Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja pilipali:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
mie en ymmärrä ihmisiä jotka niitä patukoita syö. eli jos yksi sellainen vastaa päivän yhtä ateriaa niin kyllä itse syön mieluummin sen kanan riisillä ja salaatilla kuin tyuollaisen kumipatukan(maistanut olen,yök). ja aina on keksitty vitamiini lisät jos ei niitä muuten ruuasta saa tarpeeksi.
Siis esim aloituspaketti sisältää kanakeittoa, suklaapirtelöä.. Ei pelkkiä patukoita

Ja nuo on oikeasti tarkoitettu TODELLA ylipainoisille ja jos muut keinot eivät enää auta.
olen tuossa muutama vuosi sitten messuilla missä jakoivatten niitä juttuja ilmaiseksi. maistoin myös pirtelöä. sain kotiin jopa laatikollisen niitä ut ei niitä kukaan suostunut juomaan. ja edelleen. ei niistä ainakaan oma nälkä kadonnut mihinkään. ei ne täyttäneet. eli en usko että juuri nuo TODELLA lihavat ihmiset niillä laihtuu. tai en tiedä mutta kyllä sitten on jo itsekuri kohdallaan oikeaankin ruokadieettiin jos pystyy pelkästään noilla elämään edes sen 5 päivää.
Minä kyllä nutreilla onnistuin pudottamaan -15 kiloa, sitten siirryttiin remontoituun ruokavalioon
Ja ei, aluksi se nälkä ei välttämättä lähde, mutta pari päivää menee totuttautumiseen ja sen jälkeen olo oli paljon energisempi ja jos 5 pss/pvä söi, kuten tarkoitus on, niin nälkä pysyi poissa. Minä en käyttänyt mitään muita kuin suklaapirtelö-juomaa, koska se oli maultaa "siedettävää". Jossain vaiheessa lääkärin ohjeistuksella mukaan tuli vihanneksia, mutta vähissä määrin.
nyt ruokavalion ja elämäntapamuutoksen myötä menetettyjä kiloja yhteensä -30