitä lastensuojelun kautta. Eivät suinkaan kaikki lapseni.

Yhteistyössä