Tilanne ravintolassa, mitä olisitte tehneet

• Viestiketjun aloittaja tuttu
  • Ensimmäinen viesti
tuttu
Jos olisit kavereiden kanssa ulkona syömässä ja yksi porukasta tilaisi possua ja sanoisi tarjoilijalle että haluaa possunsa medium plussana ja tarjoilija ei sanoisi mitään niin kehtaisitteko sanoa kaverille asiasta? Ja kyseessä ei siis ollut ihan lähimpiin ystäviin kuuluva tapaus. Mua alkoi hirveästi naurattaa mutta en kehdannut sanoa mitään hänelle.

vieras
No en mä varmaan ois kehannu mainita. Ja ehkä hän ei itse hokassut tilanneensa possua... melkein olen joskus itsekin tehnyt saman mokan kun yleensä sitä tilaa just jotain muuta kun possua.
Mutta joo... huvittavaahan tuo on... :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
No tarviiko jostain ajatusvirheestä mitään älämölöä nostaa?
Mun mielestä se ei ollut ajatusvirhe vaan tietämättömyyttä. Mä ainakin haluaisin tietää moiset asiat, mutta jotkut loukkaantuvat jos alat neuvoa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hemi:
Meillä on yksi kaveripariskunta, joka haluaa possunsisäfileen 'vain pannussa käytettynä' . Joo, mulla toi kyllä käy naudan kohdalla, mutta ei muilla....
Miten ne voi sitä raakana syödä, mä oon käsittäny ettei sais edes?

vieras
Uskoisin että melko monessa paikassa tarjoilijakin ystävällisesti huomauttaisi että possunliha tarjoillaan aina koko kypsänä :D tai sitte se meni tossa ap:n tapauksessa takahuoneeseen nauramaan niin että pissi houssuun.

Mutta juu kyllä sanoisin kaverille tuosta. Jotkut ihmiset tykkää snobistella ravintolassa, mut ei oikeesti tiedä noista jutuista niin tekee itsestään naurettavia tahtomattaan t. vuosia tarjoilijana duunia tehnyt :LOL: on tullu kaikenlaisia eteen juu :D

kummallista
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:
Itse en näe tuossa mitään huvittavaa. Tuo on yleinen virhe suomalaisilta tossukoilta jotka harvoin käyvät ravintolassa.
mitä sitten ?

Onko tuo nyt niin kauhean rahvaanomaista ? ettei sitä voi seläntakana nauramatta niellä.

Mun mieheni tekee tuota jatkuvasti, koska pelkää joutuvansa syömään raakaa lihaa. enkä mä hänelle ole koskaan nauranut. :eek:

Yhteistyössä