K
kumpi parempi
Vieras
Kuukausi sitten tuli seksin jälkeen hiiva, joka lähti emätinpuikolla ja ulkoisella rasvalla. Luultavasti seksi laukaisi taas uuden tulehduksen, joten pitää lähteä apteekkiin. Oireet eivät vielä ole pahoja, mutta tuntuu, että jotain alapäässä on (normaalistihan se ei tunnu miltään) ja peilillä katsoessani näkyi selviä valkoisia rähmäleitä.
Onko suun kautta otettava lääke tehokkaampi? Kuinka nopeasti vaikuttaa? Kannattaako käytää myös jotain maitohappovalmistetta? Ulkoisesti vai sisäisesti? Kertokaahan kokemuksianne.
Onko suun kautta otettava lääke tehokkaampi? Kuinka nopeasti vaikuttaa? Kannattaako käytää myös jotain maitohappovalmistetta? Ulkoisesti vai sisäisesti? Kertokaahan kokemuksianne.