Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

Neilee harmaana
Laumasieluisuus on suomalaisten perisynti.

Mä en ymmärtänyt aluksi sanaakaan mistä tässä ketjussa puhuttiin ennen kuin joku valaisi, Me and I on sentään nimenä tuttu ja on ilmeisesti niitä vaatteita, joita kauppakeskuksessa on kaikilla alle kouluikäisillä päällä, tosi omaperäistä. Metsolat? Ei mitään tietoa.

Mä en tajuu puoliakaan mistään jutuista mitä täällä palstalla jauhetaan, en oo varmaan oikein sellainen perinteinen äiti-ihminen sitten.
 
heiiii
viisammat kertokaa, mitä noista me and i vaatteista voi sit käytettynä saada, kun jotkut niistä noin vauhkoaa? Mummi osti tytölle syksyllä pari bodya sellaisilta kutsuilta, enkä tykännyt kovasti niistä, joten lähes käyttämättöminä ovat pieneksi jääneet.

Onks toi sydänpyllyt vaan fb:ssä oleva ryhmä? Oon vähän pihalla sori vaan.

Ostan yleensä lasten vaatteet lindexiltä tai henkkamaukasta, mun mielestä hyviä ja nättejä ja suht edullisia :)
 
"vieras"
No kernaasti!

Mutta ihan totta, kai sitä nyt saa asioille naureskella ilman, että täytyy alkaa vihaa pitämään? Naureskeleehan moni tälle 2+ -touhullekin, mutta ei se kyllä mua ole haitannut tai suututtanut.
Mun mielestä elämässä on hyvin, hyvin vähän asioita, joille EI voi nauraa :D. Itse asiassa se, mille tässä ketjussa olen eniten nauranut, ei liity kehenkään ihmiseen. Eniten taisin tyrskähtää niille pinseteille, joissa on perse...

Mille tahansa hurahtamiselle mun mielestä voi nauraa. Jopa itselleen on joskus oikein terveellistä nauraa ;).

Vähän on taidettu turhasta ottaa nokkiin nyt jos on näin päässyt käymään :)..
 
kiitos
Kiitos vinkistä, oli pakko liittyä itsekin sydänpyllyihin ja en voi kuin nauraa noille hintapyynneille. saahan sitä pyytää, mutta huvittavinta on, että oikeesti joku vielä ostaa noilla hinnoilla ja maksaa jostain paidasta 30 euroa tai 50 euroa. Ja tulee vielä jonoa.

Tykkään kyllä meandi vaatteista, mutta kirpparilta ostelen muutamalla eurolla.
 
"..."
Nyt siellä tapellaan lasten pukeutumisesta. Joku tänne puolustukseksi kirjoitti, että 2+ ilkeillään ja <3perseis luodaan ystävyyssuhteita. Mielestäni siellä tartutaan kaikkeen ja luodaan epäsopua. Siellä on tietyt tärkeilijät, jotka viettävät siellä joka päivä paljon aikaa ja puuttuvat kaikkeen.
Tää on niinku niin totta. Siinä ryhmässä on oma pieni porukka jotka siellä pitää ns. valtaa. Ja kaikki loput...no ne on alamaisia heille. Mulla on monta tuttua jotka liittyy siihen ryhmään vain myydäkseen meandit kalliilla ja sit ne eroaa ryhmästä. Ei kukaan järkevä jatka tuollaisten hintojen maksamista KÄYTETYISTÄ, KULUNEISTA ja TAHRAISISTA lastenvaatteista.
 
"..."
Joskus ryhmän alkuaikoina siellä myi joku saksalainen nainen miikkaria tosi kalliilla ja kaikki vittuili ja nauroi sille. Nyt ne tekee ihan samaa itse ja loukkaantuu nyt kun niille nauretaan. :D Joku kiitti tässä ketjussa kun saivat sinne lisää ihmisiä tämän ketjun myötä mutta eivät tajua että niille on sinne tultu nauramaan vain. Täällä sentään hölmöillään nikkien takana mutta siellä omana itsenään! Väittävät myös että luovat siellä ystävyyssuhteita mutta entäs ne muutama äiti jotka siellä on jatkuvasti entäs niiden lasten suhteet ystäviin ja äitiin? Ja mitähän ystävyyssuhteita ne on siellä ne jauhaa niin paljon kakkulia toisistaan ettei uskois kukaan! Heti kun joku laittaa kommenttia, myyntiä, ostoa niin yyveet alkaa paukkua ja haukkuminen käy! Ylläpito ei uskalla poistaa sieltä tiettyjä ihmisiä joista ostajat ovat valittaneet koko ajan. Ainakin pari naista sais sieltä ryhmästä lentää pihalle myymänsä kuran takia mutta ei, ei uskalleta poistaa heitä. Ja ne myyntikommentit
-"haikein mielin luovun" ÄLÄ LUOVU PERKELE.
-"Oli meidän Nicostiinan lempparitunika, kerran käytetty" WTF?
-"Ei ole alesta ostettu!" IHAN SAMA ONKO VAIKO EIKÖ OSTETTU ALESTA MUTTA TAJUATKO ETTÄ HINTA ON KAKSINKERTAINEN UUTEEN VERRATTUNA.
-"Merkille ominaista haalistumaa" MIKSI VITUSSA MAKSAN 30e TUNIKASTA JOKA ON HAALISTUNUT?
-"Hyvä paita vain hiha puuttuu silti niin ihana" SYÖ SE LOPPUPAITA JA MEE ULOS LAPSES KANSSA.
 
