Lentoemäntä dieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalletar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nalletar

Vieras
Onkos joku tällä kyseisellä dieetillä ollut? Täällä joku taisi maanantaina kirjotella asiasta? Tuloksista olisin kiinnostunut...Mä en tiedä onko tästä montakin versiota, mutta sellasta neljän päivän dieettiä tarkotan. Mä olen nyt neljättä päivää kyseisellä kuurilla. Nälkää ei ole tarvinnut kärsiä. Ihan hyvin siinä saa syödä. Mä en ole kaikkea syönyt, mutta parina päivänä livennyt ottamaan kahvipöydässä jotain ylimäärästä. 2 kg ja 300g tippunut paino näin kolmen päivän jälkeen. Mutta nestettähän tästä on varmasti 2kg 100g. Mutta mulle on just nyt aivan sama, vaikka lähtis luut. Kunhan sai tähän hätään jotain pois (pakko mahtua mekkoon).

Tämmösestä osoitteesta mä katsoin: http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=217799
Googlella kun hain niin antoi monia tuloksia. Sama dieetti, mutta vähän eri versioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Tämmösestä osoitteesta mä katsoin: http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=217799
Googlella kun hain niin antoi monia tuloksia. Sama dieetti, mutta vähän eri versioita.

Pitäisköhän kokeilla. On mulla kyllä enemmän kuin 4kg, mutta tolla saisi jo mahalukkua varmaan pienemmäksi. Eiköhän tolla voi olla enemmänkinkuin 4pv?

Joo, noiden ohjeiden mukaan saisi olla 2x4 päivää. Neljä päivää on ihan helppo olla, mutta enpä tiedä miten kävis jos olis pidempään. Tämä on kuitenkin suht terveellinen dieetti, vaikka vähän syödäänkin niin silti eri ravintoaineita. Vielä jos vitamiinipillerit yhdistää niin ei varmaan liian rankka elimistölle kahdeksassakaan päivässä.

Eihän tämä taatusti mitää pysyvää ole. Tai korkeintaa muutama sata grammaa. Mutta esim. jos tarvii saada painoa äkkiä pois. Tämä kuitenkin niitä terveellisimpiä tapoja nopeaan pudotukseen.

En tiedä miksi lentoemäntä...Ei tästä mitenkään lentoemäntä olo tule ;)

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
kuulostaapa pysyvältä ja tuloksekkaalta toiminnalta.. :whistle:

No sähän voit sitten tehdä meille tänne paremman dietin.

jos haluaa laihtua ja pysyvästi, täytyy muuttaa elintapojaan pitkällä tähtäimellä.

mutta ap:n pitikin saada väliaikaisesti vähän pois mahtuakseen mekkoon ;)
eli tämä on varmaan hänelle juuri se paras hetkellinen laihdutus?

Joo, mulla on tosiaan nyt pakko tilanne. Ostin kaverin hääpuvun talvella. Aivan liian pieni, mutta päätin siihen laihduttaa. No, normaali laihdutuksella sain 5kg pois. Mutta ei oikein löytynyt itsekuria...Mekko kuitenkin meni päälle, mutta liian tiukka jostakin kohdin. No, häihin on aikaa enää 1,5vk. On vähän pakko tehdä asialle jotain! Ensi viikko on vielä kituutettava ettei lähde paino nousuun. Varaa mulla on laihtua (BMI jotain 27) etten mä tässä ihmeisiin ole pyrkimystä. En tod. haluaisi lähteä uutta pukua ostaan. Nykynen on jo lyhennetty ja pesetetty. Lisäksi ne on NIIN kalliita.

Yhteistyössä