Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

Ihmettelen miten aikuisilla ihmisillä on aikaa ja energiaa tuhlata jossain netin keskustelupalstalla toista vastaavaa haukkuen. Ihmeellistä hiekkalaatikkomeininkiä!
Onko teidän tapanne ainoa oikea tapa elää?
Pönkittyykö oma erinomaisuutenne muiden juttuja dissatessanne?
Todella typerän kuvan annatte itsestänne täällä pyllyvitseinenne.
No aivan. Sanos muuta. Oikea kuvahan tässä sitten itsestämme annetaan. Maailma on kyllä mennyt ihan huonoksi.
 
Ihmettelen miten aikuisilla ihmisillä on aikaa ja energiaa tuhlata jossain netin keskustelupalstalla toista vastaavaa haukkuen. Ihmeellistä hiekkalaatikkomeininkiä!
Onko teidän tapanne ainoa oikea tapa elää?
Pönkittyykö oma erinomaisuutenne muiden juttuja dissatessanne?
Todella typerän kuvan annatte itsestänne täällä pyllyvitseinenne.
Ja taitaa näiden naureskelijamammojen lapset olla (tulevia) koulukiusaajia.
 
Pilvipylly
...ja näin pääsimme asian ytimeen. Moni ottanut turhaan nokkiinsa. Hienoa naiset! Ja miehet? Kukin tyylillään, ei ole keneltäkään täällä eikä siellä pois se, mistä on kukin kiinnostunut. Täällä ja siellä on luotu ystävyyssuhteita, pintaa syvemmälle pitää jokaisen kurkata. Oisko rauhan paikka?
 
<3 Yrmis <3
...ja näin pääsimme asian ytimeen. Moni ottanut turhaan nokkiinsa. Hienoa naiset! Ja miehet? Kukin tyylillään, ei ole keneltäkään täällä eikä siellä pois se, mistä on kukin kiinnostunut. Täällä ja siellä on luotu ystävyyssuhteita, pintaa syvemmälle pitää jokaisen kurkata. Oisko rauhan paikka?
Samaa mieltä..vaikka tuskin onnistuu..
 
kisko
Kivat teille..Mä nauran täällä avotoimistossani salaa ettei asiakkaat nää ja vesi vaan valuu silmistä. Voi pyllyt sentään.
Nyt vasta muistin että lapsi sai sellasen pilvilakin jostain lahjaksi mutta kun sitä joku kutsui isomamman kauppahatuksi niin poika jätti sen ulos sateeseen. Täytyypä käydä korjaamassa talteen heti kun kotia pääsen. Nyt pyllytään meilläkin!
 
huvit ne teilläkin
[QUOTE="...";26709315]Blaablaablaa. Tänne asti haisee, että olet sypis miikkari.[/QUOTE]

:LOL: ota lääkkeet. Henk.kohtaisesti minusta ne on rumia :( (anteeksi nyt vain) vaatteita.
 
...ja näin pääsimme asian ytimeen. Moni ottanut turhaan nokkiinsa. Hienoa naiset! Ja miehet? Kukin tyylillään, ei ole keneltäkään täällä eikä siellä pois se, mistä on kukin kiinnostunut. Täällä ja siellä on luotu ystävyyssuhteita, pintaa syvemmälle pitää jokaisen kurkata. Oisko rauhan paikka?
No kernaasti!

Mutta ihan totta, kai sitä nyt saa asioille naureskella ilman, että täytyy alkaa vihaa pitämään? Naureskeleehan moni tälle 2+ -touhullekin, mutta ei se kyllä mua ole haitannut tai suututtanut.
 
"..."
...ja näin pääsimme asian ytimeen. Moni ottanut turhaan nokkiinsa. Hienoa naiset! Ja miehet? Kukin tyylillään, ei ole keneltäkään täällä eikä siellä pois se, mistä on kukin kiinnostunut. Täällä ja siellä on luotu ystävyyssuhteita, pintaa syvemmälle pitää jokaisen kurkata. Oisko rauhan paikka?
Kannattaa miettiä ensin millaisen kuvan annat ITSESTÄSI. Kyllä varmasti sydänpyllyissä tiedetään että heille/sille toiminnalle nauretaan. Taitaa olla aika huumorintajutonta porukkaa jos eivät voi nauraa mukana.
 
