Toimiiko Nutrilet-dieetti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Mä olen nyt kolmatta päivää tolla dietillä. Paino on tippunut parikiloa, mutta se taitaa vielä olla vain nestettä ja suolen tyhjentymistä.

Ei tunnu yhtään pahalta. Ei ole nälkä ja jaksaa muksujen kanssa peuhata.

onko sulla minkä verran pudotettavaa? miten pitkään meinasit olla? monta pussia syöt päivässä? onko sulla keittoja ja pirtelöitä?

Koitin kerran, mutta paketista vieläkin osa jäljellä, koska kokoajan oli nälkä ja päätä särki. mielummin syön 260 kaloria kasviksia ja lihaa, kuin kuivahtaneita nutrilet pastoja ym. energiaa niisä on mutta nälkä ei lähde.

Satuin lueskelemaan viestiketjua enkä voinut kuin ihmetellä tuota hintakeskustelua. Mielestäni tuo mainittu 30e ei ole paljoa, mutta ennenkaikkea: miten te hyvät "hinnankalliinapitäjät" elätätte lapsenne jos muun ruuan yms hankintojen lisäksi tullut 30e menoerä on paljon? Mitä jos pesukone hajoaa? Haluaisin tietää miten hoidatte yllättävät useiden satojen eurojen kulut, vaikkapa jos lapsesi tarvitsee lääkäriä? Edesvastuutonta päästää talous, jossa on lapsia, tuollaiseen tilaan jossa ei ole riittävästi joustovaraa. Ja ei, en tarkoita että "kuussa jää muutama kymppi tai sata euroa käteen", olisi riittävä.

En tiedä mitä muut painaa ja mikä tavoite,mutta minun lähtöpainoni oli 149,7 kg.Päätin aloittaa laihduttAMISEN 5 päivän nutriletillä.Ruoat on ihan ok ajatellen,että sisältää kaikki päivän aikana tarvitsevani vitamiinit ym,ainoastaan välipala tomaatti tai kasviliemet,oli kyllä vedettävä lähes väkisin,vaikka 5 päivän dietti kuulostaa helpolta sitä se ei ole,vain vahvaluontoiset yksilöt pystyy suorittamaan ton dietin syömättä mitään muuta.Erittäin moni lopettaa 1-3 päivän kohdalla kesken tai mässää jotain.No en syönyt mitään muuta,kun noi ja lisäksi kävin hiihtämässä kevyesti sekä kävelin vaan noin 1km lenkkejä 3x päivässä.....ja sitten tuloksiin painoni tippui 7,4 kg...tosin nesteitä on varmasti suurin osa,mutta tästä on hyvä jatkaa.....

mun mielestä sillä nutriletillä voi aloittaa sen dietin, mut jatkaa sitte vähäkalorisella dietillä sen jälkeen. mä en ite voisi ainakaan laihduttaa sillä pelkästään, nyt lasken kaloreita ja siihen määrään saa syödä vaikka kuinka paljon kuhan katsoo mitä suuhunsa laittaa.

Mä olen normaalipainon rajoissa. Raskaudesta jäi vähän ylimääräistä ja pudotin 6kg viime keväänä. Nutrilettia söin alkuun, paino lähti hyvin laskuun ja olo oli ihan ok. Alun jälkeen siirryin kevyelle ruokavaliolle, käytin kalorilaskuria ja liikuin paljon. Nutrilettia käytin lähinnä lounaalla, kun töissä on joskus vaikea syödä kevyesti. Tai joskus illalla. Mulla nutri auttoi alkuun ja teki kevyeen ruokavalioon siirtymisen tosi helpoksi. Pussikeittojen jälkeen salaatti on tosi hyvää ilman kastikettakin :D :D Ja vähälläkin ruualla tulee täyteen. Olin tehokuurilla hiukan alle kaksi kuukautta ja paino on sen jälkeen pysynyt. Tosin paino tippui enemmän alussa ja varsinkin lopussa lähinnä keskityin pitämään sen. Painan 60kg. Eli maltillisesti käytettynä ihan ok tuote, mutta ei se yksinään laihdutusta tee. Jos viiden päivän jälkeen siirtyy tavalliseen ruokavalioon, voi olla että paino nousee samoin tein.

