Tiedoksi huutismyyjille:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
En tarjoa, vaikka tuote kiinnostaisikin, jos on hintavaraus! Laittakaa lähtöhinnaksi se, millä raskitte luopua.
En edes avaa, jos otsikossa lukee: colitsi, golitsi, collitsi yms. tai fliitsi, fliischi yms.
Myykää mulle kivoja lastenvaatteita näillä ehdoilla, olen täällä lompsa auki ostamassa niitä!

Alkuperäinen kirjoittaja hv:
mulla on lähtö nolla ja hv jossain, että useampi kiinnostuisi. en oo niin sun lompasan perän että myyn fliitseni muille

hv vaan ittelles (siis hintavaraus...) ja kannattais tehdä, niinkun mä käsken, samaa mieltä on moni muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hv:
mulla on lähtö nolla ja hv jossain, että useampi kiinnostuisi. en oo niin sun lompasan perän että myyn fliitseni muille

hv vaan ittelles (siis hintavaraus...) ja kannattais tehdä, niinkun mä käsken, samaa mieltä on moni muukin.

:laugh: ..h**** v**** :laugh: hintavaraus :saint:

Mulla on paljon vaatetta 100-116 cm joutavana. Kannattaakohan niitä laittaa huutonettiin myytäväksi? Mikä siellä on esim. siistien farkkujen sopiva hinta? Neuvokaa aloittelijaa te konkarit! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Mulla on paljon vaatetta 100-116 cm joutavana. Kannattaakohan niitä laittaa huutonettiin myytäväksi? Mikä siellä on esim. siistien farkkujen sopiva hinta? Neuvokaa aloittelijaa te konkarit! :)

Missä vaatteet ovat ja onko tytölle vai pojalle? Voisin ostaa pois osan ennenkuin laitat huutoon ne.

mä en oikee kässää koko huutisjutun ideaa... sieltä tulee niin sikamaiset postikulut niille vaatteille että liekö tuossa säästää muutamaa euroa enempää??? Siks en viitti ite huudella mitään ku ne postimaksut on sitte niin törkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:

Missä vaatteet ovat ja onko tytölle vai pojalle? Voisin ostaa pois osan ennenkuin laitat huutoon ne.

Pojan vaatteita, Etelä-Karjalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
En tarjoa, vaikka tuote kiinnostaisikin, jos on hintavaraus! Laittakaa lähtöhinnaksi se, millä raskitte luopua.
En edes avaa, jos otsikossa lukee: colitsi, golitsi, collitsi yms. tai fliitsi, fliischi yms.
Myykää mulle kivoja lastenvaatteita näillä ehdoilla, olen täällä lompsa auki ostamassa niitä!

kuka sulle myis

Mitä merkitystä sillä on kauppoihin, millä lempinimellä myyjä vaatetta kutsuu? Ei kai se nimi vaatetta pahenna?

Mä ainakin olen saanut fliiset ja teepparit myytyä, kun vaatteet vaan on ehjiä ja puhtaita ja hintavaraus kohdallaan.

Minä myyn aina paketteina. En viitsi nähdä paketoimisen ja postittamisen vaivaa euron myynnin takia ja suhteessa pakettiin, postikulut eivät tunnu niin isoilta. Paketin hinnaksi laitan euroa vaille sen, minkä siitä haluan eli hintavarusta en tarvitse. Postikuluista laitan ostajalle 5 tai 7e ja loput maksan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä myyn aina paketteina. En viitsi nähdä paketoimisen ja postittamisen vaivaa euron myynnin takia ja suhteessa pakettiin, postikulut eivät tunnu niin isoilta. Paketin hinnaksi laitan euroa vaille sen, minkä siitä haluan eli hintavarusta en tarvitse. Postikuluista laitan ostajalle 5 tai 7e ja loput maksan itse.

Juuri noin mäkin teen, jos nousee vitosen, niin olen jo aika tyytyväinen. Alkuhinnaksi se, millä just ja just möisin ( 1-1,5 euroo/kpl )

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
mä en oikee kässää koko huutisjutun ideaa... sieltä tulee niin sikamaiset postikulut niille vaatteille että liekö tuossa säästää muutamaa euroa enempää??? Siks en viitti ite huudella mitään ku ne postimaksut on sitte niin törkeet.

Samaa mieltä.
Ens alkuun kun huutiksesta innostuin niin tuli huudettua aika paljon. Mut hinnat on ihan törkeitä (siis jo lähtöhinnat), kaupasta saa jo uudenkin melkein halvemmalla useissa tapauksissa, kun laskee ne postikulut siihen mukaan.
Ja mua ärsyttää eniten noissa huutisilmoituksissa se, kunnei ilmoiteta niitä postikuluja. Itse en huuda sellasia ollenkaan, kun aina ei jaksa niitä alkaa erikseen kyselemäänkään.

Yhteistyössä