Täällä onkin ollut paljon kaikenlaista sillä aikaa, kun oltiin vähän reissussa...
Ihan ensinnä Roosaliille onnea tulevasta poikavauvasta! Tulethan sitten kertomaan rakenneultran kuulumiset, toivotaan, että kaikki on pienellä hyvin!
Ja tähän saman syssyyn pitää ihan kehua tätä ketjua, että täällä voi toinen toistaan tukea sellaisetkin ihmiset, jotka ovat kuitenkin päätyneet hyvin erilaisiin ratkaisuihin! Se on musta upeaa. Mutta ehkä se on sen hälytyksen tuoma järkytys, joka herättää tajuamaan, ettei näin isoissa asioissa ole yhtä oikeaa ratkaisua, vaan jokainen perhe joutuu miettimään oman ratkaisunsa juuri omalla kohdallaan... Itse olen hyvin kiitollinen, etten joutunut lopulta miettimään valintaa keskeytyksen tai jatkamisen suhteen. Ja kun ajattelen niitä, jotka joutuvat sellaiseeen valinnan eteen, en koskaan ikinä olisi mikään arvostelemaan heidän ratkaisuaa, olipa se sitten mikä tahansa! Itse asiassa olen hyvin läheltä seurannut ystäväperheen elämää, joilla rakenneultrassa tuli sellaisia uutisia, jotka lopulta johtivat keskeytykseen. Ei sille löydä edes sanoja... :'(
Jennikille hurjasti voimia tulosten odottamiseen, toivon sydämestäni, että kaikki on hyvin! Ikävää, että sun tutkimus oli noin epämiellyttävä! Tulethan sitten kertomaan, kun olette saaneet tulokset!
Roosamarialle myös voimia! Aiotteko mennä jatkotutkimuksiin?