Tietääkö joku? Miten menee siivoukset, suun kautta otettavan syyhylääkkeen yhteydessä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tiedän kyllä miten ne menee sen voiteen kanssa, mutta miten suun kautta otettavan lääkityksen kanssa? Likalla uusi syyhy ja tehtiin tuo voidehoito siivouksineen, x 2 viikon välein 3 viikkoa sitten, mutta nyt mennään hakemaan se suun kautta otettava lääke. En tiedä mikä meni vikaan edellisellä kerralla, siivous vai se voiteen levittäminen, vai tartuttiko tartunnan saanut kaveri uudelleen, mutta joka tapauksessa uusi siivousrumba on tiedossa.... :(
 

Yhteistyössä