taas olen tippunut ketjun tapahtumista enkä muista kuka on saanut hyviä tuloksia :ashamed: jane ainakin, joten onnea vaan ja paksuja päiviä.... :flower:
muut, jotka odottavat tuloksia tai toimenpiteitä: :hug: on se aika syvältä jostain, mutta odotettava on. yrittäkää jaksaa ja muistakaa, että suurin osa on vääriä hälytyksiä! :hug:
nemika: vai tulppakin jo hurahti, mut edelleen kasassa!
...kolme kiloa...
vai isäntäkin liehittelee, heh. minkähän vuoksi? eikä kelvannut, kuis se silleen....
täällä elämä tuntuu olevan syvältä joo.... ei oo täälläkään sekstailtu ihan eilen.
ekaks kun vuotaa ja pitää varoa kaiken maailman tulehduksia ja nyt sit mietittyttää miten sitä osais ehkäistäkään, kun saanu tähän saakka ilman niitä murheita huseerata.
lisäks tuntuu, et isäntä keskittyy nyt siihen poikaansa, joka vasta muutti tänne, niin täysillä et kaikki muut on sivusta seuraajia. vitu...taa et tyttö on jatkuvaan pahan teossa, kun yrittää huomiota saada. enkä minäkään joka helvetin paikkaan kerkii. oon kyllä huomauttanu isännälle, et muista et sulla on muitakin lapsia, mut tuntuu aina ensin tää poika tulevan. tyttö pyörii pitkin poikin ja yrittää kysellä ja leikkiä millon mitäkin, mut kaikuu kuuroille korville. kohta alkaa meikän pinna oikeesti katkeemaan; kiristyny jo pitkän aikaa! :kieh: :kieh:
tähän aikaan vuodesta sitä karvaa lähtee hepoista niin paljon kuin jaksaa hangata; siks mä en kehtaa... kyl ne jussiin mennessä itekin lähtee, heh
mökö mitattiin tänään ja painoa tullu viikossa 240 g (tällä hetkellä 2650g). nyt syö pelkästään tissiltä. nukkuu neljän tunnin pätkiä ja kerran päivässä tuntuu näin illalla olevan sellainen valvontajakso, jollon pitää sit seurustella sen kaa. jonkun verran vielä mahaansa kipristelee, mutta ei onneks mitään hirveetä rääkymistä vaan parkaisee välillä kun oikein kiertää.
oon käyny aina kattelemassa pikaiseen mitä tänne kuuluu, mutta en pahemmin kerkeä kirjoitella....