"kolmen äiti"
En jaksanut lukea kuin ekan sivun. Meidän lapsilla on meandia, mutta en ole mitenkään hurahtanut niihin sen enempää. Ostan ne mistä tykkään.

Mutta mietin tuota juttua kun oltiin laivalle menossa pari viikkoa sitten ja kävi kans mielessä se, että onko siellä kaikki lapset puettu meandiin. Päätin ottaa kuitenkin riskin meidän tyttöjen kanssa ja puin heille viime kesän malliston mekot. Mutta arvatkaas mitä! En nähnyt yhtä ainoaa toista meandin vaatetta koko päivänä. :D
 
"vieras"
Mulla olisi oikeesti varaa ostaa vaikka mitä kudetta lapsilleni muitta on mielestäni älytöntä laittaa paljon rahaa alle kouluikäisten vaatteisiin, tietty sitten joitakin parempia vaatteita mutta meillä touhutaan ja leikitään siihen malliin että lindexin, henkan ja halpa-hallien vaatteet oikein mainioita. Mielummin sitten ostan vaikka askartelutarvikkeita ym lapsilleni niilläkin rahoilla. En ennen eilistä ollut edes tietoinen millaisia vaatteita nuo meandit ovat, kävin sivuilla ja hohohoh mitkä hinnat ja ilmeisesti nää sydänpyllyt pyytää käytetyistä lähes samaa??
Ps. Oikeesti- kuka aikuinen nainen haluaa kuulua SYDÄNPYLLYT-ryhmään??
 
[QUOTE="...";26713965]
-"haikein mielin luovun" ÄLÄ LUOVU PERKELE.
-"Oli meidän Nicostiinan lempparitunika, kerran käytetty" WTF?
-"Ei ole alesta ostettu!" IHAN SAMA ONKO VAIKO EIKÖ OSTETTU ALESTA MUTTA TAJUATKO ETTÄ HINTA ON KAKSINKERTAINEN UUTEEN VERRATTUNA.
-"Merkille ominaista haalistumaa" MIKSI VITUSSA MAKSAN 30e TUNIKASTA JOKA ON HAALISTUNUT?
-"Hyvä paita vain hiha puuttuu silti niin ihana" SYÖ SE LOPPUPAITA JA MEE ULOS LAPSES KANSSA.[/QUOTE]

:D Ihana kirjoitus ja nämä lopun kommentit oli aivan parhaita...

Ja siis tykkään kauniista lastenvaatteista, vaikka meandi:a meidän muksuilla ei ole koskaan ollutkaan. Kieltämättä vaikuttaa kyllä että joltain on mennyt vähän överiksi homma, kyse nyt on kuitenkin vain vaatteista. Mutta vissiin niistäkin saa uskonnon kehiteltyä...
 
"Gloria"
Pitää varmaan käydä liittymässä, että voin nauttia palstan annista :D Mulle hupia tällä hetkellä aiheuttaa paikallinen fb-kirppis. "Valvojat" nipottaa koko ajan kaikesta ja mahdollisesta, olen saanut useamman muikkarin viikon sisällä :D Tuntuu nää ryhmät olevan joillekkin henki ja elämä. Noh, mulle saa päteä ja vittuilla kahden euron mekosta jos siitä hyvä mieli valvojalle tulee ;)
 
"vieras"
Ihan sama jatkuu hyvät ihmiset POP:n kirpparilla ja varsinkin Lindex kirpparilla.
Jengi maksaa paskasista vaatteista (joskus jopa reikäsist) suurempia summia mitä ne on alunperinkään maksanut. Varsinkin Lindexin puolella tää on tosi yleistä. Ei ne noi sypyt pelkästään niin tee. POP:n kirpparilla näkee harvasepäivä kanssa tappelua vaatteista :D
 
vieraileva
Ite kuulun sydänpyllyhin ja olen saanut sieltä hyvää, reijätöntä, haalistumatonta, uudenveroistakin tavaraa ihan edullisesti. Ja ei ryhmässä ole mitään lynkkausmielialaa.. Ihan tavallisia mammoja jotka vaan jakaa saman vaatemaun. No, joidenkin tuotteiden hinnat on ihan kamalan korkealla, myönnetään, mutta ostakoot ne joilla on varaa.
 
"Minni"
Mulla ei edes oo omia mukeloita vielä, oon alle parikymppinen mutta tää palsta on kyllä parasta viihdettä tylsiin sadepäiviin :D oon ehkä tylsä no-life koti-ihminen mutta sou wot.
Enkä tuohon sydänperseiden ryhmään edes kuulu enkä niitä juttuja tiedä mut teillä on niin hyvät jutut täällä et pakko oli lukee koko ketju läpi :D
Mikäs sen hauskempaa kun nauraa toisten kustannuksella! Voidaan sit olla oikeessa elämässä vähän parempia ihmisiä. :eek:
 

Yhteistyössä