Tietääkö joku syöpäsoluarvoista jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Äitini soitti että joku testi sanoo että hänellä on virtsatestissä syöpäsoluarvo 3:n tienoilla. Oli eilen tutkimuksissa jossa otettiin koepaloja virtsarakosta ja odottelee lisätuloksia. Itkenyt koko yön ja soitti hoitajalle. Hoitaja puhunut jotain syöpäosastosta :O ja äiti ihan pihalla et mitä ny tapahtuu ja onko hänellä syöpä.
Huomenna lääkärille joka kertoo tarkemmin. Äidillämme tapana ymmärtää asioita väärin jne joten olen nyt että mitenköhän tämä nyt menee ja MITÄ TARKOITTAA SYÖPÄSOLUARVO 3??? Onko se jo varma syöpä siis virtsarakossa???

tutkimuksella on tutkittu virtsassa olevia soluja. Mikäli tuolla arvolla 3 tarkoitetaan papanicolaun luokitusta, se tarkoittaa että virtsasta löydetyissä soluissa on soluissa on ollut muutoksia, mutta näin tietämättä asiasta tämän kummempaa, en sano onko/eikö ole syöpää. Toivottavasti lääkäri selittää asiat kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja hermian haamu:
tutkimuksella on tutkittu virtsassa olevia soluja. Mikäli tuolla arvolla 3 tarkoitetaan papanicolaun luokitusta, se tarkoittaa että virtsasta löydetyissä soluissa on soluissa on ollut muutoksia, mutta näin tietämättä asiasta tämän kummempaa, en sano onko/eikö ole syöpää. Toivottavasti lääkäri selittää asiat kunnolla.

Äitille oli puhuttu jotain syöpäosastosta sairaalassamme ja että omainen hyvä olla mukana :O. Siis ärsyttävää ihmetellä tässä nyt mistä kyse, kun äiti tosiaan ymmärtää monesti asioita väärin, mutta luulisi ettei ole ihan omiaan kuullut kun osastosta puhui.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Äitille oli puhuttu jotain syöpäosastosta sairaalassamme ja että omainen hyvä olla mukana :O. Siis ärsyttävää ihmetellä tässä nyt mistä kyse, kun äiti tosiaan ymmärtää monesti asioita väärin, mutta luulisi ettei ole ihan omiaan kuullut kun osastosta puhui.

Ilmeisesti sitten epäillään jotain kasvainta/syöpää kun kerran useitakin tutkimuksia asian ympäriltä tehdään. :(
Toivottavasti sinä,tai joku muu omainen pääsee hänen mukaansa. KAhdet korvat aina kuulevat enemmän ja tarkemmin asioita.
Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Ilmeisesti sitten epäillään jotain kasvainta/syöpää kun kerran useitakin tutkimuksia asian ympäriltä tehdään. :(
Toivottavasti sinä,tai joku muu omainen pääsee hänen mukaansa. KAhdet korvat aina kuulevat enemmän ja tarkemmin asioita.
Voimia!

Huomenna vasta työterveyslääkäri joka kertoo tarkemmin. Minä ja siskoni ei lapsilta päästä mukaan, sanoin et ottaisi oman siskonsa mutta ei halua. Pah :(

Minä ja siskoni ei lapsilta päästä mukaan, sanoin et ottaisi oman siskonsa mutta ei halua. Pah :(

Järjestelykysymys, itse menisin äitini tueksi, ja veisin lapset siskolle hoitoon, tai toistepäin, mieluummin ottaisin mukaan aikuisen lapseni, kuin siskoni.

[/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Minä ja siskoni ei lapsilta päästä mukaan, sanoin et ottaisi oman siskonsa mutta ei halua. Pah :(

Järjestelykysymys, itse menisin äitini tueksi, ja veisin lapset siskolle hoitoon, tai toistepäin, mieluummin ottaisin mukaan aikuisen lapseni, kuin siskoni.

[/quote]

Siskoni soitti juuri että pääsisi sinne mutta äiti jääräpäänä ei halua ketään mukaan. Se on just sellainen erakkojääräpää :(

Ehdottomasti toinen teistä lapsista mukaan. Olen mennyt äitini kanssa läpi homman ja siihen tarvitaan kyllä monta korvaa että pysyy mukana ja sitten sisko vielä sairaanhoitajana soitti jos oli jotain epäselvää vielä. Minä menin mahdollisimman paljon äidin kanssa niihin kaikkiin hoitoihin ja kuvauksiin mukaan. Tukea ei ole liikaa millonkaan. Onnekseni olin silloin työtön että voin mennä mukaan ilman ongelmia, mutta ei lapset olisi estänyt millään tavalla.

Yhteistyössä