Itse yritin joskus pudottaa painoa noilla nutrilett-patukoilla ja ihmettelin, ku ei paino pudonnu yhtään. Sitten onneks joku kerto, että yksi patukka vastaa energiamäärältään kahta ateriaa! Nyt olen ollu 2pv pelkillä nutrilett-pussikeitoilla/suklaalitkuilla ja paino on nyt pudonnu 2kg. Ens viikko olis vielä tarkotus nutrailla ja sitte meen Painonvartijoihin jatkamaan laihdutusta. 10 kg jo pudotin painareissa, mut motivaatio katos johonkin, ni aattelin, et nutraamalla sais taas intoa. Saa nähdä kuinka paljon ens viikon lopulla on paino pudonnu. Ma ja ti liikuin molempina päivinä ihan kunnon lenkit. Toisena kulutin 650kcal ja toisena lenkkikertana 800kcal. Ja siis noista nutrilett-jutuistahan saa päivässä vaan 550kcal. Oon syöny silti porkkanoita, salaattia ja parsakaalia. Sitte oon juonu molempina päivinä teetä, vettä (2l) ja light-limua jonkun verran. Eilen oli aika nälkä illalla, ku just olin 800kcal:n lenkin tehny, mutta nyt ei oo enää nälkä...alkaa kai elimistö tottua tähän.Kolmas päivä alko siis tänään...into päällä ainaki vielä!

Miks ihmeessä te ihmiset, jotka yritätte laihduttaa, rupee syömään ihan normaalia itsetekemäänne kotiruokaa ja liikkumaan. Elämätapamuutos on ainoa keino jolla saa pysyviä muutoksia aikaan. Niin ja lopettakaa ihmeessa niiden light-tuotteiden käyttö. Nehän ovat pelkkiä lisäainelitkuja. Laskekaa ne E- kirjaimet niistä ja miettikää kannattaako syödä ja juoda sellaisia. Näin ainakin meidän perhe pääsi hyviin tuloksiin =)

Olen 20-vuotias nuori nainen. olen 169cm pitkä ja painan 88kg haluaisin painaa samanverran kuin viitisen vuotta sitten eli 59kg. Olen ammatiltani kokki joten ruokaa tulee syötyä ja nähtyä koko ajan, mikä tekee laihdutuksesta entistä vaikeampaa. Nyt olen 3 päivää kokonutrauksella, syön päivässä 2 patukkaa, valmis pirtelön ja illalla pussikeiton ja tuorekurkkua. nälkä on, mutta olkoon. en ole ainankaa vielä laihtunut sataakaan grammaa, vaikka juon vettä ja zero limsoja ja fun-light mehua. eniten kuitenkin vettä. ( 3L-päivässä ) onko mulla jokin pielessä vai miksi paino ei putoa? joillakin pudonnut ensimmäisellä viikolla jopa 7kg. :o

Minä söin noita 7viikkoa ja multa lähti 25kg painoa:) sen jälkee ku syö sopivasti ja oikealla ateriarytmillä ja rupee harrastaa jotain vaikka kuntosalia ni ei tule painoa takas.

Hehe... Kai vitsailet?!

Nutreissa on KAIKKI päivän aikana tarvitsemasi vitamiinit, hivenaineet, kaikki! Pussikeitoissa ei ole, joten se ei ole todellakaan terveellistä... Se että molemmat on "litkuja" ei tarkoita että ne olisi yhtään sama asia. Nutreja kun vedät, et tarvitse mitään muuta. Mutta pussikeittoja jos vedät yksinään niin se on jo vaarallistakin.

No voi hyvänen aika sentään, aikuinen ihminen ei todellakaan kuole jos on muutaman päivän tai viikon vähemmillä vitamiineilla. Voi ottaa vaikka Multitabsin lisäksi jos kauheasti asia ahistaa. Miljoonat ihmiset joutuvat elämään koko elämänsä lähes yksinomaan riisi ravintonaan. Mutta henkilökohtaisesti en kannata moisia kitulett-kuureja, enkä muitakaan pikakuureja. Jos sitä läskiä on kerätty vuosikaudet, ei ole mitään merkitystä lähteekö se kuudessa viikossa vai kuudessa kuukaudessa.

nutrilett ainakin toimi mulla, laihdutin viime vuonna 14 kiloa ainoastaa nutriletilla..eikä yhtään kiloa ole tullut takaisin vaikka lopettamisesta aikaa jo puoli vuotta..suosittelen

10pv takana

Aloitin 2pv ennen kuuria hivenen pienemmillä ruokaannoksilla ja ulkoilulla:
Lähtö 72.8kg
2pv 71.4kg (-1.4kg) ...nesteet pois
3pv nutraus alkoi 70,4kg (-1.0kg) ihme vielä vaan putoaa vaikka kuinka...nesteitä?
4pv 70.0kg (-0.4kg)
5pv 70.0kg (-0,0kg)
6pv 69.9kg (-0.1kg)
7pv 70.1kg (+0.2kg)
10pv 69.0kg (-1.2kg)
11pv 68.8kg (-0.2kg)
Koko ajan kävellyt noin tunnin päivässä reipasta kävelyä. Vielä olisi matkaa tavoitteeseen...67.0kg. Tulee vastaan tällä tahdilla 1.5vk päästä.

