Oikeesti on se tosi rahvaanomaista ja saa aikaa henkilökunnalle kunnon naurut. Ei ne toki yleensä päin naamaa hymyile, mutta voit olla varma että keittiössä nauru raikaa "ette usko taas mikä juntti tuolla kolmospöydässä istuu" :/Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Onko tuo nyt niin kauhean rahvaanomaista ? ettei sitä voi seläntakana nauramatta niellä.
Mun mieheni tekee tuota jatkuvasti, koska pelkää joutuvansa syömään raakaa lihaa. enkä mä hänelle ole koskaan nauranut.
:d ou jeeAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olenpa kerran nähnyt kun joku "asiantuntija" tilasi konjakin kokiksella.
Tää oli hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olenpa kerran nähnyt kun joku "asiantuntija" tilasi konjakin kokiksella.
Minunkin mielestäni sydämensivistys on tässä tärkeämpää. On ihmisiä jotka pelkäävät saavansa raakaa lihaa, eivät tykkää yhtään raa'asta.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Onko tuo nyt niin kauhean rahvaanomaista ? ettei sitä voi seläntakana nauramatta niellä.
Mun mieheni tekee tuota jatkuvasti, koska pelkää joutuvansa syömään raakaa lihaa. enkä mä hänelle ole koskaan nauranut.
Pointtini oli, että ap on idiootti. Ei tilaaja. Itse en "tietämättömyydelle" naura.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Konjakkia voi juoda kokiksella! T. tajoilijaAlkuperäinen kirjoittaja vieras::d ou jeeAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olenpa kerran nähnyt kun joku "asiantuntija" tilasi konjakin kokiksella.
Ehkä ymmärsit nyt hieman väärin tämän aloituksen. Ei possua tilattaessa yleensäkään tarvitse sanoa mitään kypsyysasteista. Ja jos liha on medium plussaa niin onko se silloin siis mielestäsi kypsää? Siis näinkö oma miehesikin varmistaa ravintolassa possunsa kypsyyden?Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeesti on se tosi rahvaanomaista ja saa aikaa henkilökunnalle kunnon naurut. Ei ne toki yleensä päin naamaa hymyile, mutta voit olla varma että keittiössä nauru raikaa "ette usko taas mikä juntti tuolla kolmospöydässä istuu" :/Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Ajattele mitä ajattelet, mutta tarkoitukseni ei ole snobbailla!! Mietin vaan miksi ihmiset eivät tiedä noita asioita. Jos mua nauratti, niin nauratti. On sitä kuule tyhmemmillekin asioille naurettu.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minunkin mielestäni sydämensivistys on tässä tärkeämpää. On ihmisiä jotka pelkäävät saavansa raakaa lihaa, eivät tykkää yhtään raa'asta.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Minusta AP tuolla pikku-snobailulla tekee itsensä tässä naurunalaiseksi.
Osoittaa vain noiden naurajien sivistymättömyyttä että pätevät noin mitättömällä tietämyksellään :headwall:
kun itse olette kai niin täydellisiä pikku prinsessoja... hohhoijaa.Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Ehkä ymmärsit nyt hieman väärin tämän aloituksen. Ei possua tilattaessa yleensäkään tarvitse sanoa mitään kypsyysasteista. Ja jos liha on medium plussaa niin onko se silloin siis mielestäsi kypsää? Siis näinkö oma miehesikin varmistaa ravintolassa possunsa kypsyyden?Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Pointtini oli, että ap on idiootti. Ei tilaaja. Itse en "tietämättömyydelle" naura.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Juu kyllä juntit voi ja punaviiniä spritellä sekä muuta älyvapaata. T. oikeesti tarjoilijaAlkuperäinen kirjoittaja d:Konjakkia voi juoda kokiksella! T. tajoilijaAlkuperäinen kirjoittaja vieras::d ou jeeAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olenpa kerran nähnyt kun joku "asiantuntija" tilasi konjakin kokiksella.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Konjakkia voi juoda kokiksella! T. tajoilijaAlkuperäinen kirjoittaja vieras::d ou jeeAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olenpa kerran nähnyt kun joku "asiantuntija" tilasi konjakin kokiksella.
Kaikki eivät vain tiedä. Suurin osa kuitenkin hallitsee tuollaiset asiat, mutta kyllä minusta osoittaa tiettyä sydämensivistyksen puutetta naureskella tuollaiselle tilanteelle selän takana, saatika päteä omalla tietämyksellään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajattele mitä ajattelet, mutta tarkoitukseni ei ole snobbailla!! Mietin vaan miksi ihmiset eivät tiedä noita asioita. Jos mua nauratti, niin nauratti. On sitä kuule tyhmemmillekin asioille naurettu.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minunkin mielestäni sydämensivistys on tässä tärkeämpää. On ihmisiä jotka pelkäävät saavansa raakaa lihaa, eivät tykkää yhtään raa'asta.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
Osoittaa vain noiden naurajien sivistymättömyyttä että pätevät noin mitättömällä tietämyksellään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minunkin mielestäni sydämensivistys on tässä tärkeämpää. On ihmisiä jotka pelkäävät saavansa raakaa lihaa, eivät tykkää yhtään raa'asta.Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:mitä sitten ?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.