Onko kukaan ollut töissä lastenhoitajana kodissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai onko kukaan tällä hetkellä? Mietin vaan että kannattaako sellaiseen työhön hakea kun luulisi ettei sellaisesta työstä kovin hyvää palkkaa saa. Esim. jos on kolme lasta hoidettavana ja työtunnit määräytyy lasten vanhempien työaikojen mukaan, niin voi olla melko varmaa ettei työtunteja tule joka päivä se 8 tuntia?

Kyselisinkin että minkälaisia palkkoja olette saaneet lastenhoitajan työstä ja työnantajina ovat hoidettavien vanhemmat. Ja onko työ kannattanut rahallisesti?

no silloin kun olin töissä lapsiperheessä jossa oli kaksi alle 3v lasta sain palkaksi 1100? /kk (espoossa vielä missä lastenhoidontuet on suurimpia...) joka on aikas surkea palkka,niin se kelpasi vallan mainiosti kun olin teini ja raha kyllä riitti silloin mulle kun ei ollut miestä omia lapsia jne...

Meillä lapsilla kotona hoitaja kunnan puolesta kun ei kunta saanut muuten järjestettyä hoitopaikkaa. Lähihoitaja on ammatiltaan ja palkka määräytyy tuntien mukaan. En tosin tiedä mikä hänen tuntipalkkansa on.

Kokeile ja totea että mukavaa on.:) Itse hoidin aikoinaan ja tykkäsin, palkka ei nyt ollut mikään kauhean suuri, mutta olin onnellinen ja tyytyväinen että oli töitä.

Niin, voisihan sen hakemuksen nyt ainakin laittaa. Kunhan jäisi enemmän rahaa käteen kuin työttömänä ollessani. Kun lapselleni jää sitten tietenkin vähemmän aikaa ja muutenkin.

Yhteistyössä