Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

"vieras"
Mun mielestä on ihan sairaita välillä nuo jälleenmyyntihinnat! Vanhoja, nukkaisia, reikäisiä ym. vaatteita myydään eteenpäin lähes samalla (joskus jopa korkeammalla ) hinnalla kuin ovat uutena maksaneet. Itse en kehtaisi pyytää sellaisia hintoja kuin tuolla sydänpyllyissä (kaamea nimi!) pyydetään ja vieläpä maksetaan. Miten voi niin hurahtaa johonkin merkkiin, että maksaa siitä mitä vaan, vaikka laatu ei olekkaan niin erityisen hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26709232:
mä yritin facebookissa kytätä, et mitä hauskaa siel on, mut ilmeisesti siihen ryhmään pitää kuulua et noi jutut näkyy :mad: taas mun stalkkaus meni päin mäntyä.
Ihan tyhmää, kaikki kiva menee ohi.. Tuon vaatemerkin jotenkin tiedän, mut jos meno siellä on sellaista mitä täällä on sanottu niin sanon että WTF :D Nehän on vaan vaatteita..
Liity siihen ja sit kerrot mulle lisää? Kenties kuvakaappauksia? :D
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
herranjee
Mahtavaa! Kyllä mäkin uutena ostan noita vaatteita, jos kutsuille satun eksymään.
Mutta, noi hinnat mitä ne pyytää käytetyistä räteistä :D Pikkasen ahnetta porukkaa, sanoisin.

Nuo miikkarit taitaa olla joku lahko.
 
[QUOTE="öööö";26709081]Joku tuolla kirjoittikin, että tämä ketju on jo käsittelyssä sydänpyllyissä, eli pitävät lienee jotain kriisipalaveria asian tiimoilta.Kukann ei sypyjä ilman seuraamuksia loukkaa!!! :D Että varokaa vaan, tiedä vielä mitä ne keksii...[/QUOTE]

Joo, nyt ne rupeaa käymään jäsenlistaa läpi ja jokaisen tulee esittää todistettavasti omistavansa vähintään 20 sydänpyllyä ja kirjoittaa viisi sivuinen essee aiheesta "tyhjä pyllyn mentävä aukko elämässäni" ja raati sitten päättää saako jatkaa ryhmässä. Uutena(?) tietysti tulee sydänpylly vala jonka velvoittamana jatkossa ryhmässä toimitaan ja ehdoton nou nou on ryhmän ulkopuolella ryhmästä puhuminen ja toisen pyllyläisen jatkossa tunnistaa salaisesta pylly- tervehdyksestä.

Mä jo näen kuinka parhaillaan jäsenlistaa karsitaan.
 
ksajhfloa
Joo, nyt ne rupeaa käymään jäsenlistaa läpi ja jokaisen tulee esittää todistettavasti omistavansa vähintään 20 sydänpyllyä ja kirjoittaa viisi sivuinen essee aiheesta "tyhjä pyllyn mentävä aukko elämässäni" ja raati sitten päättää saako jatkaa ryhmässä. Uutena(?) tietysti tulee sydänpylly vala jonka velvoittamana jatkossa ryhmässä toimitaan ja ehdoton nou nou on ryhmän ulkopuolella ryhmästä puhuminen ja toisen pyllyläisen jatkossa tunnistaa salaisesta pylly- tervehdyksestä.

Mä jo näen kuinka parhaillaan jäsenlistaa karsitaan.
HAHHAAA! Kusen kohta housuun!!
 
huvit ne teilläkin
Miksi olette sellaisessa ryhmässä josta ette pidä?
Itse en kuulu kyseiseen ryhmään mutta niihin minne kuulun siellä aina lukee että koetetaan noudattaa hyviä tapoja jne. jopa mainita ettei sitten muilla sivustoilla naureskella ym. (hyviin tapoihin kuuluu nauraa kaksplussalla?)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuulipuku
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja huvit ne teilläkin;26709305:
Miksi olette sellaisessa ryhmässä josta ette pidä?
Itse en kuulu kyseiseen ryhmään mutta niihin minne kuulun siellä aina lukee että koetetaan noudattaa hyviä tapoja jne. jopa mainita ettei sitten muilla sivustoilla naureskella ym. (hyviin tapoihin kuuluu nauraa kaksplussalla?)

Blaablaablaa. Tänne asti haisee, että olet sypis miikkari.
 
PilviPöllöSydän
Alkuperäinen kirjoittaja Syränpylly;26709244:
Nonniiiin saimmepa yhtäkkiä lisää porukkaa sypyihin :D Vissiinkin täältä tulleita..Tervetuloo vaa! :D
Nii tervetulloo vaan! :D

Siellä kylläkin vaa naureskellaan teitille kun ollaan nii mielenkiintosii teitin antimeandi tyyppien mielestä että pakko päästä ihan paikanpäälle lueskelemaan :DD

Ja sit kohta varmaan jotain kuvankaappauksiakin täällä näkyy,se olis kyl jo aikas säälittävää ja alhaista jopa teiltä :D
 
Samaa mietin minäkin, että aika moni taitaa Sypyihin kuulua, jos voi tietää, mitä siellä kirjotellaan :) Mutta hoksottimet ei oo ihan kohillaan, jos ei tiiä, mistä se ryhmän nimi "Sydänpyllyt" tulee. On kuitennii aika itestään selevää :)
Minusta sielä on parasta se, että hoikkeliini poikasilleni saan istuvia housuja, jotka ei putoa jalasta. Ja on ekologisempaa ostaa käytettyä kuin aina uutta. Ja jos ostaa jotain, mistä ei ite sitte livenä tykkääkään, niin on paikka jossa voi saada rahansa takaisin ja toisen ihmisen iloiseksi.
Totaalifani en kyllä oo sikäli, että joka muksulla ja tällä äipällä itelläänki on joitakin miikkarivaatteita, mutta enemmän kyllä niitä muita merkkejä...
Tähtipaikoista polvissa?
 
  • Tykkää
Reactions: PaulKohelo
Syrämetön
Tsiisös jumaleisson, en olekaan tajunnut omalle 4 vuotiaalle ostaa ikinä yhtään miikkaria. Olenpas tollo, täytyy korjata tämä erhe pikimmiten ettei lapsei traumatisoidu. Ei ole kyllä yhtään Metsolaakaan kaapissa. Pyllyt meillä peitetään kuitenkin.
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja PilviPöllöSydän;26709330:
Nii tervetulloo vaan! :D

Siellä kylläkin vaa naureskellaan teitille kun ollaan nii mielenkiintosii teitin antimeandi tyyppien mielestä että pakko päästä ihan paikanpäälle lueskelemaan :DD

Ja sit kohta varmaan jotain kuvankaappauksiakin täällä näkyy,se olis kyl jo aikas säälittävää ja alhaista jopa teiltä :D
Mä ainakin liityin teidän lahkoon puol tuntii sitte. Ei tarvi kuvakaappausta :)

Mutta hyvä idea,KUVAKAAPPAUSTA KEHIIN, KIITOS!
 
yuo
Ihmettelen miten aikuisilla ihmisillä on aikaa ja energiaa tuhlata jossain netin keskustelupalstalla toista vastaavaa haukkuen. Ihmeellistä hiekkalaatikkomeininkiä!
Onko teidän tapanne ainoa oikea tapa elää?
Pönkittyykö oma erinomaisuutenne muiden juttuja dissatessanne?
Todella typerän kuvan annatte itsestänne täällä pyllyvitseinenne.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuulipuku

Yhteistyössä