Tiedättekö kuinka monta seksikumppania miehellänne on ollut ennen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja puputin:
Jos nyt siis ajattelisin asian omalle kohdalleni, niin varmasti olisin loukkaantunut ja mielessä pyörisi samoja ajtuksia kuin sinulla nyt, MUTTA luulen että antaisin meille mahdollisuuden ja antaisin miehelle mahdollisuuden olla sanojensa mittainen. Eihän sitä tiedä kuinka paljon tämä "kokemus" nyt on kumpaakin teitä kasvattanut ja kuinka vahva pari ja perhe teistä vielä muotoutuukaan. Kaikki on mahdollista kun nyt molemmat annatte kaikkenne suhteelle, korjaatte jos on korjattavaa. älkää yrittäkö muuttaa toisianne, muuttakaa itseänne. jutelkaa ja arvostakaa toisianne!!!

kiitos kannustuksesta ja että kommentoit!

En tiedä eikä tiedä mies minun entisiä kumppaneita.Yhden varmasti tiedän olleen ennen minua, koska miehellä on 11v tytär :) Enpä jaksa vaivata päätäni moisella asialla, mitä merkitystä sillä on?

tiedän. ja mies tietää minun lukuni. molemmat muuttaisi taustojaan jos voisi mutta ollaan päätetty keskittyä nykyhetkeen ja unohtaa menneet. toki jokaisella on erheitä ja virheitä taustallaan, oli ollut tauolla tai ei.. sinuna vain unohtaisin, mutta jos miehekkeesi alkaa vertailla sua ja tauon aikaisia kumppaneita niin heitä se ruoja ulos. ei tommonen on/off peli vetele.

Alkuaikoina mieheni sanoi, ettei hänellä montaa seksikumppania ole ollut.
Kuitenkin vuosia myöhemmin selvinnyt, etä ehkä niitä sittenkin oli enemmän.
kaunisteli totuutta, koska tiesi etten olisi välttämättä ymmärtänyt oikeaa lukumäärää

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
en tiiä voiko tätä kyssää tänne laittaa,mut meillä oli miehen kanssa pieno tauko ja se harrasti seksiä ihan liian monen kanssa sillä aikaa.Vaikka oli ero niin en silti pääse asioista yli.Koska tiedän esim kaksi kenen kanssa hän on ollut.
Hän halusi silti minut takasin,mutta asia vaivaa minua.
Onko minulla heikko itsetunto vai mikä? miten pääsen tästä yli ja voin jälleen puuhastella mieheni kanssa? Apuja kaipaan?!

up

Vaikea uskoa että miehesi muuttuu, eikä enää juhli ja haikaile "lohdutusta", vaikea uskoa että miehestäsi tulee vastuunsa tunteva perheenisä.. Ihmeitä tietysti tapahtuu.. Minä hyväksyn paljon, mutta jos raskaana ollessani pitäisimme taukoa että mies lopettaisi juhlimisen ja kasvaisi isäksi, ja mies käyttäisi tauon toisiin naisiin, niin en ottaisi takaisin.

Ikävä kyllä joudun peesailee muita, itsekään en enää hyvällä kattois, jos mies (olipa tauko tai ei) hyppis toisten naisten sängyissä.
En toisaalta tajua tuota taukohommaa, jos sen tarkoitus on miettiä haluaako olla jonkun kanssa yhdessä, perustaa perhettä tai millon mitäkin, niin ei minusta oo oikein että se taukoaika vietetään kuksien ties ketä. Tulis kans mieleen että montakohan tautia hän on ehtinyt pyydystää..

No,alkuper. kysymys..mies on sanonut luvun, itse oon kertonut myös hälle oman lukuni.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vaikea uskoa että miehesi muuttuu, eikä enää juhli ja haikaile "lohdutusta", vaikea uskoa että miehestäsi tulee vastuunsa tunteva perheenisä.. Ihmeitä tietysti tapahtuu.. Minä hyväksyn paljon, mutta jos raskaana ollessani pitäisimme taukoa että mies lopettaisi juhlimisen ja kasvaisi isäksi, ja mies käyttäisi tauon toisiin naisiin, niin en ottaisi takaisin.

Ei meillä mies kyllä isäksi raskausaikana kasvanut, eikä vielä vauvan synnyttyäkään. joskus tuntui ettei olisi voinut vähempää kiinnostaa.. Nyt vasta kun neiti hieman (10 kk) isompi mieskin on kiinnostunut ja ylpeä jälkikasvustaan :)

No meillä ei taukoa pidetty vaikka välillä vakavasti sitä harkitsinkin. Mä ajattelen että kyllä ihminen voi tapansa muuttaa ja samalla muuttaa itseään, sen sijaan mä en usko että joku muu vois sua muuttaa. Oppia ikä kaikki, osa oppii virheistään mutta tärkeintä mun mielestä on se että annetaan mahdollisuus myös sille joka on mokannu..

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:

Ei meillä mies kyllä isäksi raskausaikana kasvanut, eikä vielä vauvan synnyttyäkään. joskus tuntui ettei olisi voinut vähempää kiinnostaa.. Nyt vasta kun neiti hieman (10 kk) isompi mieskin on kiinnostunut ja ylpeä jälkikasvustaan :)

No meillä ei taukoa pidetty vaikka välillä vakavasti sitä harkitsinkin. Mä ajattelen että kyllä ihminen voi tapansa muuttaa ja samalla muuttaa itseään, sen sijaan mä en usko että joku muu vois sua muuttaa. Oppia ikä kaikki, osa oppii virheistään mutta tärkeintä mun mielestä on se että annetaan mahdollisuus myös sille joka on mokannu..

Eli sä olisit ottanu miehesi takaisin jos raskausaikana olisi pannu useamman naisen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:

Eli sä olisit ottanu miehesi takaisin jos raskausaikana olisi pannu useamman naisen kanssa?

Oisin varmaan, mutta en mä kiellä ettenkö ois ollu loukkaantunu tai miettiny samoja asioita kun ap.. oisin varmaan ollu vihanenkin mutta luulen että lopulta oisin. Tässä on varmaan ratkasevana kysymyksenä että pystyykö tapahtuneen hyväksyyn ja pystyykö menneet jättään menneisyyteen ja katsoon tulevaan??

Yhteistyössä