Niin asiallahan on tietenkin kaksi puolta: Ensin halutaan/toivotaan lasta!
Sitten kun mahdollisesti raskautuu, Tulee toiset kysymykset!
Olen sitä mieltä itse, että kun tälläinen mahdollisuus suodaan, käydä lapsivesipunktiossa tai istukkabiopsiassa, se kannattaa käyttää , jos itselle mielii vähän tietoja tulevan vauvan mahdollisten sairauksien laadusta! Kunnioitan ihmisiä, jotka hoitavat vammaisia lapsiaan, siitä i ole kyse. Mutta minun täytyy myöntää, että ehdoin tahdoin tänne maailmaan en haluaisi synnyttää kovin sairasta lasta! Se on vain minun tunteeni.
Tiedostan, että on paljon sellaisia sairauksia, mitä tutkimuksissa ei näe ja joita voidaankin hoitaa esim leikkauksin.
Uskon, että jokainen odottava pari toivoo itselleen tervettä lasta, se on luonnollista.
Mitenkä kun olette käyneet julkisella puolen lapsivesipunktiossa tai yksityisellä puolen, onko paljon eroa tulosten saamisajassa, kuntamme ostaa palvelut isolta gynekologikeskukselta Turusta.
Toivon teille kaikille hyviä tuloksia! :flower: Ja niille, jotka saavat huonompia tuloksia, voimia miettiä asioita, miten toimia, se ei ole helppoa! Kuten joku totesi vammaisen lapsen synnyttäminen seuraa läpi elämän, samoin jos päättää keskeyttää raskauden sekin seuraa mielessä koko elämän . Tämä asia ei ole mitenkään helppo! :headwall:
Aamuterveisin Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 10+3 :heart: