vauvatoive10, hienoja uutisia!! Samoin Ryysyrannan rinsessalla... Luinkin tuolta sun aiempia viestejä. Onneksi olkoon ihanasta lapsesta :heart:
Visitor nro39, kävit siis siellä ultrassa, mitä siellä tarkalleen ottaen näkyi? Kaikki oli siis ilmeisesti hyvin. Ja terveeseen lapseen hyvät mahdollisuudet?
Täällä edelleen maha kasvaa. Nyt on viikkoja 23 ja risat... Tuntuu hitaasti tää aika menevän. Me oltiin maanantaina ultrassa ja käytiin läpi samoja juttuja kun rakenneuässä. Poika kasvaa, potkii ja nyrkkeilee kivasti. Ja edelleen 100% varmuudella downpoika tulossa
Hormoonien ansioista tää on ollu jatkuvaa vuoristo rataa... Välillä tuntuu vaipuvansa maan syvimpiin syövereihin kun ajattelee tuovansa tähän maailmaan tämän lapsen ja taas toisaalta olo on onnellinen, kuin kellä tahansa odottavalla äidillä. Joskus kaupassa luulen saavani katseita, ikäänkuin ihmiset tietäis että tuolla on vatsassaan tulevaisuuden toivo! vammainen lapsi!
Ja voi, jos joskus sais kaikkien ennakkoluulot ja asennevammat korjattua...
Me kerrottiin down-uutiset mun vahemmille ja miehen vanhemmille. Myös tuleville kummeille. Asian ehkä "hankalammin" otti vastaan oma äitini. Hän jatkuvasti kyselee vain että mitä jos on jotaki, mitä te sitten teette jos sillä on sydänvika jne jne... On ollu pakko ottaa etäisyyttä. Kyllähän me se riski tiedetään! Ihan kun en osaisi itse varautua asiaan ja toisen pitää toitottaa vieressä että muistathan varmasti varautua... :ashamed:
Muut ottivat asian vastaan aika hyvin. Ja pojan tuleva sylikummi totesi vain heti "Hmmm. Vai silleen. Sehän kietoo meijät heti pikkusormensa ympärille!" :heart: