Todistuksesta - onko opettaja mielestäsi tehnyt oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymys?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Rane";24427389]Minä aikoinani opin kertotaulut todella helposti, paitsi laskun 8*7, joka aiheuttaa minulle edelleen hetken miettimistauon. Hah.[/QUOTE]

Toi oli minullekkin se kompastuskivi!! :D Nyt aikuisena olen lukenut vinkin, että ois kannattanu oppia tuo ulkoa (niin! ;) ) helpolla leikillä: 7*8=56, sitten pientä numeroiden pyörittelyä 56=7*8, eli helppo muistaa 5678. En tuota kersana hoksannu.

jotku opettajat nyt ovat mitä ovat
Meidän tytön koululla oli liikunnaope , joka oli onneksi vain äitiyslomansijainen

Alusta saakka tytön numero oli 7 VAIKKA aina varusteet mukana ja osallistuu kaikkeen ja on hyvä liikunnassa j alahjakas kaikissa peleissä. harrastaa vapaa-aikana kilpaurheilua.
Coopperista sai 9 , lihaskuntotestistä 9.5, uinnista 10 + jne. SILTi numero todistuksessa 7. Koska tyttö oli ns. rocktyylinen, mustat vaattet, tukka pystyssä, mustaa kajaalia jne
Tytön kaveri oli taas ns. 10 oppilas, mutta lihavahko, ei tehnyt mitään liikunnantunnilla, ylläolevista testeistä sai 6-7 ja silti numero oli 9 todistuksessa !!!!!!

En tyytynyt open selityksiin, vaan otin yhteyden rehtoriin ja selitin asian.... eipä ole ko. hlä enää liikunnanopettajana

[QUOTE="ruu";24427562]jotku opettajat nyt ovat mitä ovat
Meidän tytön koululla oli liikunnaope , joka oli onneksi vain äitiyslomansijainen

Alusta saakka tytön numero oli 7 VAIKKA aina varusteet mukana ja osallistuu kaikkeen ja on hyvä liikunnassa j alahjakas kaikissa peleissä. harrastaa vapaa-aikana kilpaurheilua.
Coopperista sai 9 , lihaskuntotestistä 9.5, uinnista 10 + jne. SILTi numero todistuksessa 7. Koska tyttö oli ns. rocktyylinen, mustat vaattet, tukka pystyssä, mustaa kajaalia jne
Tytön kaveri oli taas ns. 10 oppilas, mutta lihavahko, ei tehnyt mitään liikunnantunnilla, ylläolevista testeistä sai 6-7 ja silti numero oli 9 todistuksessa !!!!!!

En tyytynyt open selityksiin, vaan otin yhteyden rehtoriin ja selitin asian.... eipä ole ko. hlä enää liikunnanopettajana[/QUOTE]

Nousiko numero?
Palasiko äitislomalla oleva takaisin töihin?

Yhteistyössä