Kyllä nutrilett toimii mut minun mielestä liikuntaa tarvitaan lisäksi.

"Jos sitä läskiä on kerätty vuosikaudet, ei ole mitään merkitystä lähteekö se kuudessa viikossa vai kuudessa kuukaudessa." => on sillä erittäin iso merkitys jos saa tsempattua 3vk ja olo on mahtava uusilla kiloilla kuin odotella ja seurailla jotain ohjelmaa / uutta elämän tyyliä 6kk vastaavaan tulokseen.

Suosittelen Nutrilett + urheilu ja tulee puolet parempi elämä

Terve. Kävin juust ostamassa kyseisiä pussukoita 16 kpl ja tarkoitus siis olisi vähän tunnustella fiiliksiä 5 päivän ajan, ja jatkaa/lopettaa sitten fiilisten mukaan. Tarkoitus siis syödä ohjeen mukaan kaksi pussia suolaisia keittoja ja yksi makeaa. Onko väliä syökä makean aamulla vai illalla? Itse preferoisin iltaa koska silloin yleensä tulee makeannälkä...

Minua eniten askarruttava asia: Voinko syödä jotain näiden lisäksi esimerkiksi illalla jos iskee hirveän nälkä tai naposteluhalu. Toivoisin vinkkejä/suosituksia mimmoiset pöperöt tai jutut olisi ok tämän kanssa, ilman että haluttu vaikutus dieetiltä katoaisi. Onko esim ihan perus vihreän salaatin syöminen vaikkapa raejuuston kanssa ok? Sekä onko suurta merkitystä syökö vähärasvaista vai "normaalia" raejuustoa? Mimmoisia annoksia suosittelisitte? Mites keitetyt tai paistetut kananmunat? Entä tonnikala, öljyssä vai vedessä?

Käsitin että rasva ei ole ihan niin akuutti tai tärkeä juttu tässä, toisin kuin tuo sokeri ja hiilihydraatit? Juo myös aamuisin kahvia ja ostin sokerin tilalle jo Hermesetasta.

Kaikki ehdotukset ja kokemukset ovat erittäin tervetulleita.

Olen 30 vuotias mies jonka BMI 31. Lääkärit ovat jo pitkään sanoneet että minun pitäisi laihduttaa semmoiset ~20kg

Oman kokemuksen mukaan voin suositella. Itse tein niin, että ostin sen strarttipaketin (ei olisi kannattanut) mutta täydensin sitä sitten muilla tuotteilla, mitä kaupasta sai. Osa sen strattipaketin tuotteista oli niin pahoja, etten pystynyt syömään.

Mutta tein siis niin, että korvastin kahden viikon ajan kaikki ruuat osin noilla nutrilet pirtelöillä ja patukoilla, osin muun merkkisillä juomilla, smoothieilla yms. Osa tuotteista on oikeasti ihan hyvän makuisia, joten ei ollut ongelmaa saada niitä alas.

Ja hyvä alku oli laihdutukselle, en muista kuinka monta kiloa nyt tarkalleen lähti, mutta paras hyöty oli siinä, että oppi säännöstelemään ruokaansa ja tottui nopeasti pienempiin annoksiin.

Minua eniten askarruttava asia: Voinko syödä jotain näiden lisäksi esimerkiksi illalla jos iskee hirveän nälkä tai naposteluhalu. Toivoisin vinkkejä/suosituksia mimmoiset pöperöt tai jutut olisi ok tämän kanssa, ilman että haluttu vaikutus dieetiltä katoaisi. Onko esim ihan perus vihreän salaatin syöminen vaikkapa raejuuston kanssa ok? Sekä onko suurta merkitystä syökö vähärasvaista vai "normaalia" raejuustoa? Mimmoisia annoksia suosittelisitte? Mites keitetyt tai paistetut kananmunat? Entä tonnikala, öljyssä vai vedessä?

Voit toki syödä muutakin noiden aikana, silloin laihtuminen ei vain ole niin tehokasta. Mutta kyllähän sekin jo toimii, jos valtaosan päivän aterioista korvaat noilla tuotteilla. Itse suosisin mahdollisimman vähäkalorisia tuotteita.

Siinä starttipaketissa oli ainakin jotain kasvisliemi-pusseja, joiden sekaan itse keitin välillä porkkanaa, parsakaalia yms. vihanneksia, jolloin ruuasta tuli vähän täyttävämpää.

