A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ei parane.
No sitä sä tuskin voit tietää. Toki pessimistä ei koskaan pety.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ei parane.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ei parane.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Kyllä se nyt ap niin on, että isäsi ei tuosta parane eikä loppujen lopuksi selviä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Kyllä se nyt ap niin on, että isäsi ei tuosta parane eikä loppujen lopuksi selviä.
Voi kuule, pakko sanoa et sun asenne vituttaa mua ihan helvetisti. Kukaan ei elämästä selviä hengissä, se on totta. Mut niin kauan kun lääkärit antaa elinennusteita niin totta helvetissä mä niihin uskon.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ei parane.
Kyllä se nyt ap niin on, että isäsi ei tuosta parane eikä loppujen lopuksi selviä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ei parane.
Kyllä se nyt ap niin on, että isäsi ei tuosta parane eikä loppujen lopuksi selviä.
onpa typerä kommentti..kukaan ei tiijätkö selviä elämästä hengissä...
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mitä elinennusteita ne muka on antanut? muuta kuin että se on huono? Se on ihan sama kuin toivoa ei ole. Luepa vähän loppuvaiheen maksakirroosista ja maksakoomasta, niin tulet sinäkin reaaliteetteihin...
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Se mikään typerä kommenti ole vaan totuus. Kysypä ap lääkäriltä huomenna ihan suoraan voiko isäsi parantua tästä sairaudesta tai edes jotenkuten pystyä elämään sen kanssa, niin vastaus on satavarmasti EI. Totuus kirpaisee, mutta se ei ole minun vikani.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:miksi kukaan toivoo enää tuossa vaiheessa toisen selviämistä jos on kerran tahallaan tuohon tilaan itsensä saattanut?
oma setäni kuollut alkoholismin takia enkä sairaalassa toivonut hetkeäkään että hän toipuisi taas entiselleen.. alkoholistiksi.. ei ollut vaikea luopua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja törkeää:Alkuperäinen kirjoittaja ...:miksi kukaan toivoo enää tuossa vaiheessa toisen selviämistä jos on kerran tahallaan tuohon tilaan itsensä saattanut?
oma setäni kuollut alkoholismin takia enkä sairaalassa toivonut hetkeäkään että hän toipuisi taas entiselleen.. alkoholistiksi.. ei ollut vaikea luopua![]()
olipa ajattelemattomasti sanottu. omat vanhempani ovat alkoholisteja, mutta en silti heidän kuolemaansa toivo, alkoholismi on sairaus! miksi alkoholistin elämä olisi sen vähäpätöisempi kuin esimerkiksi sinun?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja törkeää:Alkuperäinen kirjoittaja ...:miksi kukaan toivoo enää tuossa vaiheessa toisen selviämistä jos on kerran tahallaan tuohon tilaan itsensä saattanut?
olipa ajattelemattomasti sanottu. omat vanhempani ovat alkoholisteja, mutta en silti heidän kuolemaansa toivo, alkoholismi on sairaus! miksi alkoholistin elämä olisi sen vähäpätöisempi kuin esimerkiksi sinun?
ei sitä tarvitse erikseen toivoakaan.. en itsekään toivo isäni kuolemaa, en todellakaan..
mutta miksi pitäisi erityisesti toisen kuolinvuoteella toivoa että hän "paranisi" elämään entistä elämäänsä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi helvetti. Mulle on ihan sama mitä te musta ajattele, tai mitä ajettelette alkoholisteista tai omista vanhemmistanne. Mulle on tärkeintä, et isällä olis kaikki hyvin. Vaikka hän on 30-vuotta ollut alkoholisti ei se tarkoita sitä et hän olis koko ajan juonut. Välissä kun on vuosia ettei ole juonut pisaraakaan alkoholia. Jokaisessa vuodessa on kuukausia ettei juo ollenkaan.
Ennen kaikkea toivon, et pääsis siitä alkoholista eroon ja vois elää elämäänsä. Sairaalassakin sanoivat etteivät ole aikoihin nähneet niin elämänjanoista ihmistä. Jos tilanne olis ollut toivoton tietysti olisin toivonut tuskatonta loppua.
Kyllä minä ainakin rakastan omia vanhempiani teki he millaisia virheitä tahansa. Mutta mun puolesta asian puiminen saa jäädä tähän. Eihän tässä mene kuin oma mielenterveys, hermot ja suru vain tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen vastaaja:kuolemaa ennen menee tajuttomaksi/niin väsyneeksi jotta vain nukkuu. vaipat on joo ja vuodepotilas.paino alkaa myös tippua. kuolema tulee ylensä kauniisti ns nukkuu pois. senjälkeen näky ei enään oelkaan niin kaunis kun verta tulee nenästä,korvista,suusta yms..
kurja sairaus
oletko läheisesi tähän menettämässä? minkä ikäisen? voimia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi helvetti. Mulle on ihan sama mitä te musta ajattele, tai mitä ajettelette alkoholisteista tai omista vanhemmistanne. Mulle on tärkeintä, et isällä olis kaikki hyvin. Vaikka hän on 30-vuotta ollut alkoholisti ei se tarkoita sitä et hän olis koko ajan juonut. Välissä kun on vuosia ettei ole juonut pisaraakaan alkoholia. Jokaisessa vuodessa on kuukausia ettei juo ollenkaan.
Ennen kaikkea toivon, et pääsis siitä alkoholista eroon ja vois elää elämäänsä. Sairaalassakin sanoivat etteivät ole aikoihin nähneet niin elämänjanoista ihmistä. Jos tilanne olis ollut toivoton tietysti olisin toivonut tuskatonta loppua.
Kyllä minä ainakin rakastan omia vanhempiani teki he millaisia virheitä tahansa. Mutta mun puolesta asian puiminen saa jäädä tähän. Eihän tässä mene kuin oma mielenterveys, hermot ja suru vain tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mitä elinennusteita ne muka on antanut? muuta kuin että se on huono? Se on ihan sama kuin toivoa ei ole. Luepa vähän loppuvaiheen maksakirroosista ja maksakoomasta, niin tulet sinäkin reaaliteetteihin...
Missään vaiheessa ei osastolla ole ollut puhetta maksakirroosista ainoastaan maksakoomasta. Tänään oli ite päässyt jo vessaan ja nyt saa lääkitystä jo suun kautta. Lisäksi maksantila on paranemassa. Aina on toivoa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mitä elinennusteita ne muka on antanut? muuta kuin että se on huono? Se on ihan sama kuin toivoa ei ole. Luepa vähän loppuvaiheen maksakirroosista ja maksakoomasta, niin tulet sinäkin reaaliteetteihin...
Missään vaiheessa ei osastolla ole ollut puhetta maksakirroosista ainoastaan maksakoomasta. Tänään oli ite päässyt jo vessaan ja nyt saa lääkitystä jo suun kautta. Lisäksi maksantila on paranemassa. Aina on toivoa.
No voi pieru! Totta helkutissa isälläsi on maksakirroosi! Ja todella pitkälle edennyt. Maksakooma on kirroosin loppuvaihe.