Tiedoksi huutismyyjille:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mua ärsyttää, kun jo sillä että on tietty myyjä, saa käytetystä bodystakin suunnilleen 20e !! Pieni vauhtisokeus sumentaa osan huutajista totaalisesti.

Siis eihän se ole myyjän vika???? Se on tyhmä joka maksaa, eiks niin.Sitä varten sen nimi on huutonetti,se voittaa joka eniten tarjoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
En tarjoa, vaikka tuote kiinnostaisikin, jos on hintavaraus! Laittakaa lähtöhinnaksi se, millä raskitte luopua.
En edes avaa, jos otsikossa lukee: colitsi, golitsi, collitsi yms. tai fliitsi, fliischi yms.
Myykää mulle kivoja lastenvaatteita näillä ehdoilla, olen täällä lompsa auki ostamassa niitä!

www.babystore.fi tuolla on ainakin tosi ihania vaatteita, tosin vaan aika pienille.

Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
En tarjoa, vaikka tuote kiinnostaisikin, jos on hintavaraus! Laittakaa lähtöhinnaksi se, millä raskitte luopua.
En edes avaa, jos otsikossa lukee: colitsi, golitsi, collitsi yms. tai fliitsi, fliischi yms.
Myykää mulle kivoja lastenvaatteita näillä ehdoilla, olen täällä lompsa auki ostamassa niitä!

Eli ymmärsinkö oikein: jos laitan vaatteen hintavaraukseksi 10e, niin sinä haluaisit huutokaupan alkavan hinnasta 10e?? Eikö se ole sinun etusi, jos tarjoat vaatteesta 6e ja saat sen siihen hintaan vaikka hv olisikin 10e?? Oletko tietoinen siitä, että kauppoja syntyy myös alle hv:n?

Minä laitan otsikkoon myymäni tavaran/vaatteen tiedot (tuote, koko, väri, kunto), ilmoitan aina postikulut tarkasti mutta laitan myös kohteilleni hv:t. Lähtöhinta on pääsääntöisesti 0e ja olen valmis myymään myös alle hv:n. Hyvin on huutajia löytynyt ja hinnat ovat pysyneet "kurissa". Hintavarauksella varmistan sen, että halutessani saan omani takaisin mutta voin myös myydä alle sen.

Monissa vaatteissa on hv:n sijasta törkeän korkea lähtöhinta ja moni myy halvalla ostamiaan tuotteita reippaaseen ylihintaan. Kumpi on reilumpaa ostajaehdokkaita kohtaan: huudettavana vaikka reimatec-hattu, lähtöhinta 15e, ei hv VAI sama tuote lähtö 0e, hv 7e eli molempien hattujen todellinen ostohinta? Lopputuloksena tuo lähtöhinta 15e hattu on myynnissä viikosta toiseen mutta hv 7e olleen hatun joku huutaa itselleen hintaan 20e... Saadakseen vaatteet/tavarat myytyä pitää löytää omasta mielestään tehokkain tapa myydä. Minä myyn 99% kaikki kohteeni ensimmäisellä kerralla eli ainakin toimii minun kohdallani hyvin. Tosin en myykään mitään käytettyjä rääsyjä vaan vain hyväkuntoisia tai uusia vaatteita/leluja/tarvikkeita. Ostajat ovat tyytyväisiä, kun tietävät ettei rahan tienaaminen ole pääasia. Ja se nimenomaan näkyy näissä lähtöhinnoissa...

Yhteistyössä