Satuin lueskelemaan viestiketjua enkä voinut kuin ihmetellä tuota hintakeskustelua. Mielestäni tuo mainittu 30e ei ole paljoa, mutta ennenkaikkea: miten te hyvät "hinnankalliinapitäjät" elätätte lapsenne jos muun ruuan yms hankintojen lisäksi tullut 30e menoerä on paljon? Mitä jos pesukone hajoaa? Haluaisin tietää miten hoidatte yllättävät useiden satojen eurojen kulut, vaikkapa jos lapsesi tarvitsee lääkäriä? Edesvastuutonta päästää talous, jossa on lapsia, tuollaiseen tilaan jossa ei ole riittävästi joustovaraa. Ja ei, en tarkoita että "kuussa jää muutama kymppi tai sata euroa käteen", olisi riittävä.

No voi hyvä idiootti! Olisko niin että sitä sitä rahaa kertyy säästöön yllättäviä menoja ajatellen paremmin niillä, jotka eivät tuhlaa rahojansa tuollaiseen humpuukiin. Kyllä 30 Euroa on paljon jostain viiden päivän humpuukidieetistä.

Samaa mieltä. 30 euroa on sitä paitsi aika älyttömän vähän viiden päivän kaikista ruuista. Tuon lisäksi kun ei tarvitse sitten ostaa mitään muuta.

olen tuossa muutama vuosi sitten messuilla missä jakoivatten niitä juttuja ilmaiseksi. maistoin myös pirtelöä. sain kotiin jopa laatikollisen niitä ut ei niitä kukaan suostunut juomaan. ja edelleen. ei niistä ainakaan oma nälkä kadonnut mihinkään. ei ne täyttäneet. eli en usko että juuri nuo TODELLA lihavat ihmiset niillä laihtuu. tai en tiedä mutta kyllä sitten on jo itsekuri kohdallaan oikeaankin ruokadieettiin jos pystyy pelkästään noilla elämään edes sen 5 päivää.

Kyllä vaan todella lihavat laihtuvat tuolla kuurilla, ja aika hienosti laihtuvatkin. Tätini, nyt jo kovasti keventynyt, veti Nutrilettia, ja Allevoa yms, kun oli muilla parempia makuja, jokusen kuukautta. Tarkkaan en muista. Paino putosi todella hienosti, tuotakaan en nyt tarkkaan muista, kun ei itseä koskenut. Oli tiukalla kuurilla loppuvuodesta, tammikuussa oli vatsalaukunpienennysleikkauksessa. Tiputti parisenkymmentä kiloa nutraamalla, jonkin verran söi myös kasviksia. Alkupaino tosin oli yli 120 kiloa, vajaa vuosi sitten, nyt on päässyt alle 90 kilon, mutta tosiaan, kun on pieni massu... Tätini ystävä laihdutti samaan aikaan, samalla tyylillä, ja enoni vaimo, mutta vaatiihan se tahtoa, lujaa tahtoa...

kun liität mukaan myös elämäntapamuutoksen eli urheilet. nutrilett auttaa pudottamaan painoa, mikä auttaa kasvattamaan kuntoa ja helpottaa liikkumista ja näin liikunnasta tulee nautinnollista ja sen myötä osa elämää. pelkkä nutraaminen on sama asia kun olis viikon syömättä - kyllä se paino sieltä takaisin tulee kun paaston päättää. Painon pudostus vaatii muutakin.

nutriletit saat halvalla täältä: http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/nutrilett.html

10 viikkoa pelkästään Nutrilett tuotteilla, viisi annosta päivässä. Paino tippui tasaisesti kaikkiaan 25 kg ( 26%). Pienemmillä syönneillä pudotus on jatkunut vielä 5 kg kuuria seuranneiden kolmen viikon aikana.
Kannattaa kokeilla myös Allevon ja NaturDietin tuotteita.

Eli onko joku teistä teistä ollut kyseisellä dieetillä? Onko toiminut ja paljonkon teillä on tippunut ja missä ajassa. Ja onko teillä ollut minkä verran ylimääräistä? Luin pari tarinaa jossa oli saatu hyviä tuloksia mutta pudotettavaa paljon enemmän kuin itsellä olisi. Mietinkin et jos minulla olisi 6-10kg ylimääräistä ja toiveissa saada pois niin kuin hyvin tämä kuuri toimisi.
Olisin kovin kiitollinen kaikista vastauksista. Ja kuulisin myös kokemuksia miltä tuntui olla kyseisellä kuurilla yms.

Toimii hyvin. Pudotin aikanaan yli kolmanneksen painostani vain Nutrilla ja myöhemmin olen korjannut noussutta painoani taas alatasolle käyttämällä vain Nutrituotteita. Suosikkini on kanakeitto lisättynä kypsennetyillä broilerin filepaloilla. Vaatii tietenkin pitkäjänteisyyttä koska keskipudotus on ollut noin 1,5 Kg per viikko.