M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olin yhden kesän lehtimyyjänä, tilille sain verojen jälkeen huonoimmillaan 544 ja parhaimmillaan jonkun melkein 700 /kk. Eli surkea palkka. Työaika oli 6h/päivä 5 päivää viikossa eli 30 tuntia viikossa. Ei minkäänlaista tuntipalkkaa vaan kaikki tuli vain myynnin mukaan.
Työ oli erittäin raskasta, kun ei koskaan tiennyt paljonko saa rahaa, vaikka piti oman myynnin mielessä niin siltikään ei voinut tietää paljonko tulee palkkaa, koska jos asiakas perui sen oliko 2 viikon sisällä niin se lähti omista myynneistä pois ja näitä peruutuksia oli todella paljon, koska moni alkaa lehden tultua katumaan ja heillä on oikeus vielä perua kauppa.
Työ on tylsää, kun aina sanotaan samat jutut ja suurin osa ei ota kuitenkaan lehteä ja moni on jopa ilkeä ja moni ei vastaa edes puhelimeen. Myin lehtiä, joista kalliimmat oli 2 vuoden jaksoja melkein 200 hinnaltaan niin noita tosi vaikea myydä. Toki oli myös lyhyempiä ja halvempia lehtiä jne.
Itse en ollut millään kustantajalla eli heillä varmaan paljon paremmat palkat ja tuntipalkkakin. Ilman tuntipalkkaa en missään nimessä lähtisi kyseisiin töihin.