"tiesittekö" olevanne raskaana ennen kuin plussasitte?

• Viestiketjun aloittaja Jemenia
  • Ensimmäinen viesti
hey!

tulin poikkeamaan tuolta vauvakuumeen puolelta... :)
ite en oo viel plussannu, enkä testannut...mutt nyt kp 38(32-40) ja nännit tosi kipeet ja yököttää jotkut asiat, mutta oksentanut en ole, onneksi.
mutta semmonen olo on että pikkunen on masus, huomaamattani silittelen masuu, mies vain huomasi :)
ei tee kauheesti mieli testata kun on 3vuotta yritystä takana, ja pari negaa siihen on mahtunu....

sassa
Kyllä todellakin tiesin. En ole normaalisti herkkä hajuille, mutta sitten kun valitettavasti eräässä asunnossa ilmesty koiran pennun kakat lattialle niin voi :x Siinä vaiheessa se oli aika selvää..

odotan ensimmäistäni ja olin asiasta täysin varma (tokikaan en täysin uskonut) jo viikko ennenkuin menkkojen piti alkaa, jouduin käymään kokoajan vessassa ja alamahassa oli semmoinen tuntu niinkuin olisi vatsa ihan täynnä ruokaa, mutta tunne oli siis alamahassa..ja kipristeli varsinkin ku nousi istuma asennosta seisomaan...ja nyt testi näyttää plussaa ja olen raskausviikolla 5+1 neuvolan sain jo ensiviikolle ja nyt jännittää!!!!!

ekasta tein testin pari kertaa ennen ku tärppäs, eli luulin olevani koko ajan raskaana vaikka en ollutkaan :\|

toisesta tein testin kun menkat oli myöhässä, eli tämän ekan jälkeen tuli yhdet menkat eikä enempää... silloin aattelin et ei oo tosi. mut hyvin pärjättiin, ikäeroksi jäi vaan 1 vuosi ja puolitoista kuukautta.

mut tämä kolmas, tiesin heti melkein kun tulin raskaaksi. Se tunne oli tosi voimakas. Luulin silloin olevani jo aika pitkällä, mut ultran jälkeen huomasin että olen tiennyt sen alusta alkaen.

Yhteistyössä