"tiesittekö" olevanne raskaana ennen kuin plussasitte?

• Viestiketjun aloittaja Jemenia
  • Ensimmäinen viesti
Jemenia
Eli ihan vaan sellasta kyselen, että te jotka tietoisesti yrititte lasta niin vaistositteko, että nyt on tärpännyt, ennen kuin teitte testin tai tuli jotain tosi selviä oireita? Vai oliko ihan täys jännitys plussaukseen asti?
Meillä on vielä yritys meneillään mutta olen jotenkin ajatellut, että sen jostain kuitenkin heti aavistaa, vaistoaa, ETTÄ NYT TÄRPPÄSI...
Hmm... hassuja kyselen mutta kun kiinnostaa... :D

Esikoisesta kyllä, yritystä silloin oli takana tasan vuosi. Tosin, mulla on niin epäsäännöllinen ja pitkä kierto, että kyllä varmaan jotain oireitakin siihen suuntaan jo oli ennen kuin plussasin viikolla 7. Kaikkein hauskinta oli, että jo monta viikkoa ennen testin tekoa aattelin, että jos nyt olen raskaana niin ihan varmasti tyttö tulee ja tyttöhän sieltä tulikin.

Kuopuksesta tein testin muistaakseni viikolla 5 tai 6 ja vielä edellisenä päivänä muistan päivitelleeni naapurin äitelle, että missähän mun menkat viipyy kun ainakaan raskaana en voi olla kun ei ole yhtään semmoinen olo...

Ekasta en tiennyt yhtään mitään. Yritystä takana 2 vuotta ja lapsettomuuspolilla tekivät testin joka näytti plussaa. Tokalla kerralla tunsin oireet jo hyvin pian mutta en uskonut vain kuukauden 'yrittämisen' jälkeen ennen kuin plussasin muistaakseni viikolla 7.

anu
Juu..olen tietänyt. ensinnäkin, mulla ei muuten heitä menkat päivääkään.. ja toiseksi on vaan tullu semmonen olo..ns. "naisen vaisto" asiasta. Ja mikään ruoka ei maistu miltään..se tuli ekana oireena.

-Tumpula-
Olen tiennyt joka kerta. On ollut vaan sellainen outo varmuus että nyt on pieni tulossa. :)
Viimeksi tein testinkin vähän etuajassa, olisi ollut isänpäivälahja miehelle jos olisi näyttänyt jo plussaa. Olin niin varma asiasta. Negaa se näytti vielä mutta sanoin miehelle että älä välitä, muutaman päivän päästä tulee plussa. Ja niinhän se teki. :D

mulla oli millon mitäkin oireita kun kuumeilin vaikka yritystä ei edes ollut, no kun olin sitten raskaana en oireillu mitään testasin huviksi sinäpäivänä kun menkkojen piti alkaa kun en niitä jaksanut jännätä ja plussa se oli oireet alkoikin urakalla seuraavalla viikolla...

kamelikemeli

Esikoisesta en todellakaan arvannut mitään, sillä en tarkaillut yhtään kiertoani tai kroppaani, vaikka olikin yritys päällä. Testin tajusin tehdä vasta, kun menkat oli viikon myöhässä. Tästä tokasta kyllä vähän ounastelin, kun palelin niin pirusti öisin. Ja lisäks kun olin juhlimassa ennen plussaamista, niin yhtäkkiä alkoi tupakansavu yököttää ihan pirusti ja oli pakko lähteä kotiin!

Esikoisesta en aavistanut mitään ja se olikin jo pitkällä ennen kuin huomasin testata. Kakkosen tiesin varmaksi jo ennen kuin testasin ja sama tästä kolmosesta tiesin että nyt oli tärpännyt vaikka testi vielä näyttikin negaa. Muutaman päivän päästä tuli plussa.

Minulla oli jo ennen kuin mekat oli edes myöhässä, sellainen tunne että odotan...Minulla ei siinä vaiheessa ollu minkäänlaisia "vaivoja". Tein testin kun menkat oli 2 päivää myöhässä ja näytti plussaa. nyt poika on 8kk.

eve
Hoitoja oli vähän takana ja sit ku taas mentiin ultraan ja lääkäri sanos et ny pitäs pari päivää maistuu sänkypuuhat et ny ois otollinen hetki ja siitä noin neljän päivän päästä nännit oli NIIN kipeet ja ihmettelin et mitä tää on...sitä ittiänsähän se oli!siit 24 pvän päästä tein plussan ja tätä ennen tunne vaan vahvistu ku vattaki alko kipristelee! =)

Ekasta ei ollu mitään hajua vaikka yritys oli päällä, vasta ku menkat oli pari viikkoo myöhässä :whistle: Toisesta sanoin yhdynnän jälkeen et tulipa täyteläinen olo ja jo ennen ku testasin niin tiesin et raskaana oon. Ja kolmannesta huomasin kans ennen ku testiä tein ku samat oireet alkoi heti...

Joo tiesin. Tein testin jo silloin kun näytti viel miinusta ja ihmettelin sitä sitten kun olin ihan varma et plussaa näyttää. Noin viikon kuluttua uudestaan sekavin fiiliksin ja hyvin hailu viiva ilmestyi toiseen ikkunaan..
Kyllä sen vaan jotenkin "haistaa" et jotain tapahtuu.. =)

vaahterapuu
esikoisesta epäilin ensin menkkojen myöhästelevän stressin takia ja testikin näytti negaa. Menkkoja ei vain kuulunut ja lopulta testikin näytti positiivista, tosin vasta rv 8 :eek: Olo oli siinä vaiheessa jo todella hassu!

toisesta tiesin samantien kun olin pissinyt tikkuun =) eikä tulos ollut vielä näkyvissä.

kolmannestakin arvelin jo kun testiä ostin, kaikki ärsytti niin vietävästi!!

ja tästä neljännestä tiesin että plussa tulee siinä vaiheessa kun jäin odottelemaan testin tulosta =)
jonkinlainen aavistus on siis melkein joka kerralla ollut.

Niin ja toisesta taisin myös sanoa miehelle jo yhdynnän jälkeen että taidettiin sitten tehdä toinen lapsi ;) älkääkä nyt vetäkö herneitä nenään et lapsia saadaan ei tehdä, kyllähän sitä jotain kuitenkin pitää tehdä että on edes mahdollista hedelmöittyä :wave: <br><br>

Yhteistyössä