Mä selailen joskus niitä vaatteita, ja oon siinä Sydänpyllyt-ryhmässä. Lähinnä kattelen sieltä alekansiosta. Mutta mun mielestä ne vaatteet yksinkertasesti ei oo hienoja. Jotkut on mun mielestä, esim. vihreä kärpässienipaita jonka halusin lapselleni ostaa, koska se on musta oikeasti kivannäköinen. Ostan enimmäkseen lapselleni vaatteet Lindexiltä koska tykkään kuoseista ja hinta-laatusuhde on hyvä. Meandit on ihan törkeän kalliita eivätkä edes mitenkään erikoisia, toki makuasioita nämä. :)
 
vieras pylly
Tuli taas muistutus miksi en enää viitsi täällä kaksplussalla pyöriä. Täällä ollaan niin ilkeitä kaikille muille. Ja kyllä, tuolta Sydänpyllyjen sivuilta tämän linkin avasin ja kaduttaa jo nyt. Kiitos ja anteeksi! Poistun takaisin sypyihin.
 
^Beba^
Hhahaha, sainpas illan naurut! Kuulun Sypy-ryhmään. Olen saanut siellä myytyä hyvällä hinnalla (ryöstöhinnalla) vaatteita rikkaille, kotihoidontuella oleville mammoille. Ei se ole hullu joka myy kalliilla, vaan se joka ostaa! Ihmiset maksavat siellä käytetyistä räteistä järkyttäviä summia..Muutama päivä sitten siellä myytiin Yrmeät sammakot kuvioinen peitto 220e ja siihen syntyi vielä jonoa!
 
"..."
Tuli taas muistutus miksi en enää viitsi täällä kaksplussalla pyöriä. Täällä ollaan niin ilkeitä kaikille muille. Ja kyllä, tuolta Sydänpyllyjen sivuilta tämän linkin avasin ja kaduttaa jo nyt. Kiitos ja anteeksi! Poistun takaisin sypyihin.
Ai sypyissäkö ei olla ilkeitä? Kuule yksärit kiertää yhdestä jos sun toisesta ostajasta siellä. <3 Ne ne vasta susia toisilleen ovatkin.
 
Hhahaha, sainpas illan naurut! Kuulun Sypy-ryhmään. Olen saanut siellä myytyä hyvällä hinnalla (ryöstöhinnalla) vaatteita rikkaille, kotihoidontuella oleville mammoille. Ei se ole hullu joka myy kalliilla, vaan se joka ostaa! Ihmiset maksavat siellä käytetyistä räteistä järkyttäviä summia..Muutama päivä sitten siellä myytiin Yrmeät sammakot kuvioinen peitto 220e ja siihen syntyi vielä jonoa!
:O Siis ihan oikeastiko??? Jostakin käytetystä peitosta joku maksaa 220 euroa :O Nyt täytyy varmaan liittyä tuonne, että saa myytyä nuo rytkyt lasten vaatekaapeista :O Meillähän on tuolla omaisuus :O
 
Tuli taas muistutus miksi en enää viitsi täällä kaksplussalla pyöriä. Täällä ollaan niin ilkeitä kaikille muille. Ja kyllä, tuolta Sydänpyllyjen sivuilta tämän linkin avasin ja kaduttaa jo nyt. Kiitos ja anteeksi! Poistun takaisin sypyihin.
Pyöriihän siellä nytkin hyvin 2+ tyylinen ketju "lapset kauheissa kulahtaneissa vaatteissa julkisilla paikoilla" eli ei mitään eroa näillä kahdella hiekkalaatikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
^Beba^
Nyt siellä tapellaan lasten pukeutumisesta. Joku tänne puolustukseksi kirjoitti, että 2+ ilkeillään ja <3perseis luodaan ystävyyssuhteita. Mielestäni siellä tartutaan kaikkeen ja luodaan epäsopua. Siellä on tietyt tärkeilijät, jotka viettävät siellä joka päivä paljon aikaa ja puuttuvat kaikkeen.
 

Yhteistyössä