Iitu: Sinulle onnittelut hyvistä tuloksista! Nauti nyt raskaudesta!!!
Kohta tulee viikko Enkelipojan syntymästä. Tämä viikko on ollut todella raskasta aikaa. Kertaakaan en ole päätöstämme kyseenalaistanut, mutta en voi kuin ihmetellä tätä tuskaista oloani. Ikävöin poikaa aivan kamalasti. Minun ei tarvitse edes silmiäni sulkea ja nään pienen pojan silmissäni kokoajan. En saa otetta oikein mistään. Teinitytöilleni kerroin viime lauantaina, että miksi äiti on ollut niin itkuinen. Tytöt kuuntelivat ihan hiljaa ja kumpikaan ei sanonut yhtään mitään. Katsoivat vain ihan kummissaan. He eivät siis olleet huomanneet minun olleen edes raskaana. Nyt huomaan varsinkin esikoisen tarkkailevan minua ja hän huolehtii omalla tavallaan, että kuinka äiti jaksaa. Ensi viikonloppuna pitäisi mennä tapaamaan vanhempiani ja pelkään tätä vierailua. En haluaisi itkeskellä joka välissä, mutta tiedän itkun tulevan, kun ajamme sinne pihaan. Mielessä on nytkin kokoajan se hetki, kun viimeksi ajoimme sinne turvakaukalo kyydillä. Kuinka ihanasti he silloin ottivat kuopuksemme vastaan ja olivat onnellisia puolestamme.
Onneksi tällaisissa tilanteissa huomaa sen, ettei olekaan yksin. Siis on olemassa ihmisiä, jotka ihan vilpittömästi haluavat huolehtia ja jakaa surutkin. Olen päivittäin saanut puhua läheisteni kanssa ja purkaa tunteitani. Monet itkut on puhelimessa itketty.
Iltaisin uni tulee yllättävän hyvin, mutta aamut ovat minulle vaikeita. Tiesin eilisen olevan se päivä, jolloin Enkelimme tuhkattiin ja jostain syystä se sai minut vieläkin surullisemmaksi. Tiedänhän minä että Enkeli pääsi taivaan kotiin jo syntymähetkellä, mutta silti eilinen tuntui pahalta.
Tämä ei ole oikea paikka suruani purkaa. Olen tutustunut enkelinkosketuslistaan. Toivottavasti tämä ketju täyttyy tästäkin eteenpäin enimmäkseen hyvistä uutisista. Sen voin sanoa ihan vilpittömästi, että minulle tästä ketjusta oli aivan valtavasti apua!!! Teiltä sain voimia mennä eteenpäin ja ennenkaikkea täältä sain voimia, että uskalsin rohkeasti katsoa ja hyvästellä rakkaan Enkelini. Katuisin nyt syvästi, jollen näin olisi tehnyt. Kiitos teille kaikille :heart:
Helmiina