Tiedättekö kuinka monta seksikumppania miehellänne on ollut ennen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä tiedä tarkalleen(ja parempi etten tiedäkään) mutta jumalattoman paljon sillä on ollut yhden illan panoja..Ollaan kotoisin samalta erittän pieneltä paikkunnalta ja mieheni talo oli enne meidän yhdessä oloa aikamoine "ilotalo"..Ja tunnen/tiedän erittän monia hänen entisiä panoja..On välillä aika p.aska tunne kun näitä rupeaa miettimään

No, tiedän vain että onhan niitä ollut... Määrä ei kiinnosta mua, mutta otaksun että aika paljon, onhan tuolla ikää jo kuitenkin 40v. Sinkkuna ehtinyt elellä joitain vuosia ennen mua, eikä ulkonäkökään ollenkaan pahimmasta päästä :whistle:

Eipä silti, en mä itsekään mene omilla kokemuksillani kehumaan, vaikka niitä on luvattoman paljon :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
En tiedä eikä tosiaan kiinnostakaan =) . Hyvä että on kelvannu jollekin muullekin ENNEN mua.

Ei pahalla mutta se ei todellakaan ole tuosta kiinni onko "kelvannut" muille vaan ihan ihmisen luonteesta hyppiikö sänkyyn kenenkin kanssa jos tuolla peruustella mentäs sänkyyn mulla olis n.100-150seksi kumppania ollut ennen äijää.

Mun on paha neuvoa, kun itse en asian kanssa voinut elää, vaan oli kerta kaikkiaan pakko erota. Tosin siihen eroon vaikutti myös miljoona muuta asiaa, ei vaan ne asiat, mitä oli erossaoloaikana tapahtunut.. Mutta siis: Miehesi valitsi sut, vaikka oli saanut kokeilla myös elämää yksinään. Se kertoo miehestä jotain. Ja jos teillä ei ollut sovittua taukoa, jolloin kummallakaan ei olisi ketään muitam ei kai voi vaatia/olettaa/odottaa että toinen ei elä sinkkuelämää.
Niitä asioita kannattaa vaan yrittää olla miettimättä. Yritä saada ne asiat pois mielestäsi, vaikka se vie aikaa ja tuntuu välillä ainakin mahdottomalta.
Jos teillä asiat muuten hyvin, niin älä anna suhteen kaatua asiaan, mille ei enää voi mitään.
Paljon voiia ja tsemppiä!

up...lisää mielipiteitä asiaan...ottaako mies takaisin pysyvästi ja yritää antaa anteeksi ja unohtaa...vaikka oli tauko niin on elämässä asioita kuin veteen piirretty viiva se on mutta ei näy...emme eriksee sopineet pelisääntöjä,mutta....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
up...lisää mielipiteitä asiaan...ottaako mies takaisin pysyvästi ja yritää antaa anteeksi ja unohtaa...vaikka oli tauko niin on elämässä asioita kuin veteen piirretty viiva se on mutta ei näy...emme eriksee sopineet pelisääntöjä,mutta....

Meillä ei mies kuulemma ottais mua takas..en kyyllä usko että miestänikään ottaisin jos noin käyttäytyisi :/

joo tiedän.
Tai siis luulisin tietäväni.

Ensin lukumäärä oli kuusi, sitten yhdeksän, sitten yksitoista ja nyt taitaakin olla jo kolmetoista.
Alussa ei kehdannut myöntää, vaan kaunisteli lukua pienemmäkni, mutta mitä enemmän ollaan juteltu, sitä enemmän hänkin on avautunut, kun on huomannut, etten minäkään mikään neitsyt ollut, kun seurustelemaan aloimme :D

Yhteistyössä