Perätön lastensuojelu ilmoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ann-mari75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ann-mari75

Uusi jäsen
09.12.2013
5
0
1
En tiedä mitä tehdä..voiko joku auttaa..joka on kokenut saman tai tietää asiasta?!?.. tapailin yhtä miestä,aina silloin kun poika oli hoidossa mummolassa. eli 2 krt kuussa. Hän halusin suhteelta enemmän ja painosti kovasti mua
Sanotaan että mä olin ja olen sille pakkomielle;(... mitä me tapailtiin silloin, tuli useasti riitaa. Kerran hän ei saanut mua kiinni,oli laittanut mun miespuoliselle ystävälle..ensimmäisen viestin missä oli että sano ann-marille että rakastan häntä.

Meni 5 min viesti oli,että sano sille ann-marille että haistakoon paskan koko huora jne. näitä viestejä tuli aina jos hän ei saanut mua kiinni puhelimella.
Annoin hänelle anteeksi. Mutta aina sama jatkui. Hän näki lapseni 3 krt..ja poika kun yritti puhua hänelle..toinen ei ollut huomaavinaan ja näki että inhosi tilannetta. Hän ei halunnut muuta kuin mut. Sanoin hänelle että jos yhdessä,poika kuituluu samaan pakettiin.
riitoja oli paljonkin aina kun tapasimme. Hän itse flirttaili ja tanssi naisten kanssa,mua se ei haitannut. Auta armias jos yks mies edes oli pöydässä..suuttu ja väitti kaikenlaista paskaa.

Mulle riitti koko jätkä. nyt puhutaan 43v ihmisestä. Herättiin yks aamu elokuussa.. oli ihan lowe muhun..mä en..kehui miten hyvä äiti olen jne. hän tiesi että poika on mulle kaikki kaikessa.
sitten sinä päivänä..menin kaverille..hän tuli sinne..halus luokseen..en halunnut mennä. meni puol tuntia uudestaan. Sitten alkoi haukkuminen. huuti kännissä pitkin pihaa mikä huora muka olen?!?!jne.
läksin siitä kotia..olin laittamassa ovea kiinni hän juoksi siihen väliin. Tuli väkisin sisään.
Mulla palo totaallisesti hermo..huusin ja hakkasin häntä ja sanoin että painuu vittuun mun elämästä ja kämpästä...ei tajunnut...jäi itkemään keittiön pöytään..ihmetteli miksi en voi häntä rakastaa..hänellä on omakotitalo,moottoripyörä jne. mä sanoin että kato paska peiliin.

Mä vihaan sitä ihmistä,se on niin kaksnaamanen ihminen..on kaikille hyvää kaveria,auta armias kun käännät selän haukkuu heti. varsinkin naiset on sen perään..on ihan hyvännäkönen,mutta ne ei tiedä mikä sika se on.

no se itki pöydässä..yhtääkkiä..veti että hän soittaa lastensuojeluun..mä kysyin että täh?..ai siksi kun en ole hänen kanssaan..vittu miten naurettavaa.

Raivostuin enemmän..en saanut asunnosta pois..otin puhelimen ja yritin soittaa poliisit paikalle. sitten tajus lähtee..mutta senkin jouduin repimällä repimään..

no meni 4 vko..huomasin päivällä että auton renkaat oli puhkottu,samoin pyörien renkaat..ja koristealtaan muovi..mikä oli sellanen koristeallas..kesällä.

ekana kielsi teon..mutta sitten myönsi.. maksoi 180e..luulin että kaikki oli siinä..ja antaa mun ja pojan olla rauhassa. Sitten oli rikottu tuulilasi..

soitin lastensuojeluun ja kerroin tilanteen..no siitä meni 3 vko oli tullut ihan sairas ilmoitus..alku teksti lähti näin...olen kuullut varmalta taholta että ..plaa plaa plaa.. aivan täyttä paskaa!!! jokaikinen sana.

mää en jaksa enää...joko se paska jätkä on itse soittanut tai sitten joku ämmä on uskonut sen tarinan kun hän on kerran "kunnanvaltuuston varajäsen" ahhahhahahahha!!! siis oikeesti.

se asuu tossa 1 km päässä.mitä mä teen?...nyt kun laitoin viestin hänelle..tästä lastensuojelu asiasta..tietenkin kielsi asian,kuten auto jutussa. Mutta se on voinut puhua jonkun eukon ympäri ja se on uskonut joka sanan:((..mä en enää jaksa.

en halua muuta kuin olla rauhassa. Mulla ei ole ketään vihamiehiä..kukaan ei voi sellasta sanoa musta..kun ainoot ketä täällä käy on lapset..ne leikkii täällä iltaan asti. Kertokaa mitä mä teen? puhelu oli tehty tietenkin nimettömänä..mutta mä en jaksa sen jätkän paskanjauhamista.

No etkö voi laittaa hälle viestiä uudella puhelimella/liittymällä, ja sitten kun vastaa jotain, et vastaa ja kun taas tulee haukkumaviestejä, on sulla taas todisteet käyttäytymismallista ? Kyllä kaikki mahdolliset todisteet kerää nyt talteen ja puhelimella/jollakin voi kai äänittää tapaamisiakin. Mitä vaan millä suojaat itseäsi ja lastasi. Ei heillä pitäisi olla mitään lääkärin/psykkan/koulun tms. kirjoittamaa, että lapsesi voi huonosti. Yhden ihmisen, vaikkakin pressa olisi, ilmoitus ei voi merkata mitään ilman todisteita. Luulisi nyt aina tarvittavan enemmään kuin yhden henkilön todistus asiasta. Mutta tämä vaan maallikon älyllä ajateltuna.

• Tykkää
Reactions: ann-mari75
Ylivoimainen enemmistö lastensuojeluviranomaisista on kunnon ihmisiä, jotka kyllä huomaavat turhien ilmoitusten kohdalla kotikäynnillä heti että täällä on kaikki kunnossa, ja heiltä voi saada apua tilanteeseesi niin että ilkeily loppuu! Kukaan yksittäinen mies ei voi leimata sinua huonoksi äidiksi perättömällä ilmoituksella lastensuojeluun, varsinkaan jos olet itse rauhallinen ja kerrot lastensuojelulle mistä on kyse. Tsemppiä!

Yhteistyössä